한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش مکالمه زبان کره ای 4

به نام خدا



از سری مکالمات پَرِن
نظرات 58 + ارسال نظر
melika 1397/01/31 ساعت 01:56

سلام .ممنونم از مطالب خوبتون.یه پیشنهاد داشتم.من خودم این تجروبرو دارم که یاد گیری هر زبانی با دیدن فیلم و سریال خیلی بهتره.مخصوصا اگر فیلم رو با زیرنویس همون زبان ببینیم. پیشنهاد میکنم برای دسترسی سریعتر زبان آموزا زیرنویس کره ای سریالهای کره ای رو هم تو سایتتون بزارین چون سایتهای ایرانی زیرنویس کره ای نمیزارند و سایتهای خارجی هم نیاز به فیلتر شکن دارند.با تشکر از مدیر سایت

سلام , خواهش میکنم.
پیشنهاد خیلی خوبیه, اما متاسفانه قابل اجرا نیست.
موفق باشید.

سلام دوست عزیز اگر مایل به تبادل با من هستید خواهشا در وبم اعلام کنید

سلام ، بله حتما

jina 1396/08/27 ساعت 13:55 http://parkjina.mihanblog.com

سلام لیلا جون. خوبی? اول اینکه تشکر کنم ازت بابت تمام راهنماییایی که تو این مدت با صبرو حوصله کردی. خیلی خیلی خیلی ممنونم. هرچی کره ای یاد گرفتم رو مدیون این وبلاگ عالیت و جواب دادنای سوالای بی سرو ته من بوده.
بعد از اینکه تمام این درسهارو خوندم و یاد گرفتم رفتم سراغ کتابهایی که منبعشون زبان انگلیسی بود. درس به درس ترجمه میکردم و اینجوری گرامرجدید یاد میگرفتم. بعدش یه وبلاگ ساختمو ترجمه درسهارو دارم میذارم. البته برای اینکه کامل تر باشه از بیسیک کتابها شروع کردم. خودم المنتریشو خوندم. لینک وبلاگ عالیتو همون اول کار گذاشتم. خوشحال میشم تو هم به من سربزنی

سلام عزیزم، بزرگوارید عزیز، هر موفقیتی که کسب کردید از تلاش وپشتکار خودتون بوده ، خوشحالم ک این وبلاگ تونسته پله ای کوچک باشه برای یادگیریتون، امیدوارم به آرزوهای بزرگتون برسید، حتما با کمال میل سرمیزنم.
متشکرم.

Jina 1396/07/11 ساعت 16:13

یعنی میشه به معنی پنکه و باد زدن باشه ? یا ربطی نداره?

بله دیدم این ترجمه بادبزن رو هم داشته. به هر حال چه در زبان کره چه در زبان فارسی یک لغت میتونه چندین معنی داشته باشه.

Jina 1396/07/11 ساعت 16:03

منظورم 부채질 که معنی پسوند 질 به انگلیسی
the act of) doing) میشه :'-( نمیفهممش. پلیز هلپ

질رو من 실 دیدم, میانه یو
ببینید لغات تو کره زیاده ، ی سری لغات هستن که در قدیم استفاده میشدند و الان کاربردی ندارن ، پس حفظ ویادگیری اونا وقت تلف کردن هست.
شاید این کلمات این معانی مثل فن رو داشته باشند ،اما من تابحال ندیدم از این کلمات استفاده کنند.
پس بهتر این هست ما کلمات رو در جملات یادبگیریم که هم حفظ کردنشون راحت باشه هم بیشتر تو یادمون بمونند.

Jina 1396/07/10 ساعت 13:41

سلام لیلا جون. خوبی? امیدوارم عزاداریهات قبول باشه. ی سوال داشتم. کلمه 부채 و 부채질 معنیش ب فارسی چی میشه? معنیش ب انگلیسی fan و fanning هست. ولی نمفهمم دقیقا چیه. چون ی عالمه معنی داره. و تو جمله هم مثالی ازش ندارم ک حدس بزنم کدومشه. میشه راهنماییم کنی? ممنون

سلام عزیزم
ممنونم ،از شماهم قبول باشه.
والا ..부채 که معنیش قرض وبدهی هست ،اما 부채실 همینطور که فرمودید هست اما با توجه به اینکه실 کاراکترش به معنی جایگاه هست ، شاید بشه گفت جایگاهی برای قرض دادن هست.یا خود جایگاه یا اثری که یک قرض به جا میذاره.
چون خود فن معنیش میشه 팬
گرچه خود 부채 شاید بشه گفت که هم خانواده 팬 هست(بدلیل وابستگی که بین بدهکار و طلبکارهست) ،اما لغت مرسوم برای طرفدار همون 팬 هست.

نیلوفر 1396/07/05 ساعت 12:00 http://www.zaban-amooz.com

وای عزیزم عالیه من نمیدوتسم آموزش زبان رو از کجا شروع کنم کاش یه سایتی مثل زبان آموز واسه کره ای هم بود

خوب اگه واقعا دوست داشته باشید ، هرچیزی رو غنیمت میشمرید . میتونید از همین وبلاگ شروع کنید.انشالله زود بزود جواب خواهم داد.

M.Farhan 1395/10/23 ساعت 09:16 http://funclub.blogsky.com

안녕! 위대한 블로그에 감사드립니다.
سلام! از وبلاگ خوبتون ممنون.
داشتم دنبال الفبای کره ای می گشتم که وبتون رو یافتم.
یه سوال :
من استارترم ( تازه وارد)! به نظر شما میشه از گوگل ترانسلیت واسه یادگیری کره ای استفاده کرد؟ فیلم های زبان اصلی چی؟
اخه من بیشتر زبان انگلیسی که یاد گرفتم ا رو سریال بوده. می خواستم ببینم کره ای هم اینجوریه یا چون ریشه ش فرق می کنه نمیشه؟
یه چی دیگه وبلاگ خودتون چی کامله واسه یادگیری؟ تا حد خوندن و نوشتن واسم بسه ( و حرف زدن...!)
خیلی ممنون
یه سوال دیگه: می تونم لیلی ( leili ) صداتون کنم؟( بی ادبی نباشه؟ یا بدتون نیاد!)
خیلی ممنون واسه وب عالیت
فی امان الله

سلام علیکم
بله از گوگل هم میشه استفاده کرده ، اما نه برای ترجمه (برای ترجمه هم بد نیست اما نمیشه بهش تکیه کرد.) از گوگل ترنسلیت میشه دوتا استفاده اساسی کرد.
یک - برای نوشتن دیکته
دو- برای تلفظ صحیح هم میشه رو بلند گوی گوگل بزنید و تلفظ درست کلمه رو ببینید هم میتونید رو میکروفن اون بزنید ببینید چقدر تلفظتون صحیحه .
فیلمهای زبان اصلی خوبه به شرط اینکه تاریخی نباشه . چون کلماتشون بعضا" تغییر کرده .
وبلاگم برای یادگیری تا حد ابتدایی خوبه و همینطور برای چیزایی که گفتید .نهایت سعیمو کردم برای اینکه وبلاگ خوبی برای یادگیری باشه اما وبلاگ من بیشتر برای کسانی هستند که تو شهرستانها هستند و دسترسی به کلاس ندارند .و برای کسانی که بخواهند بصورت تفریحی بخونند.
اگر در تهران هستید و میخواید بطور جدی این درس رو بخونید پیشنهاد میکنم کلاس برید. چون سرعت یادگیری بالاتر میره و شما با افراد بیشتر ی سروکار دارید و میتونید باهم این زبان رو تمرین کنید. هرچی جمعیت بیشتر بهتر.
اما اسم من که لیلی نیست !!!
خواهش میکنم . نظر لطفتون هست.
یاعلی

negar 1395/10/17 ساعت 15:31

سلـــــــــام.خوبی؟وااااااااااای من خیلی دوست دارم کره ای یاد بگیرم ولی اصلا نمیدونم چجوری و از کجا شروع کنم؟ولی میدونم موفق میشم.واقعا ممــنـــــــــــــــــون.

سلام عزیزم . یه خورده دقت کنید متوجه میشید که از کجا باید شروع کنید.
موفق باشید.

مهتاب 1395/02/25 ساعت 21:55

خیلی خیلی خیلی بوس بوس عالییییییی!!!

متشکرم,لطف دارید.

جومونگ 1394/09/30 ساعت 23:59

سلاااااااام سانگ سنگ نیم جونم
خوووبین؟
شب یلدا مبارک باشه
اومدم بگم به لطف شما که راهنماییم کردین چی کار کنم الان سینوزیتم خوب شده
خییییییلی خوشحالم نمیدونم چجوری تشکر کنم
عااااااااااشقتونم سانگ سنگ نیم
مرررررررسی
کامساهامنیداااااااااااااااااا~~~~~~~~~~~~~
سرنگ هام نیداااااااااااااااا~~~~~~~~~~~~~
فااااایتینگ

سلام عزیزم
شب یلدای شماهم مبارک وممنون بابت تبریک
خواهش میکنم کاری نکردم، ممنون لطف دارید
انشالله همیشه موفق و سلامت باشید.

الهه 1394/09/30 ساعت 22:53 http://elahesong.blogsky.com

اجی نظرتو تایید کردم از ته دلم متاسفم و تسلیت میگم اجی

ممنون خانومی ، متشکرم . لطف کردید.

الهه 1394/09/30 ساعت 21:04 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خواهش میکنم اجی
اجی راستی چقدر مونده تا درست تموم بشه

سلام گلم . ممنون ،دقیقا سه ترم دیگه. انشالله

الهه 1394/09/30 ساعت 00:14 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی میدونم واسه تبریک گفتن شب یلدا زوده ولی خوب من عادت دارم زود تبریک بگم اجی شب یلدارو بهت تبریک میگم اجی ایشالله که همیشه سلامت و موفق و شاد و خوشحال و خندون و خوشبخت باشی اجی و امیدوارم که خنده رو لب هات همیشه موندگار باشه اجی امیدوارم که این روز عزیز بهت خوش بگذره

سلام عزیزم
ممنون از محبتت
شب یلدای شماهم مبارک باشه

الهه 1394/09/28 ساعت 09:25 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی صبحت بخیر باشه ایشالله اجی چشم اجی به نظرم یه برنامه ریزی کنی واسه کار و نت اومدن بد نیستا اجی

سلام گلم، ممنون عزیزم ،راستش من نت میام ، ولی برای تحقیقات درسی ، بخاطر همین مدت کوتاهی رو میتونم بزارم برای کارغیردرسی

الهه 1394/09/28 ساعت 00:18 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی امروز یکی از دوستام دومین تیزرو گذاشت اجی اونم میخوای برات اپلود کنم

سلام عزیزم
ممنون،اما خیلی خودت رو اذیت نکن تا جمعه دیگه وقت هست ،شاید تا اون موقع وقت بیشتری پیداکنم.بازم ممنون

الهه 1394/09/26 ساعت 08:44 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی صبحت بخیر اجی همین الان تیزرو اپلود کردم اجی اخه میدونی یه کلیپو اگه بخوای همون روز اپلود کنی اپلود نمیکنه اجی فرداش اپلود میکنهhttp://s3.picofile.com/file/8228454476/%D8%AC%D8%A7%D9%86%DA%AF_%DB%8C%D8%A7%D9%86%DA%AF_%D8%B3%DB%8C%D9%84.mp4.htm این تیزر سریاله اجی
از ته دلم بابت تاخیر تو اپلود معذرت میخوام

سلام الهه جونم
بله، شاید همینطور باشه
ممنون ، انشالله میبینم.
نه بابا این چه حرفیه ، خودم ته تاخیری هام

الهه 1394/09/26 ساعت 00:37 http://elahesong.blogsky.com

http://www.namasha.com/v/NDMqo7WY اجی این لینک کلیپ تیزر سریال سونگه اجی شرمنده اجی من با گوشی میام نت سرعتم بالا پایین میشه نتونستم برات اپلود کنم ببخشید

ممنون دوست خوبم
دشمنت شرمنده ،
اینروزا اینترنت همه داغونه ، درک میکنم
ممنون که به ما سرمیزنی
همیشه شادو خندون باشی گلم

الهه 1394/09/25 ساعت 22:37 http://elahesong.blogsky.com

اجی شرمنده نتونستم تیزرو اپلود کنم اجی فردا اپلودش میکنم

مشکلی نیست ، هرجور راحتی گلم

الهه 1394/09/25 ساعت 21:14 http://elahesong.blogsky.com

یعنی اینکه یه فایل اپلود کردی تو کانالت اجی وظیفه اس اجی چشم الان دان و اپلود میکنم میدم

بله ، ممنونم .لطف دارید.

الهه 1394/09/25 ساعت 20:56 http://elahesong.blogsky.com

اجی خوب کاری کردی اومدی نت اجی یه کم خوب به خودت استراحت بده اجی
اجی سایت www.namasha.com رو که میدونی اجی تو پیکوفایل که عضو باشی میتونی کانال داشته باشی اجی، اجی رهنما هم اونجا کانال داره اجی سریال جدید سونگم با زیرنویس انگلیسی میزاره اجی یه سایت هایی هستن اجی بعد از پخش کردن هر قسمت سریال همون قسمتو تو سایتشون میزارن اجی هفته بعدشم همون قسمتو با زیرنویس انگلیسی اپدیت میکنن اجی
http://www.kgag.net اجی این سایتی هست که سریال سونگو میخواد بزاره البته باید با دانلود منجیر سریالو دان کنی اجی خواستی تیزر سونگم اپلود میکنم بهت میدم

ممنون عزیزم ، خوب الهه جان عضوم
الانم ی فایل آپ کردم.
ممنون خانومی، مگه شما به فکر ما باشی ، ی دنیا ممنون ، لطف میکنی ، میرم میبینم.

الههف 1394/09/25 ساعت 20:17 http://elahesong.blogsky.com

خوبم اجی خداروشکر اره اجی تیزر و پوستر فیلمشم منتشر شده اجی اخی میدونم اجی یه کم وقت واسه نت اومدن بزاری بد نیستا اجی همه اش سرت تو کتابه اجی اذیت میشی به خدا اجی
اره والله میدونم ایرانو اجی اگرم سریالو بخره اولین کاری که میکنه سانسوره و بعد پدر فیلمو در میاره و ناقص تحویلمون میده

خوب خدا رو شکر شماهم خوبید.
منم دوست دارم بیام ، اما نمیشه همین الانشم هزارتا کار دارم گذاشتم کنار اومدم .
اره دیگه سریالها اینطورین. به امید تلوزیون نباید نشست باید دان کردفقط فقط
تازه من به این پی بردم فیلمهایی که تو سایت ایرانی هستن بازم سانسورن
اگه بشه ازسایتهای خارجی دان کرد، البته اگه بشه اونوقت میشه امیدواربود سانسور نباشه .
چون در بعضی از سریالهای کره ای که از تلوزیون پخش میشد و من اون سریال رو از اینترنت دان کرده بودم دیدم سریالی که از تلوزیون پخش شده چیزهایی نشون داد که از اونی که دان کرده بودم نشون نداد و این برام خیلی عجیب بود!!

الهه 1394/09/25 ساعت 07:29 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی ممنونم منم خوبم خداروشکر اجی تو چطوری
خواهش میکنم اجی وظیفه اس
اجی راستی نمیدونم میدونی یا نه سریال تاریخی جدید سونگ به نام جانگ یانگ سیل هم سال ۲۰۱۶ اول ژانویه از شبکه های کره پخش میشه اجی ایران کی میخواد این سریالو بخره و دوبله کنه خدا میدونه

سلام ممنون
شما خوبید؟
واقعا"؟!!!!!!
نمیدونم ، اینقدر که بچه درسخونم از هیچی خبر ندارم
ممنون که خبرم کردید.
والا اگه به ایرانه ، یه قرنه دیگه

الهه 1394/09/24 ساعت 15:34 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی اجی عیبی نداره اجی منم خوبم خداروشکر اجی تو چطوری
منم فرا رسیدن این ماه عزیزو بهت تبریک میگم اجی ایشالله که سلامت و موفق و شاد و خندون و خوشحال باشی اجی
اجی راستشو بخوای خیلی دلم تنگ شده برات چیکار کنم دل نازکم دیگه

سلام الهه جان
ممنون
شما خوبید؟
بازم ممنون از تبریکتون .
قربونت ،شما لطف دارید.
ممنون از این همه محبت

الهه 1394/09/20 ساعت 10:26 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی صبحت بخیر باشه ایشالله اجی
اجی این ایامو بهت تسلیت میگم امیدوارم به حق این روزهای عزیز هر چی از خدا میخوای بهت بده و همیشه سلامت و موفق و شاد و خندون باشی و مشکلات زندگیت هم حل میشه آمین یا رب العالمین

سلام الهه جان ، شما خوبید؟
ممنون عزیزم .
ببخشید که الان وقتی دارم جواب میدم ، از اون روزها گذشته ممنون بابت تسلیت .
امروز که اول ربیع الاول هست ، فرارسیدن این روز مبارک رو به شما تبریک میگم وبراتون آرزوی خوشی و سلامتی دارم .

الهه 1394/08/29 ساعت 00:35 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی اجی تایید کردم نظرتو اجی شرمنده دیر شد

سلام گلم
خواهش میکنم..
ممنون اومدم خوندم .
از اینکه مارو هم فراموش نمیکنی متشکرم.
همیشه شادو خندون باشی خانومی

الهه 1394/08/25 ساعت 09:34 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خواهش میکنم وظیفه ام بود اجی نظر ندادی بهم اجی

شرمنده ، الان میام

الهه 1394/08/22 ساعت 23:41 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ببخشید این موقع شب مزاحمت شدم فردا میخوام اپ کنم تونستی یه سر بهم بزن ممنونم

سلام عزیزم ، ممنون که خبر کردید.

선생님 1394/08/16 ساعت 15:17

안녕하세요 선생님
잘지냅니까?
저는 시라즈시는 가르칩니다
당신은 한국어를 잘하시네요

안녕하세요,선생님.
잘지내요.
반갑습니다
잘부탁드립니다

فاطمه 1394/08/15 ساعت 12:16

سلام دو سوال دارم (تادا)به معنای خواهره؟بعدش شما آهنگ هم ترجمه می کنید؟

سلام گلم ،نه اولین باره اینو می‌شنوم .نه گلم من کارم فقط تدریس هست و ترجمه جزو کارم نیست.

الهه 1394/08/05 ساعت 11:15

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی صبحت بخیر اجی
عزاداری هات قبول بباشه ایشالله

سلام به روی ماهت ، ببخشید که شبه و من نمیتونم صبح بخیر بگم ، اما انشالله عاقبتت بخیر باشه
ممنونم از شما هم قبول باشه
ممنون که بیادم بودید

사라 1394/07/30 ساعت 17:50

سلام .خوبین انشالله؟
من سارا هستم. تازه با وبلاگتون آشنا شدم و از این که پیداتون کردم خیلی خوشحالم.
من تازه به زبان کره ای علاقه مند شدم و هنوز چیزی بلد نیستم اما مطمئنم با کمک شما حتما یاد می گیرم. چون خییلی خوب یاد میدید.
استاد خوبی هستید. از آشنایی با شما خییییلی خوشحالم.

سلام گلم
ممنون ، شما خوبید؟
انشالله که موفق باشید.ماهم هرکاری ازم بربیاد انشالله دریغ نمیکنم.

الهه 1394/07/13 ساعت 22:15 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی بهت نظر دادم اجی

سلام عزیزم ، جواب نظرتون رو دادم خانومی

marjan 1394/07/13 ساعت 11:36 http://marjan2014mv.blogfa.com

اپممممممممممم

Ok

الهه 1394/07/11 ساعت 09:09 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی صبحت بخیر اجی تبلتت درست شد ایشالله
اجی چرا نظر ندادی تو وبم خداروشکر از بازدیدش خس
یلی راضیم اینو مدیون تو میدونم اجی

سلام عزیزم
بله ببخشید اومدم نظر گذاشتم.
نه بابا ، خواهش میکنم .
امیدوارم هرروز بازدید کننده هاتون بیشتر بشه.
موفق باشید

الهه 1394/07/09 ساعت 17:55 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی اپم اجی اخه امروز تولد سونگه اجی

سلام گلم ، تولدش مبارک چشم میام

جومونگ 1394/07/09 ساعت 02:12

سلااام
خوبین؟
راستی شما از ما امتحان نمیگیرین؟
آخه جز شما کسی کره ای بلد نی که ازش بخوام ازم امتحان بگیره
میخوام بدونم الفبارو کامل یاد گرفتم یا نه
راهی هست بتونم بفهمم؟

سلام
ممنون عزیزم
شما خوبین؟
خوب خیلی نمیشه اینکارو کرد.
من خودم فارسیشو مینوشتم میدادم مامانم ازم امتحان میگرفت.
شماهم فارسیشونو بنویس بده مادرتون یا دوست یا خواهروبرادرتون ازشما امتحان بگیرند. یا خودت صداهاشونو با موبایل ضبط کن بعد از خودت امتحان بگیر.

سوزان 1394/06/25 ساعت 19:59

بچه های جومونگ رو دیدی؟خیلی بامزه ان شبیه هم دیگه هم هستن من اون ها رو دو بار از شبکه کی بی اس WORL(که فکر کنم اینجوری نوشته میشه) دیدم ولی شبکه های دیگه ی کره ای رو ندارم

بله، بانمکند، خوب حالا چرا گریه میکنید؟

الهه 1394/06/17 ساعت 17:18

سلام اجی خوبی ممنون اجی دیروز باهاش حرف زدم خوبه ممنون که به یادش بودی اجی اجیم به خاطر غیر فعال بودن انجمن سایت نیومد که خداروشکر دیروز فعال شد انجمن اونم اومد

سلام ، ممنون عزیزم
خواهش میکنم ، از این بابت خوشحالم.
همیشه موفق باشید.

الهه 1394/06/15 ساعت 00:22

سلام اجی خوبی اجی نگران نباش اجی ایشالله درست میشه گوشی مامانمم خاموش روشن میشه من از ترس اینکه یادداشتام پاک نشه بیرون نمیبرم
شبت بخیر اجی واسه یکی از دوستام دعا کن اجی سرطان معده داره البته خوب شده امروز شیمی درمانی شده ازش بی خبرم اجی دعا کن حالت خوب باشه ممنون اجی شرمنده اگه ناراحت شدی از نظرم

سلام،ممنون
انشالله حال دوستتونم خوب بشه ،اللهم اشف کل مریض

الهه 1394/06/14 ساعت 20:05

سلام اجی خوبی اجی عیبی نداره عزیز م دشمنت شرمنده عزیزم ایشالله تبلتت هم درست میشه عزیزم غصه نخور

سلام ، ممنون خوبم .
انشالله . آخه گفتن 50 /50 هست . شاید درست بشه شاید نشه .

الهه 1394/06/13 ساعت 08:42

سلام اجی خوبی منم الهه اجی نظر دادم تایید نکردی

سلام گلم . تبلتم مرخص شده .برای همین نظرات رو دیر دارم جواب میدم . شرمنده
دعا کنید درست بشه . بدجوری حالم گرفته شده

주몽 1394/06/11 ساعت 01:26

سلام
ولی من 13 سالمه ابتدایی هستم البته بله باید راهنمایی باشم ولی بخواطر بعضی شرایط نتونستم دو سال به مدرسه برم
ولی شاگرد اولم
حاضرم هرکاری بکنم تا کره ای یاد بگیرم هر کاری که بگین
خواهش میکنم کمکم کنید
قول میدم همه درسارو با دقت بخونم و تا جای ممکن بفهمم که کم سوال کنم
تا حالا کلی چیز یاد گرفتم ازتون
یعنی شما الان معلم منین من اگه یه کلمه هم از یه نفر یاد بگیرم برای من معلم به حساب میاد و به حرفش گوش میدم اگه شما بگین کره ای نمیتونم یاد بگیرم بیخیال میشم تا 15 سالم شه ولی آرزمومه یاد بگیرم خواهشا کمکم کنین
از کجا معلوم شاید تا بیاد 15 سالم بشه افتادم مردم اونوقت آرزو به دل میمیرمااااااااا گنا دارم
چون اینجا نظر گذاشتم یه سوال هم میکنم خیلی وقته میخوام بپرسم یادم میره
께서
یعنی چی؟
مثلا مینویسیم

어머니 께사

من فقط کلمه مادر رو اینجا فهمیدم حالا اگه بش 까서اضاف کنیم چی میشه؟
مادر مثال بود من خیلی جاها 께서 رو تو جمله میبینم اما نمیفهمم
خیییییییلی دوستون دارم که همیشه برا نظرام وقت میزارین

감사합니다 시신이

سلام خانومی
خوب ، اشکال نداره .
سوال کنید. من با زیاد پرسیدن مشکل ندارم .
فقط بعضی از سوالاتون برای خودم سوال برانگیزشده بود.
سعی میکنم جواب بدم اما بازم اگه جای سوال مونده بود بپرسید.
کلمه 께서 برای احترام آورده میشه و معنی خاصی نداره.
اینو فقط برای احترام برای کسانی که سنشون بالاست .پدرومادر و مادربزرگ و...
ماهم شمارو دوست داریم و جواب به پرسشهای شما رو وظیفه خودمون میدونیم.
پاینده باشید.

جومونگ 1394/06/09 ساعت 05:22

سلام
راستش من نمیدونم قواعد دستوری و گرامر اصلا یعنی چی
معنیشونو نمیدونم اونم احتمالا واس اینه که سنم کمه و از چند نفر پرسیدمو جوابمو درست نگرفتم
اگه میشه برام یه توضیح کوچیک بدین بفهمم یعنی چی
گفتم مثال بزنید منظورم قواعد دستوری یا همون گرامر
یعنی یکی از همون قواعددستوری تو زبان کره رو مثال بزنید
برای بار هزاااارم مرسییییی برای وب خوب و مفیدتون واقعا من بدون شما و این وب هیچ جای نت نمیتونسم کره ای یاد بگیرممرسییییییی

سلام
میدونی گلم . فکر نکنم که شما اونقدر سنتون پایین باشه که در دوره ابتدایی باشید گلم . شما حتما" دوره راهنمایی تشریف اوردید. در دوره راهنمایی شما با دستورات زبان فارسی آشنایی دارید . ( حال استمراری ، ماضی نقلی ، ماضی بعید ....) اینا گرامر یا قواعد دستوری یه زبان رو تشکیل میدند . حتما" عربی هم خوندید. ( ماضی و مضارع و مستقبل)
انگلیسی هم خوندید( I am student)
هر قانونی که با تکیه به اون و بکار بستن اون قانون بتونی باهاش یک جمله رو بسازی .بهش همون قاعده دستوری یا گرامر میگند.
اگه هنوز اینا رو نخوندید بهتون پیشنهاد میکنم فعلا بیخیال زبان کره بشید.
چون یادگیری زبان کره معمولا از 15 سال به بالا هست .
حالا کسانی که میخواند زیر این سن زبان کره بخونند باید معلوماتشون رو به حد 15 ساله ها( اول دبیرستان ) ، بالا ببرند .
با این شرایط در خدمت دوستان گلم هستم .

주몽 1394/06/05 ساعت 04:07

سلاااام
خووووبین؟
میخواستم یه چیزی بدونم
اگه اشکال نداره میشه برام بگین "" "قواعد دستوری" "" یعنی چی؟؟؟
چون منظورتونو متوجه نشدم
توی نظر های قدیمیتون گفته بودین که اگه کلاس آموزش کره ای نریم یادگرفتن قواعد دستوری سخته
مثلا برام یه مثال میزنید
من بازم نمیدونستم این نظرمو تو کودوم پست بذارمش

سلام
ممنونم
قواعد دستوری همون گرامر در انگلیسی یا دستور زبان فارسی هست.
اینکه مطلب خاصی نبود که متوجه نشید
خوب بله سخته ، کلا تنهایی درس خوندن سخته ، اگه برای شما راحته که خوشبحالتون
چیو مثال بزنم؟! تنهایی خوندن رو یا قواعد دستوری رو ؟!قواعد دستوری رو تو درسها میخونید.
اشکال نداره ، نظر کلی نسبت به کل درسها همینجا خوبه

mary 1394/06/03 ساعت 15:32

slm mikhastam ye soal beporsam mn mikham zabane korei yo kamelan yad begiram age in darsayike inja gozashtido bekhunam tagriban mitunm befahmm chi migan?? ya kafi nis??
yekiam mishe esme chan ta dictionary korei moarefi konid

سلام
یاد گرفتن یه زبانی غیر زبان مادری کار ساده ای نیست که با خوندن چند صفحه بشه روش تسلط پیدا کرد. البته که با خوندن این وبلاگ شما توانایی های خوبی میتونید پیدا کنید. ولی هیچوقت به یکجا محدود نشید ، من تمام وبلاگها وبسایتهای مورد نیاز شما رو تو وبلاگم گذاشتم میتونید از اونها هم استفاده کنید.
در ضمن من اگه دیکشنری میدونستم اونو تو وبلاگم گذاشتم از این بیشتر نمیدونم.
موفق باشید.

سوزان 1394/05/30 ساعت 15:38

عذا داری؟

انیمنیدایوووووو

نونا 1394/05/22 ساعت 11:28 http://leminho.avablog.ir

سلاممممممممم خوفی؟
ببخشیدا اینجا نظرمیزارم قسمت درباره ی وبلگ رو خوندم ولی کامپیوترم هنگیده گفتم همینجانظربذارم وبت خیلی خوبه ابجی ب منم سربزن خوشحال میشم
من زبان کره ای بلدنیستم بالی مینهو ک میحرفیدمم انگلیسی میحرفیدیم اسم وبمم خودش نوشته ب زبان کره ای

سلام گلم ، ممنون
خواهش میکنم ، اشکال نداره از اینکه لطف کردید ومارو از نظرتون بهره مند کردید متشکرم شما هم وبلاگ قشنگی دارید ، منم 이민호씨رو دوست دارم.

جومونگ 1394/05/16 ساعت 09:07

سلاااام
بازم سوالای قشنگم شروع شد
می خواستم بدونم "وَ" تو کره ای این میشه:
مثلا ما میگیم زن وَ مرد
بعد کره ای ها میگن 여자 와 남자
와 همون معنی وَ که ما میذاریم تو جمله رو میده؟؟؟
و سوال دیگم اینه که الان من الفبا رو که یاد گرفتم بعد دقیقا میشه نوبت "نوشتن اسم به کره ای" ببخشید دوباره پرسیدما درسته تو وب گفتین یکم مخم گیجه الان گفتم دوباره بپرسم مطمئن بشم

سلام گلم
بله درسته.
گلم من به ترتیب گفتم چیکار کنید والا دیگه از این واضحتر جایی رو سراغ دارید؟!
شما هر کدوم رو دوست دارید میتونید یاد بگیرید وهرکدام که براتون جذابیت نداره میتونید ازش بگذرید.
فایتینگ

فاطمه 1394/05/15 ساعت 10:24 http://5235476.blogfa.com

وب باحالی داری ...سربزنی خوشحال میشم..

ممنون ، شماهم وب زیبایی دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد