한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش زبان تاک تومی 9

به نام خدا


many ways to say (your self) in korean

نظرات 39 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1396/03/27 ساعت 11:25

سلام فاىل ها دانلد نمشه

سلام عزیزم . ممنون از اینکه اطلاع دادید. فایل تصحیح شد.

김부나 1395/04/29 ساعت 15:46

نه عزیزم من مثل اینکه من نتونستم منظورم بهتون برسونم منظورم تشویق به خاطر حفظ اهنگ
ممنون

اها که اینطور ,اوکی

김부나 1395/04/29 ساعت 01:21

هنوز لینک دانلود رو درست نکردی

خرابه؟! ای وای من کامپیوتر اصلیم خرابه و پیش خودم نیست. میانه یو . باید صبرکنم تا کامپیوترم درست بشه.

김부나 1395/04/28 ساعت 15:45

میدونی من چند ماهی میشه که فن شدم تقریبا از اذر همین امسال ولی انقد دوستشون داشتم که میتونم بگم هر چی تو اینترنت ازشون بود گرفتم
من ادمیم که از طرز حرف زدن بعضی ادما بعضی چیزارو میفهمم حدس میزدم بعد خواستم ببینم حدسم درسته یا نه وااااای ممنون از تشویقت مردم از شادی
حالا یه خواهش میشه متن اهنگ اونارو هم بزاری حفظ کنیم
من چقد پرروام ای وای

ولی فک کنم نتونستم منظورمو برسونم چون من اصن تشویق نکردم اتفاقا میخواستم بگم فن بودن من به جایی نرسید. نشد که برای همیشه فن ی گروه باقی بمونم.
یعنی اول فکر میکردم گروه یوکیس خیلی گروه خوبیه توی گروه ها میشد گفت تنها گروهی بود که برنامه هاشو بدون حضور دخترا اجرا میکرد. (اصلن ازدخترای کره ای خوشم نمیاد)
اما بعد از مدتی دیدم اوناهم با گروه دخترا هستن ، و هرکدومشون باید یه دختر انتخاب میکردن .دونگهو از گروه مستثنی شد. در واقع خانواده دونگهو همچین اجازه ای به دونگهو ندادن ( خانواده باکلاسی بودن) بعد دونگهو هم از گروه اومد بیرون (البته این مطلب رو جور دیگه آوردن و گفتن که کسی بهشون خورده نگیره ، بماند...) دونگهو اومد بیرون و اصن ازدواج کرد و امسال هم شنیدم بچه دار شدن)
اما بعد ازاونم گروه های دیگر و دیدم و اینکه فعلا تنها گروهی رو که دیدم ی خورده شبیه یوکیس هست ویکس هست .از نیواست هم خوشم میاد. اما اینکه دیگه بخوام فن مطلق بشم برام تجربه شد که به نفعم نیست.
چون اونوقت بدجوری تو برجکم میخوره .
آهنگ اونها روهم نمیذارم چون خوب سلیقه ای هست . اگر میخواید باید خودتون دنبال لیریک آهنگاش برید . کاری که خودم قبلا میکردم.
والبته پیشنهاد میکنم برای یاد گیری آهنگها بیشتر رو آهنگ سریالها زوم کنید.
باز ost سریالها برای یادگیری مناسب ترند.
موفق باشید.

김부나 1395/04/27 ساعت 23:04

وای من میرم محوشم این چه سوالی بود من پرسیدم دارم از خجالت اب میشم

چرا؟! اشکال نداره . من یه زمانی جزو اهالی فن کی پاپ بودم.
ازشما چه پنهون خودم فن یوکیس بودم.(مدیر تالار یوکیس ) الان دیگه نیستم . فقط شنیدم دونگهو از یوکیس بچه دار شده.(خودش بچه هس)
الان تقریبا میشه گفت فن ویکس هستم. البته از اون فن های قوی نیستم که دنبالشون باشم . از گروهشون خوشم میاد. گه گداری یه سری به آهنگاشون میزنم .
فقط اینکه باز چطور مگه؟!!

김부나 1395/04/27 ساعت 23:02

اولا سلام دوما بخاطر دو دلیل تو این چند روز پیدام نبود 1- کنکور خواهرم(الان میگی کنکور خواهرت چه ربطی به تو داره و ... بعدا میگم) 2 - در تلاش بودم اهنگا رو حفظ کنم که تا حدودی موفق شدم
حالا بعد از چند روز پررو پررو اومدم یه سوال که اصلا هیچ ربطی نداره ولی ذهن منو درگیر کرده بپرسم
نمیدونم چرا ولی خیلی ذهنمو در گیر کرده شما گروه سوپر جونیور رو میشناسی
کلم داغ کرد

سلام علیکم .
1- انشالله موفق باشن.
2- آفرین
3- اختیار دارین ، این چه حرفیه؟!!
4- بله قبلا ها میشناختم .قبلا ها آهنگاشونو شنیده بودم و دوست داشتم.
چطور مگه؟!

جومونگ 1394/07/20 ساعت 02:22

سلام
بخشید من رو دانلودش میزنم سایت قالب پیچک میاد

سلام ، چشم انشالله رسیدگی میکنم ، ممنون که اطلاع دادید.

بهار 1393/04/31 ساعت 00:43

عزیزم من این فیلمو 30بار گفتم ک دیدم همچین آهنگی با
همچین متنی اصلا نداشت
فقط آهنگ
oh،oh،oh lovis the
فک کنم ی آهنگ دیگه رو نوشتی!!!!

من منظور شما رو متوجه نمیشم ، اگه منظورتون آهنگ وبلاگ هست ، آهنگ وبلاگ الان شماره 9 هست از ی سریال دیگه .
این آهنگ ، آهنگ شماره 8 هست یعنی آهنگ قبلی وبلاگ بوده.
آهنگ این قسمت رو باید دانلود کنید تا بشنوید.

بهار 1393/04/31 ساعت 00:36

دقیقا این فیلمو بار دقیق دیدم.شوخی نمی کنم الان قسمت 8فیلمم من عاشق پیشه مین هو واین فیلمم

چند بار؟! خوب به سلامتی

سلام لیلاخووووبی اجی میشه زبون کره ای رو بیشتریاد بدی

سلام ، ممنون ،منظورتون از بیشتر چیه؟؟؟

سلام لیلا خوبی اجی فدا اموزش زبانش چرا دان نمیکنه اجی ؟

سلام عزیزم
زنده باشی گلم
کدوم قسمتش دان نمیشه؟! بگید کدوم قسمتشه تا تصحیحش کنم.

سلام لیلا جون خوبی عزیزم ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر رو بهت تبریک میگم عزیزم

ممنون گلم، منم بشما تبریک میگم

[ بدون نام ] 1393/01/28 ساعت 00:31

منم تقریبا هستم

ماهم تقریبا متشکریم.

فرشاد 1393/01/17 ساعت 04:00

ناراحتم ک چرا تنها پسری هستم ک علاقه ب کره دارم و هیچ پسری.....نمیدونم اما خوشحالم شما ادامه میدین و زحمت زیادی ب خودتون میدین امیدوارم همیشه سلامت باشی و ب هدفات برسی منم اهنگ دارم دان میکنم 고머에

نه تنها نیستید گرچه تعداد آقایون کمتره اما تنها نیستید، اونچه که اهمیت داره اینکه تلاش کنید به هدفتون برسید ، ما هم از اینکه شما رو در کنارمون مبینیم خوشحالیم
ممنون از لطفتون
موفق باشید

خواهش می کنم عزیزم این چه حرفیه انجام وظیفه بود عزیزم

سلام لیلا جون خوبی عزیزم شهادت خانم فاطمه زهرا (س) رو بهت تسلیت میگم عزیزم

سلام عزیزم ، ممنون، منم به شما وهمه مسلمونا تسلیت میگم

اناهیتا 1393/01/08 ساعت 16:11

اینم حرفیست.

خواهش میکنم

سلام لیلا جون خوبی عزیزم برو تو گوگل بزن سونگ ایل گوک و مادرش در جشن نوروز ایرانیان وقتی اومد تو اول گزینه رو بزن

سلام گلم ، اوکی ممنون

اناهیتا 1393/01/06 ساعت 15:22

نمی تونید خودتون بسازید؟

سلام آناهیتای عزیز، خوب این ی کار فوق العاده پرزحمته ومن فرصت اینکارو ندارم ، فقط همراه درسها لغات مربوطه معنی میشند، لغات تو درس و در متن یاد گرفته بشه بیشتر تو ذهن میمونه تا اینکه بخوای فقط لغت رو حفظ کنید.

سلام لیلا جون خوبی عزیزم عیدت مبارک عزیزم

سلام گلم
خوبی؟
عیدشماهم مبارک

خواش می کنم عزیزم سال تحویل ما رو هم دعا کن عزیزم منم برات دعا می کنم عزیزم

انشالله حاجت روا بشی

سلام لیلا جون خوبی عزیزم خواهش می کنم
باشه ساعت رو بی خیال میشم عزیزم

سلام ، ممنون

اناهیتا 1392/12/28 ساعت 20:54

میشه توی وبلاگتون یک دیکشنری فارسی به کره ای بگذارید؟
راستی عیدتان مبارک

عید شما هم مبارک عزیزم
من که تابحال ندیدم اما شما اگه چنین چیزی پیدا کردید معرفی کنید تا ما هم استفاده کنبم

پیشاپیش سال 1393 رو به تو و خانواده ات تبریک میگم عزیزم و امیدوارم روزهای خوب و خوشی در سال 1393 داشته باشی عزیزم لیلا جون توروخدا ساعت وبلاگ تو درست کن خواهش می کنم دلم میخواد ساعت وبلاگت 1 ساعت جلو باشه

ممنونم ، برای شما هم مبارک باشه ، الهه جون با این همه توضیحی که دادم بازم حرف خودتونو میزنید ، عزیزم ساعتو بی خیال شو ، ساعتش با دستگاه من هماهنگه و شما تنها کسی هستی که ساعت باشما هماهنگ نیست

مریم 1392/12/28 ساعت 18:42

سلام انییییییی جونم خوبی ؟ منو فراموش نکردی که من فکر کنم از مهر به بعد دیگه درست حسابی نیومدم اینجا با اجازتون اصلا درسارم نخوندم اخه وقت ندارم انیییییییییییییی جونم عیدت پیشاپیش مبارک فقط امدم همینو بگم و امیدوارم امسال خیلی بهتون خوش بگذره و کلی سفر و اوقات خوب داشته باشی میخواستم بهت میل بزنم گفتم اونو زیاد چک نمیکنی دیدی بعد عید دیدی دلم واسه کره ای خوندن کلی تنگ شده مخصوصا اون اولین بار که آهنگ واسه وب گذشتی و گفتی از روش بخونیم سال 92 با وجودت واسه من یه سال عادی نبود تو تمام ذهنم دنبال اینم درسایی رو که یاد گرفتم و از یاد نبرم واقعا وقتو انرژی واسم نمونده انقد مقاله و موضع سرچ کردم اینترنتم همون ماهای اول تموم میشه خلاصه ناراحت نباشی اصلا من همیشه تو ذهنم میام وب و فکر میکنم الان چه درس جدیدی گذاشتی :) انیییییییییییی جونم از همه زحمتات تو این سال متشکرم وقتی یاد گرفتم که بخونم انگیزم واسه کارای سخت بیشتر شده گومائو انیییییییییییییییییی
سال نوت مبارک عزیزم

سلام عزیزم
خوبی؟
عزیزم اونقدر با صحبتهای دلنشینتون به من انرژی دادید که امیدوارم بتونم پستی اینجا بزارم که در خور تعریف شما باشه.
امیدوارم سالی که پیش رو داری برات سالی پراز موفقیت باشه ، سال رسیدن به آرزوهات وگامی بلندتر برای فردایی بهتر.

مهـــــــدیه 1392/12/28 ساعت 17:59

안녕하세요레이라씨
잘진에세요
새해죽하해요 (درست نوشتم ایا؟)
사랑해요
....
سلاممم آجی لیلای عزیزم
سال نوت پیشاپیش مبارک عزیزم....
امیدوارم بهترین سال برات باشه
ایشالا موفق و خوشبخت و ... باشیییییی
سر سال تحویل منم دعا کن عزیزم...
دوستدارت : من

새해복 많이 받으세요
سال نو شما هم مبارک عزیییییییزم

سلام خانومی ممنون ، امیدوارم براتون سالی پراز موفقیت وسال رسیدن به آرزوهاتون باشه
나도 좋아합니다

سلام لیلا جون خوبی عزیزم بله کامپیوتر خواهرم یک ساعت جلو هست الان ساعت 12:00هست ولی ساعت گیرنده دیجیتال و ساعت تلفن مون ساعت11:00 هست

سللام ، ممنون، والا چه عرض کنم ، ببین عزیزم شما از ی نقطه جهان این وبلاگ رو مشاهده میکنید وشخص دیگه ای هم از ی نقطه از جهان این وبلاگ رو میبینه طبیعی هست که ساعت شما دو نفر که همزمان دارید این وبلاگ رو مشاهده میکنید باهم متفاوته اما وبلاگ برای هردوی شما ساعت خودتونو باید نشون بده ، این ساعتها آنلاین هستند وبا دستگاه شما تنظیم میشند .

سلام لیلا جون خوبی عزیزم آخه امروز چهارشبه سوری به خاطر همین راستی لیلا جون ساعت وبلاگت 1 ساعت جلو هست الان ساعت 9:02 دقیقه اس نه 10:04پس ساعت وبلاگ تو به همین ساعت درست کن عزیزم

سلام عزیزم ، ممنون
ساعت وبلاگو، شما به ساعت گیرندت مبینی . حتما ساعت کامپیوترت یه ساعت جلو هست الهه جون

سلام لیلا جون خوبی عزیزم می خواستم بهت بگم تا فردا مواظب خودش باشی

باشه ممنون

اشتباه نکن لیلا جون اگه 17 مارس بود فردا می شد ولی 16 مارس سه قلوهاش به دنیا اومدن پس تو باید امروز رو به حساب بیاری نه فردا رو عزیز دلم

اوکی، بازم ممنون

سلام لیلا جون خوبی عزیزم امروز هم تولد 2 سالگی سه قلوهاشه

اینو میدونستم ، وتولدشون مبارک، گرچه به حساب من میشه فردا26 ، اما تو اف بی امروز تبریک گفته

سلام لیلا جون خوبی عزیزم ببخشید سوالای زیادی ازت پرسیدم معذرت میخوام
راستی عزیزم امروز 6 سالگرد ازدواج سونگ ایل گوک هست اینو می دونستی

سلام ، نه خواهش میکنم.
بازم نه نمیدونستم ، چه جالب ، ممنون از خبرت

سلام لیلا جون به اون صفحه رفتم ولی چیزی از دینش ننوشته بود توروخدا لیلا جون به خدا دارم از نگرانی می میرم بهم بگو تا سونگ ایل گوک خدا رو قبول داره یا نه

قبول داره . مگه میشه قبول نداشته باشه؟؟؟؟آخه الهه جون سوالایی میپرسیدااا
من میگم مسیحی هستند اونوقت میگم یه مسیحی معتقدند . اونوقت کارهاشو نشونتون میدم .
اونوقت بازم میپرسید قبول داره ؟؟
خوب باید حتما " مستقیم بگم قبول داره ؟! خوب من که از دلش خبر ندارم .اما ظاهرا قبول داره. اینو از کاراش میشه فهمید. نمیشه ؟!
ماهاییکه خدا رو قبول داریم چقدر از این کارها انجام میدیم؟؟؟

شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) رو بهت تسلیت میگم عزیزم و امیدوارم هر کجا که هستی تنت سالم و لبت خندون باشه عزیزم

ممنون منم به شما تسلیت عرض میکنم

تو کتاب تاریخم نوشته که افرادی پیدا شدند که مخالف و معترض سلطه ی بی چون و چرای کلیسا و پاپ بودند و اصطلاحاتی را پیشنهاد می کردند.این افراد را پروتستان یعنی اعتراض کننده نامیدند یعنی سونگ ایل گوک از اون افراده و خدا رو قبول نداره

کی گفته که مسیحیان خدا رو قبول ندارن؟ مسیحیان پروتستان فقط میگن آدم لازم نیست به واسطه پاپ با خدا ارتباط برقرار کنه ، بلکه انسان بدون هیچ واسطه ای میتونه به خدا نزدیک بشه، اونا معتقدند که چرا انسان باید پیش کشیش اعتراف به گناهش کنه بلکه باید بطور مستقیم پیش خود خدا به گناهش اعتراف کنه.
من فکر میکنم حتی اوناییکه هم بی دین هستند خدا روقبول دارند فقط دچار سردرگمی شدند ودر انتخاب دین عاجزند.

خوبم لیلا جون اسمش سونگ ایل گوک هست و سه قلو پسر داره خدا کنه بی دین نباشه من خیلی دوستش دارم و علاقه خاصی بهش دارم اونم مثل لی مین هو بازیگره

آقای سونگ ایل گوک ، ایشون یه مسیحی (فکر میکنم ظاهرا پروتستان باشند)و بسیار معتقد و به دین خودشون بسیار پایبند هستند.

ایلا 1392/12/22 ساعت 16:01

قبلا واسه این پستم نظر داده بودم ولی مث اینکه نیومده..
اهنگش قشنگه..
سریالشم بد نیس قشنگه..

نه ایلاجان ، من نظرشما رو در مورد این پست ندیده بودم اما الان دوتا مشابه دیدم که جواب یکیشو میدم خدمتتون. به هر حال خیلی ممنون لطف دارید. خوشحالم که نظرتونو جلب کرده.
سریالشو هنوز موفق نشدم ببینم . درحال دان هستم ولی هنوز فرصت دیدن پیدا نکردم اما شنیدم طرفدار داره بخاطرهمین گذاشتم.

فاطمه 1392/12/22 ساعت 01:20

안녕하세요 언니
나는 이 드라마를 정말 촣아해요
감사합니다
فقط یه چیزی؟!! آهنگشو از کجا دانلود کنم؟!!!

http://majiddownload.com/up1/12478/1409007668.mp3

فکر میکنم ازاین آدرس بتونید،اگه نشد تو پست هم یه آدرس گذاشتم اونو هم امتحان کنید

جابا 1392/12/20 ساعت 01:57 http://jaba.ir

سلام .وبلاگ خوبی دارین.آفرین
میخواستم خدمتتون عرض کنم از این به بعد با قرار دادن یه کد ساده در وبلاگتون میتونید کلی درآمدزایی کنید. به ازای هر بازدیدکننده ی وبلاگتون 70 ریال بحساب شما واریز میشه.بصورت لحظه ای هم میتونید درآمدتون رو مشاهده کنید. امتحانش که ضرر نداره. امیدوارم سال جدید رو با درآمدمناسبی آغاز کنید. پیشاپیش سال نو مبارک

친절에 감사합니다

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد