한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش مکالمه زبان کره ای 1

به نام خدا 



نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه 1398/02/13 ساعت 12:05 http://delliminho.blog.ir

سلام
ولتون واسه ما که میخواییم کره ای یاد بگیریم عالیه
دمت گرم
کومائووووو چینگوووو
❤❤❤❤
سوالی داشتم پاسخگو هستید؟
وب من راجع به کره است دوست داستی سربزن

سلام عزیزم
ممنون از شما و حسن نظرتون.
چشم به وبلاگتون سرمیزنم .
انشالله به شرط حیات پاسخگو خواهم بود.
راستی دوباره که به وبلاگتون اومد، بسته بود.

ایلا 1394/01/09 ساعت 16:02

안녕하세요..
오랜만이에요!
잘지냈어요?
새해복 많이 받으세요
항상 행복하세요..

안녕하세요
반가워요
예,잘지내요
고마워요
새해 복 많이 받으시고,연휴 즐겁게 보내세요
올한해도 건강하세요

ّّF@rnaz 1394/01/09 ساعت 13:25

دمت گرم

ممنون، دم شماهم گرم

ّّF@rnaz 1394/01/08 ساعت 16:22

سلام
سال نو شمام مبااااااااااارکککک
(من تازه شروع کردم کره ای یاد بگیرم وبت واقعن خووووبه ه ه ، اگه سوالی داشتم پاسخگو هستی آیا؟؟

سلام عزیزم
ممنون ، از شما هم مبارک باشه
بله انشالله در خدمتتون هستم
من معمولا روزی دوبار اگه سرنزنم معمولا آخر شب یه نگاه رو میندازم
بستگی داره سرم چقدر شلوغ باشه
انشالله بتونم کمکی باشم در راه پیشرفت شما در این زبان .
موفق باشبد.

아테나 1394/01/04 ساعت 15:32

علیک السلام به روی ماه تون! چه خبر های عالی ای! انشاالله همیشه خوش خبر باشین!^_^ پس انشاالله ظرف یکی دو روز آینده خدمت تون تماس می گیرم.

منتظر تماستون هستم خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد