한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش الفبای زبان کره ای 1

به نام خدا



این فیلم از شبکه اجتماعی یو . تیو. ب دانلود شده ، و به زبان اصلی هست

و صرفا برای دوستانی هست که امکان دسترسی به این شبکه رو ندارند.

این فیلم 128 مگا بایت هست . تقریبا به اندازه یه قسمت از یک سریال

نظرات 5 + ارسال نظر
marjan 1394/07/05 ساعت 22:54 http://marjan2014mv.blogfa.com

سلاااااااااااااام لااااااااااایک عالی بود
خوشحال میشم به وبلاگ عشق کره هم سربزنید
موافق لینکی ؟؟

سلام ، ممنون گلم ، چشم حتما"

فرشته 1393/12/16 ساعت 17:23

سلام . وبلاگتون عالیه میخواستم چند تا سوال بپرسم
اول اینکه من الان حدود 20 روز یا یک ماه هست که از دروس وبتون بهره مندم واقعاااا تکه و اینکه برای امتحان تایپک محدودید سنی دارن ؟ یعنی الان که من 13 سال دارم و فکر میکنم ایشالا 1 ساله بتونم کره ای رو یاد بگیرم
سال بعد میتونم امتحان تایپک بدم ؟ شما خودتون مدرک دارید ؟

سلام ؛ ممنون ، خوشحالم که به این وبلاگ نظر لطف دارید.
والا راستش برای امتحان تاپیک من محدودیتی ندیدم اما معمولا اینطور هست که شما باید به مدرسه کره ای ها برید و اونجا ازتون سوالاتی میپرسن که ببینن شما در حد امتحان هستید یا نه بعد به شما فرم ثبت نام رو میدن
موفق باشید.

فاطمه 1393/11/05 ساعت 22:33

سلام تولدت مبارک به کره ای رو میشه بنویسید

سلام گلم
بله
( سنگ ایل چوکا هم نیدا) 생일 축하합니다
خوب ما شعرش رو هم تو وبلاگ داریم
برای دانلودش فهرست رو نگاه کن و دانلودش کن و لذت ببر

ایلا 1393/10/08 ساعت 10:14

سلااااااااااااااااااااااااااااام..من دوباره اومدم..
خوب هستین؟
چون این چن قته سرم خیلی شلوغ بود والبته هنوزم هست وقت نداشتم زیاد بیام..البته میومدم گهگاهی ولی نظر نمیدادم!
حالا ک درسای اینجا تموم شده اون یکی وبو ادامه نمیدین؟

سلام خانومی ، از دیدنتون خوشحالم
والا راستش منم مثل خودتون خیلی گرفتارم یعنی گرفتار درس های دانشگاه و الانم امتحانا ست.
درس دادن لازمش تمرکز رو اون درس هست که متاسفانه حاصل نشده .
در ثانی این روزها که همه درس خودشون رو میخونن منم همینطور اما تو تعطیلی هم من تعطیلم هم دوستان فک کنم اونموقع شرایط بهتر باشه، اما چشم انشالله اون وبمو هم آپ میکنم.

아테나 1393/09/19 ساعت 23:11

ممنون ^_^

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد