한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش زبان تاک تومی 2

به نام خدا



how to form korean sentences (이것 ,저것,...)

نظرات 9 + ارسال نظر
جومونگ 1394/07/21 ساعت 02:29

سلااام
ببخشید اینقد ازیتتون میکنم چون می دونم وقت ندارین و پر مشغله هستین
اما متاسفانه باید بگم لینک این آهنگ هم مشکل داره
با اینکه سرعت نتم خوبه الان و همه چیز باز میشه وقتی روش میزنم تلاش مججد میاد
امروز میخواستم آهنگ خانواده کیمچی رو هم دوباره از طریق کامپیوتر دان کنم که اینجا هم داشته باشم متاسفانه اونم این مشکلو پیدا کرده
اگه وقت داشتین درستشون کنین
کامساهامنیدا سانگ سنگ نیم جونم

سلام ، چشم ممنون که گفتید ، باید ی روز وقت بزارم آهنگا رو درست کنم.

عسل 1392/04/06 ساعت 03:24

سلام عزیزم وبت عالیه استفاده کردم فکر کنم سونگ و دوست داری

ممنون عزیزم . فکر میکنم گفتن فن صحیح تر باشه تا دوست داشتن .

fateme 1392/03/19 ساعت 00:45 http://va-ay-eshgh.blogfa.com

salam khanoom moallem!
mamnoon babate inkare jaleb!
age tarjomeye farsisham mizashtin khoshhaltar mishodim!!!
migam:
shoma ta hala rafin fast foode shabhaye kore? baghale metro sadeghiye hast!

سلام عزیزم .
خواهش میکنم .
نه ترجمه فارسی رونمیذارم . چون هدف از اینکار ترجمه نیست . بقول معروف این قسمت لیسینینگ هست . بیشتر هدف تلفظ کلمات هست .
بله رفتم چندین بار . هم به تنهایی هم بصورت گروهی .
گرچه خیلی ذائقه اونا با ما یکی نیست . از نظر من غذاهای خودمون خوشمزه تره ;)

مریم 1392/03/09 ساعت 09:29

고마워요 안녕 گلی آهنگا واسه من نمیاد کجاست چکا کنم؟؟؟؟

سلام مریم جونم . منظورتونو متوجه نشدم منظورتون صدای آهنگه ؟یا متنشه ؟!!!
اگهمنظورتون صداست این لینک دانلودش هست .

http://music.up-is.ir/dl9/1369402960.mp3

موفق باشید.

فرناز 1392/03/06 ساعت 14:30

لیلای نازنین
سلاممممممممممممم خسته نباشی نمیدونم امتحاناتت تموم شد یا نه ولی امیدوارم مزاحمت نشده باشم ....
فقط میخواستم بگم از آهنگا واقعا لذت بردم و خیلی روش آموزشی جالبی هستش مرسییییییییییییییی یه دنیا عزیزم
دارم سعی میکنم به این روش عادت کنم ولی نمیدونم چه موقع راه میفتم

LoveFiting

سلام فرناز عزیزم

ممنون عشقم راستش هنوز نه , تازه اول راهم , امروز اولیشو دادم

ممنون عزیزم . خوشحالم که خوشتون اومده . انشالله خیلی زود راه میافتید چون این روش لذت بخشه.

این متن رو, رو یک صفحه کپی کنید و پرینت بگیرید و تودستتون باشه و حفظش کنید.

رو کلمات دقت کنید روی تلفظها ببینید چه کلماتی در کجاها تلفظشون عوض میشه .

میتونید اول بدون اینکه نگاه کنید به کلمات حدس بزنید کلمه ای که داره میخونه چطوری نوشته میشه بعد نگاه کنید ببینید آیا درست حدس زدید؟یا نه !

موفق باشید. فایتینگ

مریم❀ 1392/03/04 ساعت 14:55

گومایوانننننننی

an ie yo

مریم❀ 1392/03/04 ساعت 11:25

لیلا جون چرا اینجا때도 있어요 میگه ایسویو ولی
اینجا날이 있나요 میگه ای نه یو؟ مشکلم تو تلفظ 있 است

وقتی بعد از ㅆ کلمه ㄴ بیاد ㅆ خونده نمیشه و این یه قانونه .ممنون از دقتت .

مریم 1392/03/04 ساعت 10:42

سلام لیلاجونم قوربونت برم چقد کار خوبی کردی هر بار که مجبور میشدم برم متن 1 ا هنگ و پیدا کنم از روش بخونم 100 سال طول می کشید کارت واقعا عالی بود کلی خوشم امد دستت درد نکنه انننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جونم

سلام عزیزم . زنده باشی

아니에요

고마워

سلام وب خلی ناناسی داری خوشحال می شم به وب منم سربزنی اگه دوست داشتی لینکم کن
خبرم کن

سلام . ممنون دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد