한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش زبان تاک تومی 13

به نام خدا



how is 안 and 속 different (both mean inside )

نظرات 23 + ارسال نظر
Abadan 24b 1395/04/25 ساعت 02:06

سلام خسته نباشی استاد
ممنون به خاطر تمام زحمتات اجرت با خدا
من راه های دانلودی رو که گذاشتی متوجه نشدم نتونستم دان کنم مدیا فایری، آپلود بویی چیزی تو این مایه ها نداری؟
بازم ممنون

سلام .ممنون
کار سختی نیست بسیار سادس
نه متاسفانه ندارم.

kim bona 1395/04/17 ساعت 19:35

وااااااااااااای ممنونمیدونی من واقعا عاشق این سریالم منم نفهمیدم چرا این اسم حالا این به کنار قربون دستت هم عکسا عالی بود هم اهنگ هم همه چی

خواهش میکنم,خوشحالم که تونسته نظرتون رو جلب کنه.

فاطمه 1394/03/12 ساعت 12:38 http://loveingid

سلام
ممنون از مطالبت
یه سوال داشتم "منو ببخش" به کره ای می شه (میانه )یا (بیانه)؟؟؟..

سلام عزیزم .
خواهش میکنم .
میانه هست ولی چون مخرج صدای م با ب یکی هست ما ب میشنویم .
مثلا" وقتی میگن نِ شما دِ میشنوید . این بخاطر نزدیکی مخرج دِ به نِ هست .
برای همین من مکررا به دوستان عرض میکنم . تا نوشتن زبان کره رو بلد نشید. نمیتونید ادعا کنید که میتونید کره ای صحبت کنید.
موفق باشید.

Baran 바란 1394/02/27 ساعت 15:38

고맙습니다
خیلی ممنونم...

خواهش میکنم

Baran 바란 1394/02/26 ساعت 13:02

고맙습니다
نه! تو یکی از کامنتا ای دی اسکایپمو گذاشتم که ادد کنید


1394/02/14 ساعت 22:12

این تاریخ و ساعت|

یا کلا میتونید اون کامنتی رو که ازتون خواستم اسکایپمو ادد کنید بحذفید....

정말 미안해 خیلی زحمتتون دادم

ممنون منم عید مبعثو تبریک میگم..
بعضی کامنتا رو میخواستم خصوصی بفرستم ولی خصوصی نمیشن...

بله ،حذف کردم،
خواهش میکنم ،اشکالی نداره
ممنون عزیزم
اگه کامنت خصوصی دارید بفرستید وبگید خصوصی هست من اونو ظاهر نمیکنم.
فقط جواب رو براتون میفرستم یا اگه جوابشم خصوصی باشه درصورت امکان ایمیل میکنم یا اگه امکان این هم نبود
در نهایت بی جواب میمونه
موفق باشید

Baran 바란 1394/02/25 ساعت 17:24

확인
정말 미안해
خخخخخخخخخ ب من نمیاد کره ای حرف بزنم...
باوشهممنون از همه راهنماییاتون
**راستی میشه آی دی اسکایپمو سانسور کنید...نمیخوام عمومی باشه...**
그리고 고맙습니다
اگه سوال دیگه ای هم بود میتونم بپرسم..؟!

고맙습니다.

خواهش میکنم عزیزم.
검열해요 ?!
무슨 말이야?!
어디에 썼어요 ?!
못봤는데요
미안해요


예~~~


راستی عید مبعث رو هم به شما تبریک میگم
روز خوبی داشته باشید.

Baran 바란 1394/02/15 ساعت 23:04

By the way
can you censorship my Skype ID and this comment too??
Sorry

미안해
그리고 고맙습니다

Baran 바란 1394/02/15 ساعت 23:01

Thanks a lot
....Yeah , you're right
But I think the Skype is a simple way to speaking and conversation..and maybe for learning different languages
You can get it...it need only 1 E-mail address

Hi
thanks a lot
I'm busy, I'm sorry
정말 미안해

Baran 1394/02/14 ساعت 22:04

سلام
خسته نباشین
ببخشیداااا..من بازم سوال دارم
باران رو چجوری مینویسن؟؟؟
اینبار روم نشد خودم بنویسم چون میدونم بازم اشتباه مینویسم...
مر30

سلام عزیزم
ممنون
چه اشکال داره؟ اشتباهم که بنویسی بالاخره درستشو میبینی ، دستت راه میافته، در هر صورت ، اینطوری مینویسن
바란

Baran 1394/02/10 ساعت 19:28

آهان مرسیییییییییییییی
خیلی ماهی
"میانه بو " یعنی چی؟؟

یعنی متاسفم

خواهش میکنم ، قابلی نداشت

Baran 1394/02/10 ساعت 19:03

سلام
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون از اینکه راهنمایی کردین و ج دادین...
میدونستم اشتباهه چون همینجوری از روی حروف نوشتم قواعدشو نمیدونستم
بخاطر پیام خصوصی هم ببخشید چون واقعا لازم داشتمشون خصوصی دادم و اولشم فک کردم که ج کامنتای پستای قدیمی رو هم نمیدین واس همین 2-3 بار کامنت دادم..
هرچی باشه محکم کاری کردم دیگه....
بازم مرسی از کمکتون

سلام
خواهش میکنم ،بله همشونو دیدم ،بازم از اینکه دیر شد شرمنده
راستی من اسم پرژال رو پژال خوندم ،الان درستش کردم ، لطفا دوباره ببینید.
میانه یو

Baran 1394/02/09 ساعت 16:59

سلامممم
وبتون عالیییییییییه ولی من چیزی ازش نمیفهمم در واقع کره ای بلد نیستم
یه زحمتی براتون داشتم؛دو اسم زیر چجوری نوشته میشه؟لطفا تلفظشم بگین:

کژال رمضانی(Kajal Ramezani)
پرژال رمضانی(Prjal Ramezani)

من خودم از روی حروف کره ای اینجوری نوشتم:

(کژال رمضانی)
ᄀ 아 ᄌ 아 ᄅ
ᄅ 아 ᄆ 에 ᄌ 아 ᄂ 이


(پرژال رمضانی)
ᄑ ᄅ ᄌ 아 ᄅ
ᄅ 아 ᄆ 에 ᄌ 아 ᄂ 이

به احتمال زیاد مال خودم اشتباههههه
ممنون میشم زودتر ج بدین

سلام عزیزم
ممنون عزیزم
یادگیری اولیه ش خیلی کاری نداره
خوب الان بهتون میگم اشکال کارتون تو چیه
اینکه مثلا" شما اینطوری نوشتی : کلمه بابا رو شما اینطوری نوشتی ب آ ب آ

خوب بایدکژال رو اینطوری مینوشتی
가잘르
و رمضانی رو به اینصورت
라메자니
و پرژال رو به اینصورت
바르잘르

ببخشید دیر شد ، شما همین جا که برام پیام بزاریدمیبینم ، احتیاجی نیست که به زحمت بیافتید و پیام خصوصی بدید عزیزم .
من کمی کسالت داشتم و نمیتونستم بیام و جواب شما رو بدم . ان شاءالله از این به بعد زودتر جواب میدم .

مژده 1394/01/03 ساعت 23:32

سلام سال نو مبارک به امید موفقییت های روزافزون

سلام ، سال نو شماهم مبارک وممنون

elahe 1393/12/29 ساعت 22:41 http://elahesong.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی عزیزم سال جدیدو پیشاپیش به خودت و خونواده ات تبریک میگم عزیزم ایشالله که سال خوب و پربرکتی برات باشه عزیزم
جواب این نظرمو بیا تو وبم بده عزیزم ممنونم

سلام ، خوبم ممنون ، شما خوبید؟منم به شما سال جدید رو تبریک میگم و امیدوارم سالی سرشار از موفقیت براتون باشه .
راستش من سوالی نمیبینم که لازم باشه جوابش رو در وب شما بدم
موفق باشید خانومی

مژده 1393/12/27 ساعت 16:05 http://ندارم

سلام خانم لیلا من این آهنگو نمیتونم دانلود کنم راهنمایی میکنید؟مرسی

سلام ، مشکلی نیست قابل دانلود هست ، دوباره سعی کنید

مژده 1393/12/27 ساعت 15:35

سلام این آهنگ رو نمیشه دانلود کرد چرا؟

سلام گلم ، امتحان کردم کاملا قابل دانلود هست. ومشکلی نیست

مریم 1393/12/16 ساعت 17:13 http://disneppixar.blogfa.com

وبلاگت حرف نداره خیلی وبلاگت عالیه راستی منم دارم وبلاگ بزرگ کره درست می کنم عکس لی مین هو اونجا گذاشتم خوشحال میشم از من حمایت کنی یه سری بزن نظر یادت نره ممنون

ممنون عزیزم . بله چشم حتما میام .

아테나 1393/12/11 ساعت 03:52

역시 언니 장!!!!^_^

باران 1393/11/30 ساعت 18:50

سلام عزیزم،ازوبلاگ خوبتون ممنونم،من یه چن روزی هست که به وبتون سرمیزنم خیلی عالیه،راستی یه سوال زبان کره ای حرف زنداره؟؟؟

سلام گلم
خواهش میکنم،
خوب خوش اومدید ، انشالله اوقات خوشی در این وبلاگ داشته باشید و اینکه این وبلاگ بتونه نیازهای شمارو برای یادگیری برآورده کنه.
بله ، حرف ز ویه سری دیگه از حرفها مثل ف، ق، خ ، ژ، ش رو نداره اما نه اینکه اونا رو نتونی بنویسی فقط با ی حروف دیگه ای نمایش داده میشند مثلا در انگلیسی هم ما حرفی به اسم ش نداریم اما shنشاندهنده ش هستند .
که در زبان کره هم به همین شکل هست .ترکیب دوحرف ش رو نمایش میده.
اما برای حرف ز و ژ ، از ㅈاستفاده میکنیم مثل حرف پ که در عربی با ب نمایش داده میشه، مثلا میگن برتقال
البته توضیحات بیشتر رو میتونید در قسمت الفبای کره ببینید.
بازم اگه اشکالی یا سوالی داشتید درخدمتیم.

مریم 1393/11/25 ساعت 18:00

سلام انییی جونم خوبی ببخشید من حدود یه سال میشه نیومدم و درسارو نخوندم انیی دلم برات تنگ شده خیلی چیزا رو فراموش کردم من وقت نمیکنم هیچی به جز پایان نامه رو کار کنم لیلا جونم دلم واسه سوال کردن ازت تنگه امیدوارم حالت خوب باشه به همراه بچه ها خوشحال باشی دیگه نمیدونم هنوزم زبان عربی میخونی یانه فقط اینجا یادم بود خیلی جلو رفتین کلی ناراحت شدم ایشالا یه روز دوباره بتونم شروع کنم

سلاااااام ، مریم خانوم خوب خودمون
خوبی خانومی؟
چقدر خوشحال شدم از اینکه دوباره میبینمتون و ممنون که بعد از ی سال هنوزم مارو فراموش نکردید.
انشالله هرجا ومشغول هر کاری هستید موفق باشید.
گرچه برای بعضی کارا زود دیر میشه اما برای کره ای خوندن هیچوقت دیر نیست.
انشالله زودتر برگردید و سوالای زیادی بپرسید و انشالله بتونم جوابگو باشم.
راستی هنوزم عربی میخونم و چینی رو هم تو لیست آوردم
فایتینگ

وبت خیلی نمکیه..اگه به وب منم سر بزنی خوشحال میشم

ممنون .چشم میام

فاطمه 1393/11/16 ساعت 12:15

سلام.
واقعا خوشحال شدم بعد از این همه وقت یه آهنگ جدید گذاشتین..
آموزش زبان کره ایتون تا الآن برای من که خیلی خوب بوده.. هرچند من واقعا فقط به خاطر علاقه یاد گرفتم و هیچ هدف دیگه ای از یادگیری زبان کره ای نداشتم و هیچ استفاده ای هم از این زبان نمیتونم ببرم ولی از یادگیری این زبان لذت میبرم و با نگاه کردن به سریال های زبان کره ای متوجه میشم از زمانی که شروع به یادگیری این زبان کردم چقدر بیشتر معنی جملات و آهنگها رو متوجه میشم..
واقعا ممنوووونم.. امیدوارم بازم درسها و آهنگهای جدید بزارین..

سلام فاطمه جان
خوبید؟
پس شما هم مثل من لذت میبرید از خوندنش، وقتی این صحبتها رو از کسی میشنوم واقعا خوشحال میشم. چون میبینم کسی هم هنوز هست که منو تو این زمینه درک کنه، که زبان کره رو بخاطر ادبیاتش دوست داشته باشه نه بخاطر ستاره هاش، یادگیری زبان کره ی یادگیری شیرین و مسرت بخشه که هیچ زبونی مثل اون نیست. گرچه علاقه به زبان کره علاقه به همه اجزای کره هست.
ممنون از اینکه مارو از نظرخوبت بهره مند کردی.

ایناز 1393/11/13 ساعت 20:00

slm
vaqean mishe ba in amozesh zaban kore ke gozashtin hame chi dar had ye goftego rozmaree yd gereft????????????

سلام
راستش زبان کره ای اونقدر وسیعه که من با گذشت اینهمه سال که دارم یاد میگیرم احساس میکنم هنوزم هیچی بلد نیستم .
من فقط دانسته هامو در اختیار علاقه مندان میزارم اما اینکه چه کسی واقعا میتونه در این مورد من نمیتونم حرفی بزنم . همه چی به تلاش خود آدمها بستگی داره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد