한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش الفبای زبان کره ای 2

به نام خدا


این فیلم از شبکه اجتماعی یو . تیو. ب دانلود شده ، و به زبان اصلی هست

و صرفا برای دوستانی هست که امکان دسترسی به این شبکه رو ندارند.

این فیلم 124 مگا بایت هست . تقریبا به اندازه یه قسمت از یک سریال

خوب این فیلمها رو هم میذارم تا وبلاگ ما هم کمتر خاک بخوره
نظرات 5 + ارسال نظر
سعید مصباحی 1397/10/03 ساعت 13:29

ممنون از سایت خوبتون
واقعا مطال خوبی دارین

خواهش میکنم دوست گرامی
ممنون از حسن نظرتون

Abadan 24b 1395/04/20 ساعت 02:47

سلام خسته نباشی استاد
چرا خاک بخوره؟
من تازه سایتتو پیدا کردم
عالیه عاااااالی

سلام عزیزم.
ممنون شما لطف دارید.
خوشحالم که شما راضی هستید

مرضیه 1394/03/05 ساعت 22:35

سلام دوست عزیز
خسته نباشید واقعا زحمت کشیدین.

من عاشق کره و زبان کره ای هستم.وبلاگ شما را تازه پیدا کردم و قصد دارم شروع به یادگیری زبان کره ای کنم.میشه کمکم کنید . از کجا شروع کنم و با توجه به اینکه خیلی علاقه مندم و پر تلاش چقدر طول میکشه که یاد بگیرم.
خواهش میکنم راهنماییم کنید.من خیلی گشتم تا اینجا رو پیدا کردم. چه طور برنامه ریزی کنم؟لطفا کمکم کنید.

سلام
ممنون گلم
خیلی خوش اومدید.
خوب اینکه از کجا شروع کنید رو تو راهنمای وبلاگ نوشتم . میتونید صفحه نخست وبلاگم برید و از اونجا به ترتیب گام های گذاشته شده جلو برید یا روی دانلود فیلم بزنید و فیلم های آموزشی رو ملاحظه کنید.
اینکه چقدر طول میکشه تا یاد بگیرید ،ببینید زبان کره به قول معروف "سرداره اما ته نداره " شما خوندن رو شروع کنید تا هرجا که تونستید ادامه بدید
موفق باشید.

sadaf 1394/02/26 ساعت 22:28

سلام ...

دیدن فیلم و سریال های کره ای اغاز علاقه من به کره شد. طوری بود که مدت ها لباس های کره ای می پوشیدم و موهام رو همانند بازیگران کره درست می کردم ... حتی برای
اخرین بار که خاله گرامی برای کنفرانس پزشکی ای که داشت به کره سفر کرد برام یک گل و یک سنجاق سر کره ای اورد...
مادرم هم که خیاطی بلده با پارچه ساتن برام از لباس های
سنتی کره دوخت...
وبه خاطر علاقم به کره رشته رزمی کره همون هابکیدو رو
انتخاب کردم
و مدت هاست که غذا های کره ای رو میز غذا مون دیده میشه ولی غذاهای ایرونی هم که نمونش قرمه و قیمه و
فسنجون باشه فراموش نشده...
می خواستم بگم شما که وبلاگی به ین خوبی دارین ومن هم زبون کره ای رو از اینجا یاد گرفتم می تونین اموزش غذا های کره ای هم توی وبتون قرار بدین ...
اگه درباره موقعیت جغرافیه کره و دین و مذهبشون ومردمشون بزارید عالی میشه.

واو
سلام عزیزم
بیخیال بابا کوتاه بیا عزیزجان
ممنون از تعریفتون ، شما لطف دارید.
ولی من فقط از ادبیات زبان کره خوشم میاد من یکسال بعد از یادگیری برای تقویت زبانم به سفارش استادم فیلم کره ای دیدم.
الانم بیشتر گوش میکنم تا ببینم چون فرصت دیدن ندارم.
برای آشپزی هم سایت آشپزی تو لینکم هست ، میتونید از اونجا وارد سایت آشپزی کره ای بشید وعضو بشید. همه غذایی داره.میتونید استفاده کنید .
چیزی از کره نیست که در وبلاگم نباشه
موفق باشید

مژده 1394/02/25 ساعت 12:05

سلام.کی گفته داره خاک میخوره؟؟؟؟ خیلیم خوبه. اینجا ماس ماس !!!!!


سلام عزیزم.
جیگرتوووووو
عید مبعث مبارک
روز خوبی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد