한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش مکالمه زبان کره ای 5

به نام خدا


نظرات 18 + ارسال نظر
فاطمه 1394/08/28 ساعت 17:32

سلام لیلا جان حالتون خوبه
خاستم بپرسم که توهنوزم کلاس میری وتاچه موقع بایدبری که تموم بشه وتو کاملایادبگیری ودیگه اینکه خاستم بدونم که اگه ماهم تا همین جایی که تودرس دادی اگه بخونیم درچه سطحی هستیم منظورم اینکه تاچه حدیادمیگیریم.
خیلی ازت ممنونم.

سلام عزیزم
بله اگه شرایطم مهیا باشه کلاس میرم.
برای من تمومی نداره کلاس رفتن گلم.
فقط سطح ابتدایی رو میتونید امتحان بدید.
زبان کره خیلی وسیعه ومن اینو درپست ثابتم توضیح دادم.
خواهش میکنم ، منم از اینکه با ما ارتباط برقرار کردید متشکرم.
موفق باشید.

나 스 타 란 1394/08/21 ساعت 12:31

خب پس این دفعه درست نوشتم باد عرض معذرت میشه پارمیدا رو هم بنویسی

바르미다
بین سیلابهای نسترن نباید فاصله ای باشه. الان در اسمی که نوشتید بین 타 و 란 فاصله هست.
موفق باشید.

جومونگ 1394/08/20 ساعت 05:14

안녕하세요 선생님
안녕하십니까?
괜찮아요요요
문제있어요

이젠 너의 시간이 됐다
이젠 در اینجا معنی "از حالا، از الان" میده؟
너는
اینجا 너는 نوشته شده اما مگه نمیگن 나는?
یعنی یه کلمه ی دیگه هست؟
همچنین
한번만
معنی"فقط یک بار، برای یک بار"رو میده؟
اینا چیزایی که تو اکثر آهنگ ها هست تو دیکشنری نزدم ولی فک میکنم درست گفته باشم
درستن؟
برا اینکه حتی با وجود اینکه امتحاناتتون هم نزدیکه جوابمو میدین واااااقعا از ته دلم
감사합니다 선생님
화이팅

سلام
이제 میشه الان
خیلی درمورد جمله ای که نوشتید مطمئن نیستم که درست باشه،
کلمه 나 معنی من رو میده وکلمه 너 معنی تو میده.
한번만 فقط یکبار معنی میده.
بله ،اگر اینترنتم قطع نباشه،
موفق باشید.

جومونگ 1394/08/16 ساعت 02:29

سلااام
خوبین؟
راستش هنوز فعل و مفعول و فاعل و دقیق یاد نگرفتیم واس همین گیج میشم
اما الان فک کنم دوباره گفتین متوجه شدم
اگه حروف قبل از 을/를 صدادار باشه بعدش 를 میاد و اگه بی صدا باشه 을 درسته؟
راستی چون این سوالام هرکودومش از یه درسی پراکنده بود اینجا نظر گذاشتم اشکالی که نداره؟
موفق باشین همیشه

سلام
ممنون
شماخوبید؟ الحمدلله کسالت برطرف شد؟
بله درست هست .
نه گلم اشکال نداره . ممنون شما هم موفق باشید.

جومونگ 1394/08/14 ساعت 02:57

سلااام
مرسی بهترم الان گفتین کره ایم پیشرفت کرده از خوشحالی دارم بال در میارم
خیلی جالبه نمیدونستم به ایران میگن ایران
اما من یه چیز و درست متوجه نشدم
یکم گیج شدم
الان در 는/은
는 حالت تاکیدی داره یا 은؟
و همچنین در 를/을
بقیرو همشو متوجه شدم و یه دنیاااااااااااااااااااا مرسی برای توضیحات عالیتون
فک کنم خیلی وقتتونو گرفت نظرم
미연에
شما رو که تا آخر عمرمم فراموش نمیکنم
خییییلی دوستون دارم
خیلی مهربونین
به درس هام هم میرسم ولی خب کنارشم کره ای تمرین میکنم همش فکرم تو درس باشه افسردگی میگیرم
화이팅입니다

سلام عزیزم ،
خوب خداروشکر
گیج برای چی ؟هردوش ادات. تاکیدی.هستن. یکی بعد از حروف صدادار ویکی بعداز حروف بی صدا میاد.
اینا رو در ساختمان جمله شرح دادم.
خواهش میکنم.
خوشحال میشم بتونم کمکی کنم.
شما به من لطف دارید .متشکرم .

جومونگ 1394/08/11 ساعت 22:25

انیانگ هسه یو سانگ سنگ نیم
انیانگ هشتم نیگگا؟
عزاداری هاتون قبول باشه
میانه یو بعد کلی وقت اومدم سوالم راجب درس ها نیست
میشه بهم چند تا چیزو بگین؟
1_ایران به کره ای چی میشه؟
یعنی اگه بخوام بگم من اهل ایران هستم باید بگم

저는 ........ 사람입니다

2_طرفدار چی میشه؟

من یکی از طرفدار هاتون هستم

저는 일 ........ 입니다

من اینو تو دو تا دیکشنری زدم اما هرکودومشون یه چیزی گفت

3_ "از" توی جمله چی میشه؟

من از شما سوالی دارم

......................... 난은

4_ هم چنین "ی" توی جمله چی میشه؟
مثلا
یک + ی = یکی
일 +.....=.....
یا
کره + ای = کره ای
한국 +..... =.....
5_"را" تو کره ای چی میشه؟

من شما را دوست دارم

전은............ 사랑입니다
فک کنم آخرشم اشتباه نوشتم

6_من درحال یادگیری زبان کره ای هستم

자는.............. 한국어를 입니다

7_امیدوارم همیشه موفق باشین

............................................

خب تا اینجا شد

저는...... 사람입니다
저는 일..........입니다
저는....... 사랑입니다
...............................

اگه امکانش هست تو سرهم بندی جمله ها یکمی کمکم کنید
راستی به نظرتون کره ایم پیشرفتی داشته؟
و لطفا برام دعا کنین مریض شدم دارم میمیرم
کاش که قبل مرگم کره ای یاد بگیرم
راستی من هیچ وقت شما رو فراموش نمیکنم هاااا این چند وقته هم خیلی ناخوش هستم و درس و مشق هام هم زیااااده
چان مال می یانه یو سانگ سنگ نیم

سلام گلم ،
الان چطورید؟ حالتون خوبه ، انشالله زودتر حالتون بهتر بشه.
ممنون گلم ، از شماهم قبول باشه.
1-저는 이란 사람입니다.
2-저는 팬이라고 있어요.
3- از در زبان کره ای میشه 에게 اما وقتی میخوای بگی که سوال داری میتونی هم بگی
문제있어요
هم میتونی بگی
당신 에게 질문 해요
البته شیوه های گفتاری زیاده .
4- را در زبان کره ای 를 /을 هست که درزبان عامیانه کمتر شنیده میشه . اما نشانه مفعول هست و کلمه را در زبان فارسی معمولا بعد از مفعول میاد و این نشانه مفعولی در زبان کره هست.
وقتی در زبان کره بخواهی کاری انجام بدی باید از فعل 하다 استفاده کنی . به معنی انجام دادن .
وقتی میخوای بگی کسی رو دوست داری باید از فعل 하다 استفاده کنی . مثل بگی 사랑해요
همه این قواعد دردرسهای بعدی اومده .
و دیگه اینکه 전은 , 난은 اشتباه نوشته شده . 저 میشه من آخرین حرفش چیه 어 یعنی یه حرف صداداره پس وقتی میخوای علامت تاکیدی رو ازش استفاده کنی باید از حرفی استفاده کنی که صدادار نباشه .الان بین این دو 는 , 은 کدومشون این خصوصیت رو داره 는 پس باید بگی 저는 در بقیه جاها درست نوشتید . فقط دوباره خواستم یاد آوری کنم تا فراموشتون نشه \. د رمورد을 / 를 هم همین شرایط رو باید بگار ببرید.
저는 당신을 사랑합니다.
که خوب این یک شیوه کتابی هست .
تو فیلمهاشون وقتی میبینی میگن 사랑해 خوب در اینجا طرف میفهمه که شما داری به اون میگی دوستش داری نه به کسی که یه متر اونورتره . چون مخاطب شما اونه .
در فارسی هم همینطور وقتی کسی رو دوست داری نمیای بهش بگی من شما را دوست دارم .
میگی دوستت دارم . و طرف متوجه هست که شما منظورتون خودش هست نه شخص دیگه ای . 6- 저는 한국어를 배웁니다.
7- 화이팅
به ترتیب که جلو برید درس به درس انشالله ترکیبشون رو هم یاد میگیرید.
بله پیشرفتتون عالی بوده . تبریک میگم.
انشالله زنده باشی گلم .
مهم سلامتی و پیشرفت در تحصیلتون هست . ما رو هم فراموش کردید اشکال نداره ، کار دنیا همینطوره .
فقط به درستون برسید و به درستون برسید.
کاری که منم الان دارم انجام میدم . درسها سنگینه و امتحانات نیم ترم هم نزدیکه . امیدوارم موفق باشید.

낫 타 란 1394/07/30 ساعت 12:32

سلام لیلا جان این اولین باره به طور رسمی باهات ارتباط دارم(قبلا دوستم درسارو میخوند بعد به منم می گفت)
سوال اول اسممو درست نوشتم(nastaran)
سوال دوم شما اصالتا تهرانی هستی
خیلی خیلی ممنان

سلام عزیزم
نسترن اینطوری نوشته میشه
나스타란
بله تهرانیم اما این چه کمکی به شما میکنه؟!

جومونگ 1394/07/18 ساعت 02:16

سلااام
مرسی که گفتین
...
فقط یه سوال دیگم دارم
از طریق وب شما که سعی کنم گام به گام جلو برم
(البته حتی اگه رو یه گامش چند ماه هم بمونم برام مهم نیست)
و تاااا آخر همرو بخونمو یاد بگیرم
مثلا یه آدم کره ای ببینم میتونم باهاش کامل حرف بزنم؟
یا میتونم مثلا یه داستان فارسی رو به کره ای بنویسم؟

البته قووول میدم همه ی وبتونو تااا آخر بخونم و یاد بگیرم چون به شما خیییلی اطمینان دارم
ولی چون 13 سالمه هی ناامید میشم
واقعا اینجوری پیش برم کره ای یاد میگیرم؟

سلام ،
ممنون شما خوبید؟
بله صحبت میتونید بکنید اما باید بدونید که این وبلاگ فقط پایه ابتدایی زبان کره هست وترجمه کار ساده ای نیست و یادگیری فراتر از این وبلاگ رو میطلبه.

ترنم 1394/07/14 ساعت 16:16 http://taranoomh78.avablog.ir

سلام خوبی؟؟امیدوارم خوب باشی
خواستم تو وبلاگت ثبت نام کنم تا بعدا بهت سر بزنم و مطالب رو بخونم اما هر چی گشتم ثبت نام نبود
ایمیلت رو بهم میدی

سلام
ممنون
بله ، چون اینجا وبلاگ هست و وبسایت نیست گلم.
احتیاجی به ایمیل نیست ، هر سوالی داشتید تو همین وبلاگ بنویسید در عرض 24 ساعت جواب میگیرید.

مرضیه 1394/07/03 ساعت 20:46

سلام لیلا جان واحد پول کره به تومان چقدره؟

سلام ، متغیره جانم، اما میانگین 2000 تومان هست .

주몽 1394/06/31 ساعت 22:54

سلااام
خوبین؟
ببخشید یه سوال دیگه هم داشتم
من معنی آهنگهای کره ای رو از کجا میتونم گیر بیارم ؟
همینجوری حفظ میکنمشون ولی نمیفهمم چی میگن فقط خوشم میاد
سایتی چیزی (که فیلتر نباشه) سراغ دارین معنی این آهنگ ها رو داشته باشه ؟
چون من با گوشی هستم و فیلتر شکن ندارم
اگه سراغ دارین حتمااا بهم بگین
خیلی دلم میخواد معنی هاشونو بفهمم

سلام ، ممنون
معنی های انگلیسی هست .شما باید اسم آهنگ + sub eng رو بزنید وترجمه انگلیسیشو ببینید تو بعضی از سایتها هم مترجمین ترجمه فارسی بعضی ها رو گذاشتن .

سپیده 1394/06/09 ساعت 20:40

سلااام عزیزم واااقعا اینجا محشره میشه کمکم کنی منم یاد بگیرم این اولین باره به این سایت اومدم و عاشق کره هستم

سلام گلم
خوش اومدید.
هرسوالی داشتید درخدمتم .
موفق باشید.

فاطمه 1394/06/07 ساعت 22:09

안녕하세요 선생님
خیلی خیلی خوشحال شدم دوباره دیدم پست جدید گذاشتین.. منم این روزا خیلی وقت نمیکنم به وبلاگتون سر بزنم ولی هر چند وقت یه بار میام بهتون سر میزنم.. خیلی خوشحال شدم.. منتظر آهنگ های جدیدتون هستم

안녕하세요
잘지내시죠?
고맙고 기다릴게
예~

파르샤드 1394/06/03 ساعت 05:15

안녕
잘있어?
와우...좋아
감사요

예~~
감사합니다

مرضیه 1394/05/17 ساعت 00:19

안녕하세요
고마워요
در 안녕하세요 انیانگ تلفظ میشه یا انیا؟

انیانگ هسه یو.
جز این تلفظ هرچی هست اشتباهه.

جومونگ 1394/05/15 ساعت 15:44

سلام
ببخشید من رو لینک دانلودش که زدم بازم فایلو پیدا نکرد یعنی مشکل از گوشی منه؟؟؟
راستش الان که می تونم کره ای بخونم بیشتر با آدمای کره ای چت میکنم مکالمم قوی تر بشه البته کره ای غریبه هااا
ولی هرچی هم تشکر کنم کمه بخواطر وب عااااااالی قشنگتون به نظر من تنها جایی تو اینترنت که کاااامل کامل و بدون هییییچ اشتباهی آموزش میده

سلام ،
نه فک کنم مشکل از لینک دانلود باشه ، انشالله بزودی درستش میکنم ، شرمنده
خوبه ، خواهش میکنم ، شما لطف دارید. متشکرم

آوا 1394/05/15 ساعت 12:25 http://ava131313.blogfa.com

سلام من کلا گیج میشم نمیتونم یاد بگیرم
میشه شما راهنماییم کنید
توروخدا کمکم کنید
خواهشا من خیلی دوس دارم این زبانو یاد بگیرم

سلام ، راستش نمیدونم چطور دیگه کمک کنم، شماهر سوالی دارید بپرسید من جواب میدم.
شما روی صفحه نخست کلیک کنید وبترتیب مراحل رو جلوبرید.
موفق باشید

جومونگ 1394/05/15 ساعت 05:37

سلااااام
من که سریالو دیدم و حتما حتما دانلود میکنم واقعا مرسیییی
ببخشید چندوقته به وبتون سرنزدم سرم شلوغه بدجور ولی حتما میام به زودی و سوالاتم دوباره شروع میشه ببخشیییید
ولی خیلی ممنون برای وب قشنگتوووون خانم معلم مهربون

به به سلااااام
از این طرفها
چه خوب که دیدید ، پس تجدید خاطره شد
اشکال نداره ، همه زندگی از زبان کره مهمتره، هرکاری الا هدر دادن وقت.
خواهش میکنم ، لطف دارید،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد