한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

topik 3

به نام خدا



برای دیدن فیلم و تست به ادامه مطلب تشریف ببرید


 

فیلم آموزشی



 سلام دوستان گرامی

به سومین درس از آموزش تاپیک رسیدیم . امیدوارم بتونیم تا زمان امتحانات بخش قابل توجهی رو درس بدیم .


توجه :

 تنها کسایی میتونن از این دروس تاپیک استفاده کنند که این سی و شش درس رو خونده باشند.

و اگر از الان با ما همراه شدند خوندن این نکات براشون خیلی مفید نخواهد بود.


خوب میریم سرسوالات:

___________________


1- 저는 한국 사람입니다-----> 저는 한국 사람이에요.

저는 선생님입니다.

1) 저는 선생님이에요.

2) 저는 선생님

3) 저는 선생님에요

4) 저는 선생님

 این قسمت شما باید به الگو نگاه کنید و طبق اون گزینتون رو انتخاب کنید.

برای این قسمت یه سری فرمول داریم .

این فرمول شامل:

1- N+입니다  یعنی بعد ازاسم 입니다 میاریم .

2-a/v+ 습니다/ㅂ니다 در اینجا فعل یا صفت ما بعدش این حروف میاند که بازم به داشتن پچیم و نداشتن اون مربوط میشه .

حالا اگر 입니다 آوردیم اگر بخوایم عامیانش کنیم میشه 이에요/예요 بازم برمیگرده به اینکه پچیم داره که 이애요 میگیره و پچیم نداشته باشه 예요 میگیره.

اما اگه 습니다 /ㅂ니다 رو بخوایم عامیانه کنیم یا باید 아요/어요/애요 بگیره.پس گزینه 1 درسته .


2- 엔디 씨에요?

-네, 제가 앤디( ____ ).


예요

ㅇدر این قسمت با استفاده از توضیحات تست یک چون 엔디 اسم هست پس از قاعد شماره یک استفاده میکنیم . و بجای 입니다 از 이에요/예요 استفاده میکنیم حالا چون 엔디 پچیم نداره از 예요 درجای خالی استفاده میکنیم.طبق توضیحات استاد کیم : درجواب نباید از 씨 استفاده کنیم .

دلیل این هست که وقتی ازتون میپرسند شما آقا/ خانم X هستیم . درجواب نمیگید بله من آقا /خانم X هستم.


3- 엔디 씨는 회사 ( ______ ) 다녀요.

1)에

2)에서

3)가

4)을



درجواب سوال سه باید بگیم که همیشه وقتی فعل 다니다 رو داریم باید از 에 بعد از اسم استفاده کنیم . پس گزینه 1 درسته .


4- 미사토 씨 ( __________ ) 같이 하교에 다녀요.

1)하고

2)같게

3)같아요

4)같은

سوال چهارم همیشه بین اسم و 같이 باید از 하고 استفاده بشه .





نظرات 5 + ارسال نظر
هانیه 1394/04/04 ساعت 21:59

ببخشید این متنو میتونید برام ترجمه کنید
배우 신하균'이란 이름만 가지고

نه عزیزم نمیتونم

1393/09/16 ساعت 20:35

سلام
چرا این درسا رو یه جایی به ترتیب با شماره از اول تا آخر نمیذارید تا دسترسی بهشون راحت تر باشه برا کسایی که با وبلاگتون تازه آشنا میشن؟؟؟

سلام ، خوبید؟
چرا در قسمت موضوعات وب با شمارس، بعد از شماره ها هم به ترتیب بیاید پایین کلیک کنید .ترتیب درسها هست .یک کار دیگه اینکه صفحه ها از پایین قالب به ترتیب نزولی بیاید جلو ترتیب حفظ خواهد شد.این مطلب رو در قسمت راهنمای وبلاگ نوشته بودم .

فاطمه 1393/08/25 ساعت 23:34

سلام. منم بالاخره این فیلما رو دیدم. خیلی عالی بود. میشه گفت تقریبا بیشترشو متوجه میشدم. اگه هست بازم بزارین. خیلی خوبه.
یعنی واقعا همه ی درسا تموم شد و دیگه درس نمیزارین؟!! روش آموزشتون واقعا خوب بود و من هیچ وبلاگ دیگه ای به خوبی وبلاگ شما که زبان کره ای آموزش بده ندیدم. الآن مدت دو ساله که به وبلاگتون سر میزنم و همه ی درسا رو جداگانه تو دفتر یادداشت میکنم.
خیلی خوب میشه اگه بازم ادامه بدین... به نحو دیگه و چیزای دیگه یا سطح بالاتر...
با این حال به خاطر این همه زحمتی که تا الآن کشیدین واقعا ممنون

سلام عزیزم ،
خسته نباشید، بله درکش خیلی سخت نبود ، خیلی خوشحالم که اینو میشنوم ، ممنون از این همه لطف ومهربانی که نسبت به من واین وبلاگ دارید ،واقعا سپاسگزارم ،
بله تموم شده ودر قسمت beginning قائده دیگه ای نمونده ، اما شاید اگه کتابهای دیگه رو نگاه کنید ی سری قوائد رو که تو intermediateآورده در سطح beginning درس داده باشند وبرعکس.
در واقع ی سری قوائد مشترک بین این دوسطح وجود داره که همین امر یکی از دلایل سختی امتحانات تاپیک هست.
برای همین ترجیح دادم از تو ضیحات تاپیک استفاده کنم تا ی سری مطالب گفته نشده اینجا عنوان بشه.
هرچند امتحان تاپیک امسال بیشتر به درک مطلب تکیه داشت تا قوانین
خواهش میکنم منم از شما سپاسگزارم چون صحبتهای شما واقعا به آدم انرژی میده، سعی میکنم کما کان بازم مطلب بزارم ، بازم تاپیک رو ادامه خواهم داد انشالله

ایلا 1393/07/17 ساعت 14:05

سلاااااام..
اخ جووون بالاخره درسای جدید..
ولی یه سوال!مگه نگفتین هنوز چند درس مونده ک این وبتون تموم شه؟ینی اونارو نمیزارین دیگه؟
این روش جدیدم خییلی خوبه..با این سوالا میفهمیم چقد یاد گرفتیم!البته من هنوز فیلماشو دان نکردم..تو فیلماشم همین سوالا رو میگه؟!

سلام
بله بالاخره طلسمش شکست و من تونستم درسها رو بزارم خوب یه درس نمایش و آژانس مسافرتی رو گذاشتم . من فک کردم بازم هست که بذارم اما دیدم همه رو گذاشتم آخرین درس همین نمایش بود که گذاشتم . درسها تموم شد.
در مورد فیلمها هم اگه نمیتونید دان کنید من فیلمها رو از همین سایت آپ کردم تا بصورت آنلاین هم بتونید ببینید.
سوالا، همون هست .اما توضیحات درحدی داده شده که صحبتهای استاد کیم رو متوجه بشید.
اما اگه بازم جایی رو متوجه نشدیدبگید توضیح بیشتر بدم .

ارا 1393/07/14 ساعت 21:02 http://www.funnygirl3.blogfa.com

░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓ ________________ ░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██

دلم خیلی دوست داره تو بیای از وبلاگم دیدن کنی

منم دوست دارم وبلاگتونو ببینم
عزیزم اومدم وبلاگتو دیدم ، عالیههههه
اما چون با گوشیم اومدم اون گروه دخترا که کد بالابر داره نذاشت من نظر بذارم ، شرمنده که نشد نظر بزارم
راستی چرا عکسهای کیم بوم قاطی عکسهای مینهو بود؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد