한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش مکالمه زبان کره ای 3

به نام خدا



نظرات 3 + ارسال نظر
파르샤드 1394/06/03 ساعت 05:12

안녕하세요
잘지냅니까?
요즘은 아주 바빠서 올수없어
화이팅 렐라씨

안녕하세요
예, 잘지내요
괜찮습니다
고마워요
화이팅

مرضیه 1394/04/25 ساعت 20:56

고마워요

아니에요

رکسانا 1394/04/01 ساعت 16:04

سلام ببخشید من دیروز به آموزشگاهی که شما آدرسشو دادید رفتم و قراره چهارشنبه برم تعیبن سطح کنم.
میخواستم بپرسم آموزشگاه خوبیه؟ یعنی رو تموم مهارت ها کار میکنن؟ آخه لیسنینگ من خیلی معمولیه! متد آموزشیشون چیه؟ مدرک معتبرم میدند؟
بعد شما درباره ی مدرسه سجونگ اطلاعی دارید؟
ببخشید خیلی پرسیدم ولی میخوام بدونم که کلاساشون چجوریه و معمولا چند نفرند؟ و برنامه های غیر درسی مثل ترجمه آهنگو،معرفی جاهایی که مربوط به کره هستو تو ایرانه و... هم دارند؟
ببخشید اینقدر سوال پرسیدم:)

سلام ؛ خوب به سلامتی
امیدوارم موفق باشید.
بله ؛ خوبه ؛ در حال حاضر بهترین مکان برای یادگیری هست.
البته مشکلاتی هم داره که الان شما درگیرش نمیشید.
بله ؛ مدرک میدن منتهی بعد از پایان کار یعنی بعد گذروندن تمام ترمهای زبان کره ؛ امتحان میدیدو در نهایت مدرک میگیرید.
مدرسه سه جونگ رو هم شنیدم . ولی اینطور که شنیدم باید انگلیسیتون خوب باشه چون به انگلیسی بهتون یاد میدن.
ورودی اونم خیلی سخته .
البته این فقط شنیده های من هست و من مدرسه سه جونگ نرفتم متاسفانه .
اما من که قبلا دانشکده میرفتم همه این مطالب بود برامون حتی فیلم و انیمیشن کره ای هم میذاشتن .البته در سطوح بالاتر که بودیم .
امیدوارم روزهای خوب و خوشی رو دردانشکده بگذرونید.
نه خواهش میکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد