한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش زبان تاک تومی 12

به نام خدا



5ways to say stay in korean

نظرات 8 + ارسال نظر
جومونگ 1394/11/18 ساعت 00:08

سلاااام به روی ماهتون
خوبین؟؟؟؟
بازم اومدم تو این پست یاد لحظه آخر قسمت آخر سریال افتادم که این آهنگ رو میزد و منم رو به غش بودم
خییییییییییییییییییییلی قشنگه آهنگش

ببخشید من یه بار این آهنگ رو از وبتون همرای خوندن متنش گوش دادم متوجه شدم که توی قسمتی که نوشتین

Repeat *
.........................
.........................

قبل از اون متنی که نوشتین یه بند رو جا گذاشته بودین

این متن رو قبلش ننوشته بودین

지금 올해의 첫눈꽃을 바라보며 함께 있는 이 순간에
내 모든걸 당신께 주고 싶어 이런 가슴에 그댈 안아요.

آخه هرچی گوش دادم جور در نمیومد متنش تا الان متوجه شدم
البته این حسن رو داشت که الان فک کنم حفظش کردم
بازم مرررررررررسی برای این آهنگ فوق العاده زیبا و غم انگیز
فایتینگ

OMG
از اینکه هنوزم به مالطف دارید متشکرم.
پیروز باشید

주몽 1394/06/14 ساعت 23:09

سلام
خییییییییییلی ممنون
ایشالله تبلتتونم به زوودی درست بشه

سلام
ممنون عزیزم

주몽 1394/06/12 ساعت 19:04

سلاااام
خییییلی قشنگه
اشکم در اومد یاد سریالش افتادم
واقعا مرسی برا آهنگ
خییییییییلی مممنون
اگه امکانش بود براتون آهنگ مرگ یونهوا در امپراطور بادها رو هم بذارین خیییییلی خوشمله
خیلی دنبال آهنگش گشتم گیرم نمیاد گفتم شاید شما داشته باشین
موفق باشین همیشه

سلام .
ممنون عزیزم
خواهش میکنم .
نمیدونم یادم نیست دارم یانه . چون فعلا تبلتم خراب شده و دادم نمایندگی .
باید تبلتم درست بشه ببینم چی میشه.
اگه داشتم برای دانلود میزارم .

سایه 1393/10/27 ساعت 23:38 http://sig26.blogfa.com

اپم

اومدم

سلام بیا تو نظر سنجیا شرکت کن

سلام گلم ، راستش الان دارم امتحان میدم بعد امتحانا چشم حتما

아테나 1393/08/08 ساعت 19:51

안녕하세요! 잘 들었어요! 고마워요 ^_^

안녕하세요,시간이 걸려서 감사합니다

فاطمه 1393/08/08 ساعت 13:42

نه. برای منم صدا از وبلاگ پخش نمیشه ولی آهنگ متن قبلی هم برام پخش نمی شد، فقط لحظه ی اولی که وبلاگ باز میشه آهنگ وبلاگ برای دانلود میاد.

خوب فکر میکنم بالاخره درستش کردم ،الان مشکل آهنگ وبلاگ حل شده و اگه هنوز این مشکل برای شما باقی هست وآهنگ رو باز از وبلاگ نمی شنوید ، شما باید فلش آدوبی تونو آپدیت بکنید ،
از اینکه به ما سرمیزنید وما رو از نظرات خوبتون بهره مند میکنید ، متشکریم.

فاطمه 1393/08/08 ساعت 01:25

ممنون. خیلی قشنگ بود. متن این آهنگو نمیذارین؟

سلام عزیزم
چرا میذارم اما الان درگیر صداش تو وبلاگم . شما صدا رو از وبلاگ دارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد