한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش زبان تاک تومی 8

به نام خدا


common sentence endings in korean

نظرات 32 + ارسال نظر
morvarid 1395/03/30 ساعت 08:36

ممنون بابت لینک .میشه اهنگ سوزی هم لینکشو بذارید؟؟؟؟؟

خواهش میکنم ,اگه داشته باشم چشم میذارم

[ بدون نام ] 1395/03/25 ساعت 16:12

سلام ممنون از وبلاگ عالیتون ولی لینک اهنگ ایزابلو میشه اصلاح کنید؟؟؟؟
ممنون

سلام گلم
فعلا چون با موبایلم فعلا لینک نمیتونم بکنم فقط برای اینکه کارتون راه بیافته آدرسشو براتون میذارم.

NightWish 1395/02/04 ساعت 02:33

سلام آهنگ My Eden عالی بود ، ممنون بابت لینک و متن

سلام
ممنون از حسن نظرتون

هیاک 1394/12/04 ساعت 19:17

سلام ببخشید میشه اسم های نگین و مهتا رو هم بنویسید.آهنگاتون عالیه

سلام گلم.
نگین 네기느
مهتا 마흐타
ممنون لطف دارید

جومونگ 1394/07/20 ساعت 20:52

سلااام
کودوم خواننده کره ای هست؟
ایزابل یا سوزی؟
آخه حجم دانلودم خیلی کمه فقط یکیشو میتونم دان کنم
از نظر شما کودومش خوشمل تره؟ همونو دان کنم

سلام گلم
والا سلیقه ها متفاوته ، هردو آهنگ آروم و زیباست ، اما من ایزابل رو بیشتر دوست دارم.واقعا زیبا خونده ،
سوزی همشو کره ای خونده ، ایزابل زبان انگلیسی هست ، از لیریکشون مشخص هست

دختر برفی 1394/06/08 ساعت 19:17

وای خیلی قشنگ بودن
خیلی وقته دنبال اهنگ اولی میگردم
مرسی

مرسی عزیزم .
از این بابت خوشحالم

mahsa 1393/03/22 ساعت 22:53

سلام عزیزم ترجمه فارسی این اهنگو کجا دارن هلاکشم یعنی ترجمه دوست دختر من روباه هم میخوام لطفا اونی

خوب ترجمه فارسی رو انجمن کی پاپ داره من از همین سایت برداشتم ، آهنگ رو باید اسمشو بدونی بعد تو اینترنت دنبال ترجمه بگردی ، اگه ترجمه فارسی و پیدا نکردی ترجمه انگلیسشو باید بدی مترجمین کی پاپ ترجمه کنن. مطلب دی اینکه باید عضو بشید واز اون پست تشکر کنید تا به زیر نویس دست پیدا کنید. موفق باشید.
www.kpop-fans.com

سحر 1392/12/07 ساعت 22:09

سلام خسته نباشید...وبلاگتون عالیه دستتون درد نکنه.

میخواستم دانلود کنم ولی چرا نمیشه دانلود کرد؟ لینک اولی فک کنم ایراد داره ...

سلام عزیزم .
ممنون ؛ شما لطف دارید.

خوب مشکل حل شد enjoy

مهـــــــدیه 1392/12/07 ساعت 21:33

سلام به روی ماهتون لیلا جونم...
خوبی؟؟...
مهربونی از شماست که اینقدر مودبین و با مخاطباتون مهربونین
خارج از محیط مجازی؟؟...نه متاسفانه
من تو همین وبلاگ باهاتون آشنا شدم عزیزمممم....
ولی کلی چیز ازتون یاد گرفتم
هم درسی هم اخلاقی
감사합니다
줗아합 니다

سلام مهدیه جان
ممنون عزیزم
شما خوبید؟
تمنا میکنم . راستش این شما هستید که منو مورد لطف و محبت خودتون قرار میدید و منم پاسخگو هستم . پس چطور میتونم جواب محبت و ادب شما رو با بی مهری وبی ادبی جواب بدم.

친절에 갑사합니다.

soheil 1392/12/06 ساعت 16:42 http://bia2dl3.mihanblog.com/

مرجع رسمی سریال های کره ای

bia2dl3.mihanblog.com

ایلا 1392/12/01 ساعت 21:17

سلااااااااااااام..
خوبین؟؟
به به اهنگ جدید..بی کلامه؟?
اتفاقا منم قصد دارم به زودی کتاب خانوادگی گو رو ببینم..
راستی منتظر درس جدید هستیما..

سلام، ممنون،
شما خوبین؟
خوبه سریال قشنگیه،
انشالله

مهـــــــدیه 1392/11/30 ساعت 21:13

راستی حالا که اومدم یه سوال میشه بپرسم؟؟
میگم لیلا جون اینا تو مکالمه هاشون چرا ایم نیدا رو میگن :
میدا ...
یا مثلا ایم نیگگا رو میگن میگگا...
یا مثلا کلمه ی آلگس ایم نیدا یعنی میدونم رو میگن آلگس میدا
ببخشید کره ایش رو ننوشتم خانوم معلم....حال نداشتم
یعنی میخوان ادغام کنن آیا؟؟؟

خوب کلمات اونها رو وقتی ما اینطوری میشنویم از سه حالت نمیتونه خارج باشه
یه سری کلماتشون حالت ادغامی داره ؛
مثل کلمه 입니다 که ایم نیدا خونده میشه درحالیکه ما از کلمه بیعوپ استفاده کردیم .

یه سری دیگه هم بخاطر نزدیک بودن مخرج حروف اشتباه میشن؛
مثل کلمه 미안 해요 که ما در اینجا میعوم رو بیعوپ میشنویم .
چون مخرج ㅂ و ㅁ نزدیک به هم هست.
اما یه سری هم هستند که هیچکدوم اینها نیستند فقط وفقط خطای شنیداری ما هستند .
مثل کلماتی رو که مثال زدید.
زیاد باید بخونید و زیاد باید بشنوید تا به مرور زمان خطاهای شنیداری شما کمتر بشه.
ما فارسی زبانها خیلی محکم کلماتمون رو بیان میکنیم بخاطر همین هرچیزی که محکم ادا بشه میشنویم و گوش ما هرچیزی که بعبارتی یواش بیان بشه و محکم ادا نشه رو نمیشنوه .
دقتمون رو باید بالا ببریم تا بتونیم مثل اونها بشنویم .
ممنون از سوالات خوبتون

مهـــــــدیه 1392/11/30 ساعت 21:10

سلام لیلا جون عزیزم...خوبی؟؟...
خیلی دلم تنگ شده بود واست و واسه وبلاگت....
خیلی خوشحالم که الان تونستم بیام اینجا...
دلم باز شد یکم...راست میگما....
ولی این دفعه نیومدم بگم ک وقت نشد و هنوز زبان هنگوکم رو به جایی نرسوندم
با اینکه درسام زیاد بودن ولی همچنان در حال یادگیری ام
البته نه از اینجا...چون متاسفانه وقت نت اومدن پیدا نمیکنم
هر وقت وقت میشه زودی میام اینجا
نه فقط به خاطر هنگوک...بیشترشم به خاطر آبجی لیلای گلمه
یه پکیج اموزش زبان کره ا سفارش داده بودم
هر وقت وقت میشه کتابشو فایلهای صوتی شو گوش میدم
خوبه....ولی اینجا بهتره که آدم با خانوم معلم گلی هم مثه شما حرف میزنه....
الان تقریبا لهجه شونو یاد گرفتم...
ولی در اولین فرصت که وقت شه میام ادامه درسا رو از اینجا یاد میگیرم....
یه دنیــــــــــــــــــــــــــــا ممنوووون

سلام عزیزم
واااای مهدیه جان ، شما خیلی مهربونید
شما یه جوری صحبت میکنید که فکر میکنم منو از نزدیک میشناسید
واقعا" شما منو خارج از محیط مجازی میشناسید؟!!
این حس خوبیه که آدم وقتی میبینه که دوستان گلی مثل شما داره
امیدوارم همیشه همیشه شاد و سلامت و سربلند باشی مهدیه جان
خواهش میکنم آجی گلم

mona 1392/11/27 ساعت 18:30

منم مرحله به مرحله اومدم جلو من همه ی گفته های شما رو کپی کرم و روی ورد ریختم تا پله به پله برم و می خواستم کارو یه سره کنم که همرو داشته باشم که سره وقت بخونم...
بله من علاقه دارم و مطمئنم که می تونم چون که میخوام.
بازم ممنون از اعطلاعاتتون.

خوبه، امیدوارم موفق باشیدو ثابت قدم
خواهش میکنم

mona 1392/11/27 ساعت 18:07

سلام من هم عاشق زبان کره هستم و هم بازیگرانش...
ممنون که این وب را گذاشنید که من بتونم استفاده ی مفید کنم ...
فقط نگفتید که چه جوری می تونم جمله بسازم و تلفظش را بلد نیستم
می شه راهنماییم کنین؟

سلام گلم .
خواهش میکنم .
بله چرا نمیشه به شرط اینکه شما پله پله بیاید جلو ؛ اونوقت میبینید که من همه رو گفتم . یه دفعه که نمیشه از پله اول بپرید پله دهم !!!
اگه واقعا" علاقه داشته باشید خودتون مسیرو میتونید بیاید ، چون این وبلاگ گام به گام هست شک نکنید اگه بخواید میتونید.

فاطمه 1392/11/21 ساعت 12:14

سلام لیلا جون
من همیشه بهتون سر میزنم و منتظر درس جدید هستم ولی نظر نمیذارم.
امیدوارم زودتر درس جدید بذارین.
고맙습니다

سلام فاطمه جان،
انشالله کامپیوترم روبراه بشه چشم، ممنون که مارو از یاد نبردی

جون کیو 1392/11/17 ساعت 11:46

نمیدونم والا
اما ی چیزی ک ارتباط مستقیم باشه....حالا ک میگین نمیشه باشه اما توضیح کامل بدین بیشتر مطالب یکم توضیح داره ادمم هرچی فکر کنه نمیتونه بفهمه اصلا این فعله ازکجا اومده با بقیه چه فرقی داره

شما در هر درس هر مشکلی دارید تو خود همون درس بپرسید انشالله جوابگو هستم.
امیدوارم موفق باشید

ایلا 1392/11/16 ساعت 22:38

راستش این هفته درسام خیلی سنگین بود..سر میزدم ولی نظر نمیزاشتم
خب پس تا کامپیوترتون درست بشه و درس جدید یزارین من میخوام برم درسا رو از اول مرور کنم!
ولی امیدوارم زودتر درس جدید بزارین..

잘있어요
شاید باور نکنید اما خودمم درسهای وبلاگو دوره میکنم

ایلا 1392/11/15 ساعت 22:46

سلااااااام..
خیلی کم پیدام نه؟؟!
دلم واسه نظرگذاشتن اینجا تنگ شده بود!
میخوام از این به بعد جدی تر کره ایو یاد بگیرم..
راستی امتحاناتون تموم شد؟درس جدید کی میزارین؟

سلام گلم ، آره واقعا پس کجایید منم دلم براتون تنگیده بود، راستش امتحانام تموم شده اما نمیدونم کی مطلب میذارم چون کامپیوترم خراب شده

جون کیو 1392/11/15 ساعت 13:59

نمیشه شمارتون داشت

نه گلم، شرمنده، اما من باتبلت هستم ، سیم کارتمم تو تبلت هست ، یعنی به محض اینکه شما نظر بذارید من رسیدگی خواهم کرد، اما بضی از اوقات فرصت جواب ندارم.چون باید جواب با دقت و حوصله وبعضی وقتها باتحقیق ومطالعه انجام بشه، ی سری کارها هم باید با کامی انجام بدم. خلاصه یجورایی همیشه در دسترسم و درخدمت شمام.

elya 1392/11/15 ساعت 10:16

اونی این آهنگی که پخش میشه اسمش چیه؟ از کدوم خواننده است؟

منظورتون آهنگ وبلاگ 6 هست؟ بغیر از اسم خواننده بقیه مطالب رو میتونید از ادامه مطلبش ببینید ، البته اگه ی خورده دقت میکردید نوشتم که آهنگ وبلاگ 6 در حال پخشه

نگفتم وبلاگم کره ایه که!گفتم بم سر بزن بگو میتونی کمک کنی یا نه.راستی میشه تلفظ انگلیسی آهنگ دایره جناییو با ترجمه اش بذاری؟

خوشحال میشم بتونم کمکی کنم، چشم اونم سعی میکنم بزارم

elya 1392/11/08 ساعت 20:02

ممنون گلم.
شما اکانت یاهوت رو عوض کردی یا کلا با یاهو آنلاین نمیشی؟
چه جوری میتونم باهات درارتباط باشم عزیزم؟ همینجا پیام بذارم؟
راستی چرا نمیشه پیام خصوصی گذاشت؟

سلام الیا جان ، نه خیلی آن نمیشم ، چون باتبلتم ایمیلامو چک میکنم ، شما که شمارمو داری عزیزم ، از طریق وایبرو ... میتونید باهام ارتباط داشته باشید.
برای اینکه باید جوابشونو ایمیل کنم ، منم تو اینکار تنبلم

elya 1392/11/08 ساعت 18:34

سلام اونی! حالت خوبه فدات شم؟
کلی دلم برات +وبلاگ قشنگت تنگ شده بود

سلام الیای عزیزم، قربونت برم، خوبم مرسی عزیزم
پارسال دوست امسال آشنا
خوبی؟
منم دلم براتون تنگیده بود.

سلام ببخشید من یه عکس دارم که خیلی دوست دارم بدونم مال چه فیلمیه ولی زیرنویسشو نمی فهمم چون کره ایه.میشه کمکم کنید در موردش یه سری اطلاعات به دست بیارم؟اگه می تونید کمکم کنید تو وبلاگم برام نظر بذارید.مرسی.

سلام گلم ، والا چی بگم، من تو بلاگتون همه عکسی دیدم الا کره ای ، ا ما تنها کمکی که میتونم بهتون بکنم اینه که گوگل تصاویر رو باز کنید اونجا ی عکس دوربین عکاسی هست رو اون کلیک کنید، اونجا عکستونو آپلود کنید بعد گوگل هر چی اطلاعات در مورد اون عکس بخواید بهتون میده.

سلام عزیزم
کلیپ های آموزش زبان کره ای که گذاشتی،برای ما که خوندن و نوشتن رو بلدیم و مشکل تلفظ و لهجه داریم خیلی خوبه
اگه میشه پارت 8 رو دوباره بذار،پاک شده
چند وقته یاد یاد گرفتن زبون کره ای رو شروع کردی؟ کجا کلاس میری؟
مرسی از لطفت

سلام گلم ،
خوب خداروشکر،
چشم میذارم،
خوب خیلی وقته ،سه چهار سالی میشه
مرسی از نظرت

سلام لیلا جون.
راستش توی وبم جشن تولد 28 سالگی لی سونگ گی رو گرفتم خوشحال میشم سر بزنی . نظر بدی.
ممنونم.

سلام رکسانای عزیزم، تولدش مبارک باشه
راستش الان که من پیام شمارو دیدم بلافاصله اومدم وبلاگتون، البته فردا ی امتحان خیلی سخت تاریخ دارم ، برا همین با موبایل اومدم ، چی کار کردیییییی؟ که اینقدر سنگین شده وبت!!
نشد نظر بذارم ، انشالله در ی فرصت بهتر میام خدمتتون

ایلا 1392/10/25 ساعت 10:41

안녕하세요
من دوباره برگشتم..
امروز امتحانام تموم شد و از این به بعد مثل همیشه زیاد مزاحم میشم!
اینم از اولین سوالم:
걸 یعنی چی؟!
مثلا تو این جمله:
나는 널 위해 사는 걸
اصن معنی خاصی میده اینجا؟؟

سلام
خوش اومدی
خوش بحالتون مال ما هنوزم ادامه داره.
خوشحال میشم ببینمتون .
خوب 걸 معمولا به معنی یه چیزی رو قراردادن یا بصورت قسمت دوم یه فعل میاد.
بعضی وقتها هم همون گرل به معنی دختر هست .
ولی سوالاتونو و مثالهاتونو سعی کنید از درس بپرسید چون بعضی از گرامرها هستند که من هنوز نخوندم .
گرچه درباره سوالاتون تحقیق میکنم و این برای منم خوبه .
ولی دوست دارم وقتی نظری ارائه میدم که قبلا خودم بهش رسیده باشم .
بازم از لطف تون نسبت به من و این وبلاگ متشکرم.

جون کیو 1392/10/15 ساعت 11:43

مث اینکه فایده ای نداره بگید برم کدوم درس
راستی
شما اصلا ب وب ما سر نمیزنید

والا چی بگم . هر جور دوست دارید

خوب من آدرس وب شما رو ندارم .

جون کیو 1392/10/13 ساعت 16:14

منم ی سوال داشتم
ببخشیدا
میگم ابن خط تیرهㅡ همون ساکن هس بذار ی مثال بزنم
اسم خودم فرْ شادْ
و جوری ک میشه 파르셔드
خب این میشه ی توضیح کوچولو بدین
و همچنین
요 어 여 از اینا

خوب نه که ساکن باشه، صداداره ، اما صداش برای ما محسوس نی! پس میتونید همینطور که نوشتید استفاده کنید.
요 خوب اینم yo خونده میشه

어 این a هست که به سمت o متمایله و اینطوری نوشته میشه eo

여 خوب این ya هست که a اون به طرف o متمایله با yeo نمایش میدن مثل یون رو اگه دیده باشی تو سریال سرزمین بادها میگن یه اون بخاطر همین هست .که اینطوری نوشته میشه 연

مهـــــــدیه 1392/10/09 ساعت 20:38

سلام ب روی ماه لیلا جونم...
خوبی؟؟؟؟....خیلی دلم تنگ شده بود براتونا...
میشه دو تا سوال بکنم؟؟
اول اینکه به نظرتون این سایتی که الان ادرسشو میذارم لهجه کره شمالیه یا جنوبی؟؟؟...جنوبیه...نه؟...
بعدم اینکه من کلا یه چیو نفهمیدم
مثلا میخوام اسم نیلوفر رو بنویسم ولی این حرف ㄹ وقتی بین دوتا حرف صدا دار قرار میگیره "ر" خونده میشه نه "ل"
چیکار کنمش؟؟
الان نیلوفر رو اینجوری نمیشه نوشت؟
شرمنده که اینقدر سوالم ابتدایی بود ولی خب خیلی وقته نیومدم سراغ این زبان شایدم یادم رفته
ببخشیدا ...ناراحت نشین از دستم
사랑하요

سلام عزیزدلم
ممنونم.
شما خوبید؟
ممنون از این همه لطف و مهربانی
خوب البته سایتی رو برای من نذاشتید عزیزجان.
و اینکه اسم نیلوفر رو هم برام ننوشتید. اما اسم رو اینطوری مینویسن.
닐루파르 خوب دیگه این اسم یکی از مطالبی هست که نمیشه دیگه کاری کرد. باید یه سیلاب رو حتما" سه تایی نوشت.
نه هیچوقت از سوال کردن نترسید.همیشه بپرسید. اما وقتی فکر کردی یه چیزایی رو یادتون رفته خوب یه نگاهی اجمالی به درسها بکنید همه چیز یادتون میاد. منم تمام قواعدی که تاحالا یاد گرفتید رو لینک کردم که دسترسی به اونا براتون آسون باشه .
موفق و موید باشید.

فاطمه 1392/10/06 ساعت 16:16

ممنون، خیلی قشنگ بود.

خواهش میکنم، خوشحالم که خوشتون اومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد