한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

کیبورد

به نام خدا




شاید یکی از چیزهایی که میتونه ما رو در یادگیری کمک کنه ؛ استفاده از صفحه کیبورد باشه ؛‌ شما میتونید به این وسیله خیلی از حروف رو به خاطر بسپارید وبا استفاده از فونت های مختلف مدل های نوشتن رو یاد بگیرید .

من برای شما تصاویری رو میذارم که میتونه به شما کمک کنه که چطوری از این صفحه برای یادگیریتون کمک بگیرید.

 

خوب برای شروع شما باید اول صفحه کلید خودتون که همون کیبورد هست به زبان کره ای برگردونید برای این کار اگر ویندوز شما 7 باشه خیلی راحت میتونید این کار رو بکنید به شرط اینکه ویندوز شما فارسی ساز نشده باشه که متاسفانه فعلا" راهی برای کره ای کردن اون پیدا نکردم..

اینم مراحل نصب بصورت تصویری

 

اول تو قسمت کنترل پنل رفته و گزینه change keyboard or....رو میزنید. صفحه ای برای شما باز میشه که دوباره باید همون گزینه   change keyboard بزنید صفحه جدیدی باز میشه که باید کلیدadd رو بزنید و زبان کره ای korean رو انتخاب کنید.بعد از انتخاب باید دوباره گزینه هایی رو که داخل این زبان هست مثل keybord و Microsoft ME رو هم علامت بزنید و سپس همه پنجره ها رو اوکی کنید.

بدین ترتیب در پایین صفحه مانیتور خودتون یا بعبارتی در لنگوئیج بارتون حالا میتونید گزینه ko ( فلش قرمز ) رو مشاهده کنید که یه حروف الفبای انگلیسی A در آن دیده میشه (فلش نارنجی )با کلیک بر روی این حرف میتونید اون تغییر داده و به شکل در بیارید که حالا کیبورد شما به زبان کره ای تبدیل شده .


در ویندوز XP  فقط شما باید اول سی دی نصب ویندوز کامپیوترتون رو دوباره بگذارید و در قسمت کنترل پنل زبانهای آسیایی رو نصب کنید . بقیه راه هم مثل بالا باید طی کنید.

 

بازم اگه سوالی داشتید در خدمتم .

موفق باشید.

 

ادامه مطلب یادتون نره .



سعی کنید جای کلمات رو با دستتان یاد بگیرید چون شما هر جا برید نمیتونید برچسب کلمات کیبوردی رو در بازار پیدا کنید.

بخاطر همین سعی کنید باانگشتتون اونو حفظ کنید البته این روش رو تایپیستها بلدند اما من برای بقیه دوستان که این مطلب رو نمیدونن میگم.

خوب برای یه تایپ سریع شما باید از ده انگشت دستتون استفاده کنید.

به این ترتیب که مچ دستتون رو میذارید بیرون از صفحه کلید و رو اون انگشتهای دستتون رو تکیه میدید بعد دو انگشت سبابه شما قرار میگیره.

روی ردیف دوم از پایین این ردیف در کیبورد ردیف اصلی هست انگشت سبابه شما قرار میگیره روی دو کلیدی که یه برجستگی کوچیک روش داره .

در روی کیبورد نوشته شده  f , j که با تایپ  زبان کره نوشته میشود ㅓ,ㄹ

دست راست شما حروف صدادار رو تایپ میکنه و دست چپ شما حروف بی صدا رو تایپ میکنه .

برای ترکیب کردن حروف کره ای باید یک حرف صدادار بزنید و یک حرف بی صدا تا حروف شما بتونند درجای خودشون به درستی قرار بگیرند.

اگر حروف شما به این شکل شد ㄹㅅ ㅜ ㅇ یعنی شما دارید اشتباه تایپ می کنید.

باید برای ترکیب یکی صدادار و یکی بی صدا رو یادتون نره، البته در هر سیلاب حداقل یک حرف صدادارباشه.

و بین سیلاب ها هم فاصله نندازید و فاصله فقط باید بین کلمات باشه

حالا در ادامه چهار انگشت دیگه به ترتیب روی کلید های بعدی قرار میگیرند

و دو انگشت شست شما قرار میگیره روی اسپیس که فاصله بندازه بین حروف.

حالا ردیف بالا و پایین هم به همین صورت هر انگشت از ردیف وسط میاد

کلید های بالا و پایین  خودشو میزنه با این حساب انگشتهای سبابه میتوانندهرکدام  شش کلید رو در اختیار داشته باشند

انگشتهای میانه هر کدوم سه کلید انگشتهای انگشتری هم هر کدام سه کلید و انگشت کوچک هم انگشت دست راست پنج کلید و دست چپ سه کلید منهای کلیدهای کاربردی مثل شیفت و اینتر و ....که زدن اونا هم با انگشت کوچک هست .

 این کارو با همه حروف در هر زبانی میتونید اجرا کنید

تمرین کنید تا همه زبانها رو به همین صورت تایپ کنید .

من فکر میکنم زبان کره با این تقسیم بندی از همه راحتتره

 من الان این توانایی رو پیدا کردم که بسرعت اونا رو با ده انگشت خودم بزنم .شما هم میتونید .

 فایتینگ

 


نظرات 76 + ارسال نظر
Jimin 1401/12/10 ساعت 13:02

سلام من میخوام فایتینگ رو به کره ای با یه فونت قشنگ تتو کنم میتونین واسم بنویسین؟

سلام
من فقط ی فونت میتونم اینجا بنویسم.
화이팅

마흐디스 1401/06/25 ساعت 12:10

خیلی عالی بود من انجام میدادم ولی واسم نمیومد بگو همه رو ok نمیزدم

موفق باشید
ممنون از اینکه مارو با نظراتتون همراهی میکنید

옠타 1401/05/02 ساعت 20:15

واقعاً عالی بود ممنونم
نکات خیلی خوبی رو گفته بودین
ببخشید با توجه به اینکه این مطلب مال سال ۹۱ هست و ده سال گذشته شما جایی رو نمی شناسید که استیکر لپ تاپ به زبان کره ای رو بشه ازشون خرید ؟

ممنونم
خواهش میکنم
خیر، این وبلاگ درسته برای ده سال پیش هست اما هر جای اون نیاز به آپدیت داشته باشه انجام میدم و بروزرسانی میشه.
تنها کار این هست که اونو به زبان کره ای تو گوگل سرچ کنید.

SABA 1400/09/28 ساعت 12:36

چجوری ㅗㅓ یا ㅗㅐ تو گوشی کنار هم بنویسم
به یکی گفتی خود بع خود بت پیشنهاد میده ولی مال من نمیده با اینکه کلمات پیشنهادیم روشنه؟!

اگر کنار هم قرار نمیگیرند یعنی نوشتنتون مشکل داره.
حروف مثلا ㅗㅓ کنارهم قرار نمیگیرند چون اصلا ترکیبی از این دو حرف وجود نداره، اما 워 , 와 براحتی نوشته میشند، چون نوشتنشون صحیحه.

نورا 1400/09/01 ساعت 11:41

سلام اسم من نورا هست میشه بگید چجوری نوشته میشه به کره‌ای؟

سلام
누라

anita~exo_l 1400/05/25 ساعت 12:44

سلام عالی. برای کامپیوتر خیلی کمکم کرد این مطلب

سلام
خداروشکر
انشالله موفق باشید

맣씯 1400/05/15 ساعت 07:28

سلام سایتت واقعا خوبه یه جاهایی یه اشکال هندسی تو تلفظ داشت اما کامل توضیح دادند اونو جبران می‌کنه

سلام
ممنون
هرجا اشکال هست بفرمایید
اگر اشتباهی بود درست میشه
اگر اشتباهی نبود توضیح داده میشه.
چون الان اسم مهشید به این صورت نوشته میشه
마흐시드
برای تلفظ ها هم میتونید از ترنسلیت گوگل یا ترنسلیت های دیگه کمک بگیرید.

نازنین زهرا 1400/04/13 ساعت 12:22

از راهنمایی هاتون ممنون

خواهش میکنم نازنین زهرای عزیز

بهار 1400/03/18 ساعت 12:32

سلام
ی سوال داشتم من تازه کارم و نمیدونم چطوری از کیبرد زبان کره ای استفاده کنم
اگر میشه ی راهنمایی کنید لطفا

سلام یعنی توضیحات این مبحث کافی نبود؟ بقول گفتنی تو این پست گِل لگد کردم؟؟

ایدا 1400/02/21 ساعت 19:29

سلام ببخشید لطفا میشه بگیر ک باید چجوری ب هم وصل کرد مثلا اینㅅㅁ چجوری وصل کنم لطفا بگید

سلام، کیبورد زبان کره ای به دوقسمت هست .
سمت راست حروف صدادار هست و سمت چپ حروف بی صدا .
باید برای وصل کردن حروف شما یکی از سمت چب ویکی از سمت راست بزنید.
چون حروف بی صدا به صدادار باید وصل بشند.
وقتی که جدا از هم نوشته بشند یعنی دارید اشتباه مینویسید.

نرگس 1400/01/10 ساعت 00:13

من فقط گوشی دارم با گوشی چطوری میشه

خوب باید توقسمت کیبورد موبایلتون ، زبان کره ای رو هم اضافه کنید . مثل زبان فارسی یا زبان انگلیسی که اضافه کردید.

نرگس 1400/01/10 ساعت 00:10

سلام من نرگس هستم توی اسمم من یه حرف هست که تو کیبورد نمیبینم میشه یاد بدید چجوری کله اسمم رو بنویسم

سلام
나르게스

Ava~ 1399/09/27 ساعت 16:11

و اینکه من با کامپیوترم نمیتونم(مال داداشمه)برای همون با گوشی کار میکنم
با گوشی نمیشه کیبورد کره ای داشت یا نمیشه کره ای یاد گرفت؟
من میمیرم برای یاد گرفتن این زبانگریه:

خوب اگه کامپیوترنیست .
با گوشی هم برید قسمت کیبورد ، اونو به زبانها اضافه کنید.

Ava~ 1399/09/27 ساعت 16:00

سلام ممنون از سایت خوبتون

من بی نهیات عاشق کره هستم و تقریبا میتونم بنویسم ولی تازه شروع کردم
سوالم این بود که اگه کیبورد کره ای نداشته باشم نمیشه راحت یاد بگیرم؟
و برنامه ای سراغ ندارین که با نصبش کیبوردمون کره ای بشه؟
ممنون:قلب

سلام ممنون
نه ، با کیبورد روند یادگیری سریعتری خواهید داشت.
اگه کامپیوتر دارید . که نیاز به برنامه خاصی نداره ، فقط بایداونو به زبانهای دیگه بیافزایید.
اگر موبایل اندروید دارید. اونم باید به زبان کیبورد موبایلتون اضافه کنید.
یا در نهایت کیبورد کره ای رو جستجو کنید در گوگل پلی .

daryaaa 1399/05/15 ساعت 16:20

سلام ممنون از سایت خوبتون

ببخشید یه سوالی داشتم
من تازه شروع به یادگیری زبان کره ای کردم و به کیبورد گوشیم کره ای هم اضافه کردم...
ولی نمیدونم مصوت های ترکیبی رو چرا نداره ؟! ⁦☺️⁩ چجوری باید نوشت ؟

ممنون

سلام عزیزم
مصوت های ترکیبی رو شما بنویسید خودش بصورت اتوماتیک ترکیب میکنه. نگران نباشید.
مثلا کلمه ای مثل 워 رو شما یه دونه ㅜ وㅓ بنویسید خودش ترکیب میکنه و همون워 رو به شما تحویل میده.

زهرا 1399/03/31 ساعت 16:14

سلام مرسی خیلی خوب بود فقط میشه یه کمکی واسه نوشتن کره ای با گوشی کنید من تازه کارم و بلد نیستم چجوری حروف رو سر هم کنم همش حروف از هم جدا هستن غیر کلمات پیشنهادی خود گوشی

سلام عزیزم ، تا کلمات درست نوشته نشند سر هم نمیشند. بخاطر همین میگم باید از کیبورد استفاده کنید تا طرز درست نوشتن رو یاد بگیرید.
به قسمت سیلابها برید اونجا در مورد سرهم کردن حروف توضیحات داده شده .

فاطمه 1398/12/09 ساعت 11:14

سلام واقعا کاربردی بود ممنون

خواهش میکنم عزیز

fahimeh 1396/01/22 ساعت 11:00

سلام خوبین ؟ من حرووف انگشت ها رو بهتون میگم ببین درست درکشون کردم ممنون از سایت خوب که نه عاااااااااااااااااااااالییییی.دست چپ انگشت کوچیک (QAz) انگشتری (WSX) میانی (EDC) سبابه (RFVTG) شصت هم space .دست راست رو نفهمیدم نمیتونم کنترل کنم

سلام عزیزم
ممنون از حسن نظرتون
انگشت سبابه راست (yhbujn)
انگشت وسط راست (ikm>)
انگشت انگشتری راست (lo>p)
انگشت کوچک راست باقیمانده کلیدهای سمت راست رو میزنه اصنم به کوچیکیش نگاه نکن

آندیا 1395/10/04 ساعت 12:28

سلام اجی میشه از مکالمات عامیانه با تلفظ فارسیشون اپ کنی مثلا همین سلام خوبی چه خبر..
مرسییی
وبت عاللللللللللللللللللللللللللللللللللللیه

سلام عزیزم . واااای خدای من
این دیگه چه مدلیه؟ اینجا ادبیات کره درس داده میشه .
راستی این ایرانیا هستن همش میگند چه خبر!! اونا خیلی منتظر شنیدن خبرنیستند.
درسها رو جلوتر برید احوالپرسیشون رو نوشتم. بخونید.
خواهش میکنم عزیز ، از حسن نظرتون متشکرم.

آلیس 1395/05/25 ساعت 21:37

سلام
ممنون از راهنمایی خوبتون
فقط من موندم،که اگه گندکاری کردم چه خاکی بریزم تو سرم آخه؟

سلام عزیزم، منظورتون رو متوجه نمیشم!!!
برای چی باید چیکارکنید؟!!

مای زوتیون ساشونا 1395/05/20 ساعت 23:24

برای ویدوز8 باید چیکار کرد؟؟؟؟؟؟

برای ویندوز 8 مانند ویندوز 7 عمل کنید . راحت ترین ویندوز برای انتخاب زبان کیبورد

بهار 1395/04/13 ساعت 17:21

گوماووووووو.خیلی عالییییییی بود. عاشقتم.

خواهش میکنم . از اینکه مورد رضایت شما قرار گرفته خوشحالم

ملیکا 1395/03/24 ساعت 16:02

سلام و خسته نباشید خدمت شما واقعا احسنت وبلاگتون خیلی عالیه من میخواستم بدونم آیا باخوندن تمامی مطالبی که در سایتتون قرار دادید میشه زبان کره ایرو یاد گرفت ؟
اگه منبخوام برم کلاس چند سال طول میکشه تا تموم بشه ؟
ممنون میشم اکه پاسخ بدید

سلام. ممنون عزیزم.
پاسخ شما رو در صفحه ثابت وبلاگم دادم.لطفا جواب رو از همونجا دریافت کنید.

پگاه 1395/03/13 ساعت 12:47

ممنونم عالی بود

خواهش میکنم عزیز

پگاه 1395/03/13 ساعت 12:04

ببخشید دانلودش کجاست؟

عزیزم. تو این قسمت مگه چیزی برای دانلود داره؟!

ممم 1394/11/16 ساعت 16:46

سلام منم کیبوردم کره ای شد فایتینگ

سلام,فایتینگ

زهرا 1394/08/08 ساعت 00:49 http://-

سلام چه طور باید کلماتو مثل ㅈㅗㅁㅡㅇجومونگ رو زیر هم نوشت میدونی که منظورم چیه ینی حرف دوم باید زیر اولی وچهارمی و5 باید زیر3باشن اگه فهمیدی توضیح بده لطفا

سلام
خوب هر زبانی یک قاعده‌ای برای نوشتنش داره که باید این قواعد رو یاد بگیرید ،من این قواعد رو در قسمت سیلابها توضیح دادم .
برای بهتر نوشتن هم میتوانید از کیبورد کمک بگیرید.

لیلا 1394/08/03 ساعت 21:03

مبارک باشه رو چه جوری به کره ای مینویسند

축하합니다

주몽 1394/06/17 ساعت 18:01

سلااام
حالتون خوبه؟
یه سوال داشتم من رو کامپیوتر زبان کره ای رو درست کردم اما متاسفانه جای دکمه ها رو نمیدونم
اون عکسایی که گذاشتین با کیبورد من متفاوته
مثلا در عکس شما ㅂروی Qقرار داره اما در کیبورد من روی Q شیوت ㅅقرار داره
راهی نیست که جاشونو بفهمم؟؟؟؟
مرسییییییی که جواب سوالامو میدین

سلام
واقعا؟!
برای من که جاشون تو موبایل و تبلت و کامپیوتر و لب تاب فرقی نداره .
ولی خوب اگه برای شما فرق میکند باید حفظ کنی جاشون رو .

Mahshid 1394/06/12 ساعت 20:50

سلام ببخشید میخواستم بدونم اگه ما از این سایت به خوبی استفاده کنیم در چه مدت چقدر از این زبان رو یاد میگیریم؟

سلام گلم. اینو در صفحه ثابت توضیح دادم .

Mahshid 1394/06/10 ساعت 14:22

خیلی خوب بود ممنون

متشکرم،خواهش میکنم

سوزان 1394/05/31 ساعت 13:29

چه باحاله

Misi

hamidreza 1394/05/14 ساعت 02:47

실례합니다، توی Word شیفت و کنترل را می‌گیرم هیچی نمی‌شه بعد اون کادر سیاه رنگ که گفتید را پیدا نکردم
البته ویندوزم سون هست و توی پنجره Text_Services_and_input_languages وقتی روی Korean دابل کیلک میکنم پنجره Keyboard_Layout_Preview باز می‌شه و به جای الفبای کره‌ای الفبای انگلیس را را روی دکمه‌های کیبورد نشان می‌دهد می‌خواستم ببینم می‌تونه مشکل از اینجا باشه، ممنونم که راهنماییم می‌کنید.

ببینید اگه شما تونستید که زبان کره ای رو در نوار پایینی بیارید ، پنجاه درصد راه رو رفتید . فقط باید اونو فعال کنید.بیینید کنار حرف ko کره زمین هست رو اون اگر کلیک کنید دو گزینه هست یکی عکس کیبورد داره که کنارش نوشته korean و دومی عکس کره زمین و مداد هست رو اون کلیک کنید و اونو تیک بزنید اون باید فعال بشه.
خوب بعد از اون کلمه A انگلیسی هست . که اونم توسط موس یا شیفت و کنترل سمت راست میتونید تبدیل به 가 کنید.
حالا دیگه باید فعال شده باشه .
راستش من الان ویندوزم 8 هست و خیلی حضور ذهن ندارم .
ولی تنها راهش همینه مگر اینکه مشکل از جای دیگه باشه .
برای تایپ هم فکر میکنم شاید وقتی تایپ میکنید فونت تغییر میکنه و نمیذاره شما کره ای تایپ کنید.
تلاشتون رو بکنید . امیدوارم موفق بشید.

hero 1394/05/13 ساعت 16:02

سلام عزیزم دوتا سوال داشتم اول:آیا میشه بدون اینکه سی دی نصب ویندوزو بذاری مراحلی رو که گفتی انجام بدم ؟درضمن اگه کرهای نصب کنیم زبان فارسی دیگه نداره؟

سلام عزیزم
اگه ویندوزتون xpباشه بله حتما باید سی دیشو بزارید.
اگه ویندوز xp نباشه نیازی نیست.
نه گلم اگر کره ای نصب باشه ،فارسی هم نصب میشه در بعضی از موارد که ویندوز رو دستکاری کردند و فارسی کردند ، کره ای نصب نمیشه.

hamidreza 1394/05/07 ساعت 17:00

خیلی ممنونم، همه این کارهایی که توی قسمت گذاشتید انجام دادم متشکرم
فقط یه مشکل دارم هرکاری می‌کنم که توی نرم افزار 2007Word کره‌ای تایپ کنم نمی‌تونم
البته فونت کره‌ای دانلود کردم و ریخته‌ام، موقع تایپ زبان و فونت را Korean می‌گذارم ولی وقتی تایپ می‌کنم بلافاصله هم فونت هم زبان انگلیسی می‌شه،
خیلی دوست دارم که توی Word کره‌ای تایپ کنم.
مرسی

خواهش میکنم
شیفت و کنترل سمت راست رو باهم بگیرید.
ی نکته دیگه ! احتمالا موقع تایپ اون بالا سمت چپ کره ای رو تو کادر سیاه رنگ مینویسه بعد از تایپ کامل کلمه بازدن اسپیس کلمه رو وارد صفحه میکنه .

جومونگ 1394/04/27 ساعت 20:08

سلام
منم گفتم شایدِ شاید این نظرم به درد دوستان بخوره خواستم بگم اونایی که با گوشی هستن اینو "SwiftKey Beta" رو تو گوگل سرچ کنین این کیبورد همه ی زبانی برای دانلود داره تازه مثل کیبورد کامپیوتر پیشرفته هست
امیدوارم نظر بچه 12 ساله هم به کار کسی بیاد امیدوارم
راستی اول نصبش کنین بعد از تو تنظیماتش روی گذینه زبان ها بزنید از اونجا دانلود کنین زبان کره ایش رو

ممنون عزیزم، لطف کردید

فاطمه 1394/04/22 ساعت 19:29

سلام ببخشید من تازه به وبلاگتون اومدم ومی خوام کره ای رو یاد بگیرم سوالم اینه می تونم این کارونکنم و باروش دیگه ای کره ای رو تمرین کنم ویادبگیرم؟چون به جز من افراد دیگه ای هم ازاین کامپیوتر استفاده میکنن و نگذاشتن من ای تغییر رو روی کامپیوتر انجام بدم

سلام .
بله میتونید .
همه چی ممکن هست . درهر شرایطی
فقط باید بخواهید.

darya 1394/04/15 ساعت 11:10

سلام لیلا جون من دو بار اسمتونوشتم لیدا . چوسوان میدا

سلام عزیزم . کنچاسمنیدا

darya 1394/04/15 ساعت 11:08

سلام لیدا جون. مطلبوخوندم خواستم به اونایی که کار با کیبورد براشون سختا بگم گه میتونن از این راه استفاده کنن.البته واسه ویندور سون
اول برن تو control panel-بعد گزینه esase of access center-حالا start on screen keyboardرو انتخاب کنن اینجوری هر زبانی که انتخاب کنن حروفش میاد و میتونن از روی همون کیبوردی که اومده کلمات و جملاتشون رو تایپ کنن. در واقع حکم همون کیبورد رو داره. راستیی میتونی از طریق ایمیل برام اموزشها رو بفرستی اگه بفرستی ممنون میشم.

سلام گلم .
درسته
شرمنده عزیزم راستش من اونقدر فرصت ندارم که بخوام این کارو انجام بدم .خیلی هنر کنم بیام به سوالات دوستان جواب بدم.
از اینکه زحمت میکیشید و به وبلاگ من میاید ازتون متشکرم.

darya 1394/04/15 ساعت 10:52

سلام لیدا جون . راستش من وقتی سریال تو زیبایی رودیدم عاشق زبان کره ای شدم . راستی خودت به این زبان مسلطی؟
اگه اره میشه بگی چطور یادش گرفتی. راستی مطالبتون هم خیلی خوب. کام سام نیدا. یا کومواو

سلام عزیزم
چه جالب مگه آدم با ی سریال دیدن عاشق میشه ؟!!
من زبان کره ای رو تو کلاس یادگرفتم.
البته اولش از سایت کی بی اس یاد گرفتم بعد رفتم کلاس .
آدرس کلاسمم تو قسمت صفحات وب نوشتم.
ممنون ازلطفتون

afra 1394/04/07 ساعت 12:39

سلام لیلا جونم.
خوبی، خوشی، سلامتی، الحمدالله.
من خوب نیستم، چون همیشه با گوشی کار میکنم (زیاد دوست ندارم از کامپیوتر استفاده کنم، از اولشم از کامپیوتر بدم میومد، نمیدونم چرا)
من الان میخوام با گوشی کره ای بنویسم نمیشه
آیا نرم افزارشو میشه از بازار پیدا کرد

سلام به روی ماهت
ممنون خوبم شما خوبید؟
بله نرم افزارشو از گوگل پلی دانلود کنید اما بازار فک نکنم داشته باشه

sadaf 1394/04/04 ساعت 10:04

ey vay yani vaghean har cheghadr ma ta akharesh berim behemoon madrake lisans nemidan

na golam

من 1394/03/31 ساعت 14:51

باسلام ممنون از این همه تلاش بی وقفه ی شما برای اموزش زبان کره ای.کمتر کسی هست که این همه وقت رو برای اموزش رایگان صرف کنه.چند تا سوال داشتم:
1- شما به وسیله ی کتاب این زبان رو یاد گرفتید یا کلاس رفتید؟اگه کتاب خاصی هست معرفی کنید.
2- چه مدت زمانی در این زبان استاد شدید؟
3- من خیلی دوست دارم این زبان رو یاد بگیرم اما میدونم وقت زیادی ندارم و این زبان کاربرد خاصی نداره در ضمن15 سال دارم.لطفا منو راهنمایی کنید.با تشکر

من آموزشگاه رفتم و از کتابهای دانشکده استفاده میکنم ، من استاد نیستم گلم ، منم یه زبان آموزم مثل شما فقط ی چند ترم جلوترم
اگر این زبان رو دوست دارید در اوقات بیکاری بجای چت کردن و پرسه تو اینترنت بشینید و کره ای بخونیدو اینطوری از یادگرفتنش لذت ببرید ، موفق باشید

فاطمه14 1394/03/02 ساعت 20:33

سلام دوستان.من یه چیزی متوجه شدم.اگه ویندوز سون داشته باشید به صورت زیر میتونید زبان کره ای رو اد کنید.
اون پایین صفحه تون که کلمه FA یا EN رو نوشته کلیک کنید.سپس توی قسمتshow..اون پایینه رو بزنید.حالا صفحه ای باز میشه که شما باید اون فلش به سمت پایین رو بزنید.حالا توی قسمت setting برید.توی صفحه ی باز شده کلمه Add رو پیدا کنید.حالا زبان مورد نیازتون رو روش کلیک و علامت مثبت را کلیک کنید و سپس اوکی رو بزنید.
ببخشید که طولانی شد.آخه برای من هم اون روشی که گفته بودید رو نداشت و من اینو پیدا کردم

سلام عزیزم ، ممنون
برای ویندوز 8 هم همینطوره ، ممنون

فاطمه14 1394/03/02 ساعت 18:59

سلام ویندوز من سون هست ولی کلمه چنج کیبورد ار ...نداره
چیکار کنم؟
راستی .من اگه بخوام زبان کره ای یاد بگیرم باید از کجای سایتتون شروع کنم؟بازم ممنون

سلام ، از راهنمای وبلاگ استفاده کن عزیزم

شروین 1393/12/26 ساعت 17:21

سلام مرسیییی وبلاگت عالیه
میشه به من کره ای یاد بدی ؟ من عاشق کره ام و خیلی دوس دارم کره ای یاد بگیرم تا الان هم یه چیزهایی یاد گرفتم ولی.....


این دانش اموز خلو چل رو قبول میکتی؟

سلام ، خوبید؟
خواهش میکنم ، من هم از حسن نظرتون متشکرم.
خیلی خوبه که این زبون رو دوست دارید ، یادگیری زبان کره یکی از سالمترین تفریحات هست.
کسی که کره ای رو یاد میگیره حتما خلوچل نیست
راستش من خیلی فرصت ندارم خارج از وبلاگ آموزش بدم .هر سوالی دارید میتونید از همین قسمت نظرات پیام بزارید ، انشالله سریع جواب میدم.
البته ببخشید این سری دیر شد چون بالاخره آخر ساله و خونه تکانی ومسافرت و... کمی بیشترسرم شلوغ بود.

به هر حال از طریق این وبلاگ در خدمت دوستان زبان آموز هستیم

سارا 1393/12/09 ساعت 17:36

راستی شما نمیدونید که برای کارشناسی این زبان میاد نه؟؟

رشته زبان کره در دانشگاه رو فقط میتونید بعنوان یکی از دروس انتخابی واحدهای فرعی زبان انگلیسی بخونید.

سارا 1393/10/13 ساعت 14:10

از کجا میدونید به مرور کلاس های دانشگاه خالی میشه؟یا منظورتون کلاس های ازاد بود؟کسانی که مثل من سالهاست به یک زبان علاقه دارن و هیچ وقت نظرشون عوض نمیشه کلاس رو ترک نمیکنن..من الان سوم دبیرستان هستم و میخوام کنکور زبان شرکت کنم و خیلی تلاش کنم تا دانشگاه تهران برای زبان کره ای قبول شم در اینده کاری متناسب با رشتم انتخواب کنم میشه به نظرتون؟لطفا حتما جواب بدید

خوب برای اینکه دیدم، دانشکده آزاد زبان وابسته به دانشگاه تهران جای خوبیه بشرط اینکه تا آخر زبان آموز رو همراهی کنند ،که متاسفانه هنوز این اتفاق نیوفتاده
دانشگاه تهران زبان کره رو بعنوان زبان اصلی نداره ، فقط دانشجویان زبان انگلیسی به دلخواه خودشون میتونن چند واحد زبان کره رو پاس کنند.
خوب این زبان تو کشور ما خیلی کارایی نداره، متاسفانه
برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

سارا 1393/10/13 ساعت 14:04

ببخشید شما استاد دنشگاه تهران هستید

نه عزیزم

لستی 1393/02/31 ساعت 10:40

ممنونم حالا دیگه میتونم کره ای تایپ کنم.
میشه بگین واسه شروع زبان کره ای الان باید کدوم یکی از آرشیو موضوعی رو بزنم تا کلمات وقواعد درس اول بیاد؟

خوب خدا رو شکر
به قسمت موضوعات وب درستون سمت چپ تشریف ببرید و به ترتیب شماره جلو برید.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد