한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزشی تاک تو می 3

به نام خدا



how to use 은 - 는 - 이 - 가 korean subject &topic markers

نظرات 27 + ارسال نظر
َاذر 1395/04/19 ساعت 20:37

ببخشید من خیلی فضولم ولی میشه بگی چند سالته

خواهش میکنم اما سنم تو یادگیری شما موثره؟!

kim bona 1395/04/17 ساعت 19:25

ممنون از این اهنگ زیبا سعی میکنم حفظش کنم

شما لطف دارید.☺

جومونگ 1394/07/20 ساعت 21:12

سلااام
من که اگه شما بگین و به کره ایم کمک کنه قول میدم حفظ کنم
خییییلی هم خووووشمله آهنگه
آهنگای وبتون همشووون خیییلی نازن
من عااااشق کی پاپ هستم
مرسییییییی

سلام عزیزم
خوب از لحاظ شنیداری کمک خوبی میکنه بعد اینکه معنی کلماتشو رو یاد بگیری چون تو شعر هست معنیش یادت میمونه.ولی خوب دیگه باید خ خ خ وقت بزاری معنی هاشو دربیاری.
سخته ، ولی اگه همین درسها و لغات جدیدشو یاد بگیری ، خیلی به نفعتون هست.

تتت 1393/06/24 ساعت 06:58

خخخخخخخخخخخ این چه فنتیه آخههههههههههههه
کور شدمممممممممممم

جون کیو 1392/08/29 ساعت 19:45

اخ جوووووون

فاطمه* 1392/04/23 ساعت 11:27

انیانگ هسیو؟!
میشه آهنگای جانگ گیون سوک رو هم بذارین؟من خودم آهنگای سریال تو زیبایی ش رو دارم ولی ترجمشو ندارم
اگه بذارین چانمل گومامسوم نیدا!!

سلام عزیزم .
فاطمه جان . بنا به درخواست شما یک صفحه جدید به نام لیریک سریال تو زیبایی برای شما گذاشته شد. امیدوارم رضایت شما حاصل شده باشه . موفق باشید.

سلام لیلا خانم خوبی؟خوشی؟سلامتی؟ امیدوارم که زندگیتون بر وفق مرادتون بچرخه

اومدم برا آپم خبرتون کنم ولی آپم اصلا وابدا بدرد شما نمیخوره

به هرحال اگه حوصلتون سر رفته بود یه سر هم الکی بزنید...خیلی مرسی میشم

راستی اون ایلا خانم هم یکی از بهترین بازدیدکننده های وبم بود و فکر کرده که وبمو جمع کردم اگه ایمیلی وبی چیزی ازش دارید درجریان بذارینش

مرسی

سلام اقا رضا ممنون خوبم الحمدلله تا اینجا که بروفق مرادمون بود.
امیدوارم برای شما هم همینطور باشه .
این حرفا چیه آقا رضا وبلاگ شما همیشه آپهای خوبی داشته , امیدوارم موفق باشید.
خوب راستش فکر کنم دوتا ایلا خانم هست که ما درخدمتشون هستیم . یکی از ایلاخانم ها که خوب مرتب به ما سرمیزنند و اگه هم این پیام شما رو بگیرند انشالله میاند.
یکی دیگه از ایلا خانم ها هم که ازدواج کردند .فکر کنم حسابی سرشون شلوغه .انشالله ایشون هم سرشون خلوت بشه تشریف میارند.

ایلا 1392/04/14 ساعت 18:53

اره فک کنم مشکل از نت من بود

ایلا 1392/04/11 ساعت 19:44

چرا هر کاری میکنم اون یکی وبت باز نمیشه؟!!

ایلا جان باز میشه . از طرف من مشکلی نیست .



وای خدا مردم از خنده چی دارین میگین لیلا خانم؟؟؟ باورتون نمیشه هنوز دارم میخندم

سلام لیلا خانم خوبین؟

لیلا خانم انگار بلاگ اسکای هم عین بلاگفا قاطی داره؟

من موقع نظر دادن تمام فیلدا رو خالی گذاشتم و انگار وبلاگتون به صورت دیفالت یا همون پیشفرض اسممو با اسم لیلا ثبت کرده وگرنه نظر بالایی من بودم که نظر داده بودم...لیلا کیه دیگه

خوبه حالا خودتون هم میدونید که خواهرو برادر ندارم تک فرزندم پس دیگه چرا میگید خواهر رضا؟؟؟

از دست شما لیلا خانم

نگران نباشید بلاگفا هم بعضی موقه ها از این سوتیا میده که اگه یادم بیاد براتون یه دونشو تعریف خواهم کرد

آپم تشریف بیار

این آپم یکی از آپاییه که مطمئنم مورد علاقتونه و مطمئنم حرف واسه گفتن دارید ... اگه نکته ای هم در این زمینه داشتید میدونید که با جونو دل حاضرم به آپم اضافه کنم

مرسی

سلام .
داشتیم آقا رضا ؟!!!
حالا دیگه سر به سر ما میذارید؟^~^
میدونستم ولی بخاطر اینکه اسم لیلا گذاشته بودید تعجب کردم . برای همین گفتم خواهرش هستید در صورتیکه میدونستم خودتون هستید. برای شناختن یه نفر فقط به چشم سر نیاز نیست .
خوب بگذریم ...
باشه الان میام

لیلا 1392/04/08 ساعت 09:28

سلام لیلا خانم امیدوارم حالتون توپ باشه ...لیلا خانم برا همه کاملا یه نظر دادم یعنی نظرو کپی کردم برای همه دوستان تو نظراتشون... ولی برا شما چون میدونم یکی از بهترین همکارانم هستید وهرگز به عنوان یه خواهر بزرگترمنو تنها نمیذارید برا همین به شما فقط یه جمله میگم :

اگه هنوزم از بروبچه های موج کره ای هستی

آدرس جدید وبلاگ موج کره ای :

http://www.korean-wave.blogfa.com

ضمنا درسته بنده ختم کره جنوبی نیستم ولی ختم کامپیوتر که هستم...بجز وبلاگ من این سایت یکی از هزاران سایتی بوده که به مدت یک ماهو نیم سمیرا جون ازش کپی برداری کرده برو ببین و بعد قضاوت کن :
http://www.peacetrd.com

سلام لیلا خانوم ....
شما خواهر اقارضا هستید؟ آخه خیلی مدل حرف زدنتون شبیه آقا رضاست >_^
خوشحالم دوباره آقارضا بالاخره وبلاگشون رو افتتاح کردند. این کارا برای اثبات وبلاگ آقا رضا هست . اما برای من که ثابت شده هست نیازی به رفتن به وبلاگ سمیرا خانوم نیست . اینو قبلا هم به آقا رضا گفته بودم . من به وبلاگ سمیرا خانوم نمیرم . انشالله سمیرا خانوم هم موفق باشند هرچند که بارکج به منزل نمیرسه .بگذریم ....
ممنون که آدرس جدید رو گفتید. به آقارضا سلام مارو برسونید.
فایتینگ .

رضا 1392/04/07 ساعت 07:05

سلام اونی که با اسم رضا تو وبلاگ سمیرا نظر داده من نبودم و اتفاقا یه نظر بزرگ نوشتم بالای نظرش برو بخونش البته نظر خودم هم تو کامپیوترم کپی کردم که اگه سمیرا نظرمو پاک کرد برات کپیش کنم تو نظراتت...به هرکی میدونی اطلاع بده....فعلا بای[خداحافظ]




منتظرم باش[گل]

سلام آقا رضا . راستش من گفتم که من تو اون وبلاگ نمیرم اصلا" , جز یه بار که خودت آدرس دادی گفتی برو ببین فقط من رفتم خط اولشو خوندم اومدم و دیگه هم نرفتم . چون اصلا وبلاگش برام مهم نیست .
موفق باشید.

ایلا 1392/04/05 ساعت 13:41

میگم اون وبلاگ عربیم واسه شماس؟یه لحظه رفتم توش ترسیدم گفتم اینا دیگه چیه! فک کردم اون یکی وب کره ایتو حذف کردی بعدش دیدم ادرسشو عوض کردی!

بله . خوب خدا روشکر که متوجه شدید آدرس عوض شده . متشکرم.

Mehraneh 1392/04/05 ساعت 01:24 http://mnfz333.blogfa.com

میگفت بوگو شیپونده

خوب یعنی میخوام ببینمت (دلم برات تنگ شده )
بودَ یعنی دیدن وقتی به گو شیپدَ متصل میشه اونوقت یعنی دلش میخواد ببینه . به اصطلاح ما یعنی دلش تنگ شده .

اونی عالی بود مرسی من اهنگای دابل اس رو مبخونم حفظم میکنمشون تو یه اهنگشون به اسم کوارد میگن شیپونده معنیش یعنی چی؟؟؟

ممنون مهرانه جان . والا راستش چی بگم ؟ مراجعه کنید به یکی از درسهای این وبلاگ به اسم در رستوران فکر کنم درس شانزدهم باشه . این خودش به تنهایی معنی نمیده وقتی به فعلی میچسبه یعنی اون دلش میخواد اون فعل رو انجام بده .

مریم 1392/04/03 ساعت 21:30

سلام لیلا جونم اون پیام ماله منه یادم رفت اسممو بذارم آخه همیشه خود به خود میومد نه دیگه قبلا آهنگش پخش نمی شد آلان درست شده پخش میشه تازه تو یاهو هم پیام دادم ندیدی جواب ندادی

وای مریم جونم شمایید؟ شرمنده ببخشید فکر کردم سرکارم ^=^
بله دیگه عیدتون مبارک . ما هم تعطیل شدیم بالاخـــــــــــــــــــره . نه متوجه پی ام شما نشدم . شرمنده. جدا"تازه آهنگو میشنوید. من هیچوقت تو آهنگ مشکلی ندیدم . برای همینم فکر نکردم شاید کسی هم نشنوه ....
میانهگو گوماوایو^_^

[ بدون نام ] 1392/04/03 ساعت 17:54

سلام لیلا جونم جواب نمیدی چرا ؟ امتحانتون چطور شد؟ من کلی دعا کردم تازه آهنگ وبتونم درست کردین ممنونم

سلام گلم . به کی باید جواب بدم؟ اصلا مگه سوال کردید که من جواب بدم ؟!! شما که خودتونو معرفی نکردید؟!!!!!!!!!!
از اینکه دعام کردید ممنونم .
نه خیلی تازه نیست . خیلی وقته ... اما ظاهرا" شما کم به ما سر میزنید.
موفق و موید باشید.

آرمان 1392/04/03 ساعت 14:10 http://math16.blogfa.com/

وای برید این قلب ها رو بردارید.

برنداشتید هم عیب نداره ^___^

رضا 1392/04/03 ساعت 08:55 http://www.seoul-reza.blogfa.com

سلام آخرین آپ وبلاگمه زود بیا

왔어요^_^

سلام لیلا جون
من تازه وبلاگ قشنگتو یدا گردممن یکی از طرفدارای پروپاقرص سونگ ایل گوکم و آپایی که از سونگ کرده بودی رو دیدم و توضیحی که درباره ی هر کدوم از اخبار داده بودی واقعا زیبا و تاثیرگذار بود
منم یه وب در مورد سونگ جونی دارم خشحال میشم به منم سر بزنیامیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم
لینکت کردم

سلام عزیزم
خوش اومدی . قربونت برم . ما مخلص فن های سونگی هستیم . چشم هم وبلاگتون میام هم لینکتون میکنم .به شرطی که شما هم مارو یادت نره . دوست دارم شما رو زیاد اینجا ببینم >_^

mahnaz 1392/04/01 ساعت 14:14

toro khoda bazam az song il gook akhbare jaded bezar...................................................

انشالله امتحانام تموم بشه چشم میذارم . ممنون گلم.

sahar 1392/04/01 ساعت 01:21

3 تیر تولد امام زمانه.آرزو کن 10 صلوات برای سلامتی اقامون بفرست .
وبرای 10 نفر بفرست تا میلیونها صلوات نثار اقامون بشه اخر حلقه نباش عوضش تا روز تولدش بهت یه کادو میده .بسم الله شروع کنی

تاحالا اینجور نظر دیگه ندیده بودم !!!!!!!!!!!
راستی نمیشه بدون آرزو کردن صلوات فرستاد؟!!
اللهم صل علی محمدوال محمد و عجل فرجهم .

فرناز 1392/03/26 ساعت 11:17

لیلای نازنین
سلامممممم خوبی عزیزم؟؟؟
من این چند روز یه کم حالم خوب نبود از درس ها جا موندم یه کم ... اما خودم رو میرسونم ... آهنگ خیلی ناز بود با زیرنویس اینگیلیش میتونم قسمت هاییش رو بفهمم اما با کره ای نه...............
اونی جونم راستی ترجمه فیلم هایی که از سونگی قبلا قراتر بود توی وب بذاری ... چی شدن؟؟؟ اگر فرصتی پیدا کردی ترجمه هاش رو بهم بگو
ممنونم یه دنیا
کام سا هم نیدا چینگونیم
شاد باشیییییییی
love

سلام فرناز جان
خوبید؟(انشالله بلا دوره )
راستش من هنوز دارم امتحان میدم . اصلابه قول معروف وقت سرخاروندن ندارم . انشاله یه فرصتی پیدا کردم بعد امتحانا چشم . انشالله این کار رو هم میکنم .

مریم❀ 1392/03/25 ساعت 14:58

سلام انییییییییییی جونم چرا من نویشنوم اش

چرا واقعا " ؟؟ من میشنوم اما باشه یه تجدید نظر میکنم . فعلا" لینکشو به دوستتون دادم . میتونید استفاده کنید.

رز...! 1392/03/25 ساعت 12:55

سلام ....سلام!
خوبین ؟ لیلا جون ؟ این آهنگ رو من روی وب نمیشنوم میشه لینکش رو بزارید؟

سلام عزیزم

ممنون . چرا ؟ فکرمیکنید مشکل از چیه ؟ چون من میشنوم . اما باشه بفرمایید .
http://s4.picofile.com/file/7802755478/no_min_woo.mp3.html

یعنی دوست دارم این آهنگ رو ها! یه چیزی میگم، یه چیزی میشنوی شما! در این حد:

بله . آهنگاشون وقتی قشنگتر میشن که از رو میخونی . زیبایی این آهنگها رو اوناییکه میتونن از رو نوشته بخونن و معنی کنند و با کسایی که اونو مثل یه آهنگ معمولی گوش میکنند و لذت میبرند تفاوتش زمین تا آسمونه , بقول شما وصف نمیشه کرد.
ممنون دوست عزیز^_^

ایلا 1392/03/24 ساعت 22:32

اخ جوووووووون..نو مین وو یکی از بازیگرای موردعلاقمه.میداس رو هم دیدم ولی حیف که نقشش خیلی کم بود و مرد!
این اهنگ هم خییلی قشنگه

به به سلام ایلا جان
حال شما چطوره؟ چَل چینه سا؟^_^
بله ,بازی کوتاه اما پررنگ و آهنگش واقعا" قشنگه . اما قشنگتر آهنگ اصلی سریاله .که انشالله سری های بعد براتون میذارم . آهنگش مال کنگ سِنگ یونه . واقعا" فوق العادس چون آهنگش پر از نکته های شنیداری هست. اما باید قبلش ببینم دوستان چطور پیش میرند و تا چه حد متوجه تفاوت نوشته با تلفظ میشند .
ممنون از ابراز محبت ولطفتون .
فایتینگ ^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد