한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش مکالمه زبان کره ای 6

به نام خدا


نظرات 15 + ارسال نظر
کوثر 1395/04/21 ساعت 00:43 http://kosar1232.blogfa.com

خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی. ممنون

بله ,چشم حتما

عالییییییه

متشکرم .

جومونگ 1394/12/28 ساعت 02:00

سلام به بهترین استاد دنیا
خوبین انشالله؟؟؟
دلم خیلی براتون تنگ شده بود
یه ذرررره شده بود
ببخشید که یه مدته نیومدم وبتون
درس ها زیاد بود و خونه تکونی عید و...
الان دیگه مدرسه تعطیل شدم راحت شدم دیگه بیشتر میام وبتون
بیشتر کره ای می خونم
راستش امشب یه اتفاقی افتاد دلم خیلی پر شد و از ته دلم قول دادم که اگه شده از جونم هم بگذرم باید این زبان رو یاد بگیرم
دیگه واقعا می خوام سعی کنم یاد بگیرم کره ای رو...
البته می دونم ایام عیده و شاید شما هم سرتون خیلی شلوغ باشه و ناونین خیلی سر بزنین وبتون
سعی میکنم کم نظر بدم و سوالاتم رو خلاصه کنم
راستی عیدتون هم پیشاپیش مبارک باشه
انشالله که سالی پر از برکت و شادی و خوشی در کنار خانواده داشته باشین
کم کم بیشتر میام وبتون
امیدوارم که همیشه موفق و سلامت باشین

سلام عزیزم
ممنون از محبتت .شما لطف دارید.
امیدوارم در راهی که پیش رو دارید موفق باشید.
سعی وتلاش برای یادگیری همیشه مفید و قابل تقدیره.
موفق ومؤید باشید.
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک

아테나 1394/12/18 ساعت 21:44

저도 그 드라마 봤는데 좋더라고요. 그리고 음악은 감사해요! ^_^
!!!!!!!!!!!언니 장

안녕하세요 선배님
제 블로그에 들어 왔어서 고맙습니다
저도 그드라마 봤을 때 무척 기뻤어요

فاطمه 1394/11/11 ساعت 12:28

안녕하세요 선냉님****
بعد از مدتها اومدم سر زدم بهتون و واقعا خوشحال شدم که دیدم مطلب جدید گذاشتین.. درسته خیلی وقت نمیکنم بهتون سر بزنم اما هنوزم وبلاگ شما جزو بهترین وبلاگهایی که دوست دارم و هرچند وقت یه بار حتما بهش سر میزنم.. منتظر مطالب جدیدتون هستم

سلام عزیزم
خوش اومدید و با صحبتهای گرمتون خوشحال وامیدوارمون کردید.
ممنون از لطف ومحبتتون

جومونگ 1394/10/08 ساعت 03:09

سلاااام به روی ماهتون سانگ سنگ نیم جونم
خوبین انشالله؟؟؟؟
اومدم بگم که میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام صادق(ع) رو بهتون تبریک میگم
امیدوارم که توی این روز زیبا به تمام آرزوهاتون برسین
و در کنار خانواده شاد و سلامت باشین
اگه میشه توی این روز زیبا برای سونگم دعا کنید
همیییشه موفق باشین

سلام گلم .
ممنون برشما هم مبارک باشه . ممنون که به فکرم بودید
منم برای شما بهترین آرزوها رو دارم .

جومونگ 1394/10/06 ساعت 23:55

سلااام سان سنگ نیم
خوبین؟
ببخشید من این روزا نمیام وبتون
امتحان ترمم شروع شده
بعد امتحان ها دوباره میاماااا
ببخشید راستی یه درخواستی داشتم
اگه اشکالی نداره می تونین توی این سایت
http://voteformost.com/most-handsome-korean-actors-2015
به 송일국 رای بدین؟
خیلی رای کم داره
روزی یه رای میشه داد
اگه براتون اشکالی نداره بهش رای بدین
موفق و سلامت باشین همیشه

سلام گلم
خواهش میکنم . امتحانای منم شروع شده
اوکی
ممنون شماهم موفق باشید

환자 1394/10/06 ساعت 10:05

این فیلم جزو معدود فیلماییه که موقع دیدن دلم نمیومد بزنم فیلم بره جلو!!
به نظر من فیلم خوبو جالبی بود، درسته که هیجانی نیست اما ساخت جالبی داره و فک نکنم موضوعه تکراری ای داشته باشه ، شخصیت ها هم خیلی خوب انتخاب شده بودن
درکل فیلمه خوبیو معرفی کردید ، دیدم حیفه نظر ندم ، شاید با این نظر کسی توجهش جلب شدو سراغش رفت و از دیدنش لذت برد

ممنون دوست خوبم
بله ، با شما موافقم، ممنون از اینکه افتخار دادید ومارو از نظرتون بهره مند کردید.

جومونگ 1394/10/04 ساعت 17:12

سلاااام سانگ سنگ نیم جونم
خوبین انشالله؟
اومدم بگم که کریسمستون مبارک باشه
امیدوارم سال میلادی خوبی در کنار خانوادتون داشته باشین
همیشه موفق و سلامت باشین

سلام ،ممنون عزیزم
منم میلاد پیامبر صلح و مهربانی حضرت عیسی بن مریم علیه السلام رو به شما دوست عزیزم تبریک عرض میکنم.
امیدوارم سال نو میلادی که چند روز دیگه شروع میشه برای شما خیر و شادی به همراه داشته باشه.

afra 1394/09/30 ساعت 18:04

سلام. وقتتون بخیر.
اول از همه شب یلداتون مبارک. امیدوارم شب خوب و خوشی داشته باشید.
بعدش، ازتون ممنون که آهنگ این فیلمو گذاشتید. من این فیلمو دیدم، به نظرم این فیلم بی نظیر بود. (البته هر کسی سلیقه ای داره، این نظر من بود)
لیلا جان، یه سوال: من تونستم اهنگ اولشو دانلودکنم. ولی نمیدونم چرا اهنگ دومش رو نمیتونم دانلودکنم. میشه لطفا راهنمایی کنید.
خیلی ممنون.

سلام ممنون
یلدای شماهم مبارک
ممنون ، منم باشما موافقم
راستش هردوش به ی روش آپ شده نمیدونم چرا نمیشه!!!!

주몽 1394/09/30 ساعت 02:44

안녕하세요 선생님
안녕하십니까?
정말~
나는 나 자신에게 기대

전 문제있어요 선생님
한국 یعنی کره
대한 هم یعنی کره
حالا این دو تا کلمه از نظر ظاهر کلی با هم فاصله دارن
چجوری دوتاش یعنی کره؟
من از بس به این فک کردم مخم هنگه
الان کره ای ها برای گفتن "کره" از کودوم استفاده میکنن؟
میشه یه راهنماییم بکنین؟؟
화이팅 선생님
.
.
.
.
کره ای نوشتن هم سخته هااا

سلام گلم
دختر خوب معنی هردوش کره نیست.
ته هن رو معمولا با مین گوک میارن ، یعنی حزب جمهوری
ته هن مین گوگ معمولا وقتی آورده میشه منظور کره جنوبی هست
ولی کره شمالی رو میگن چوسان مینجو جوعه این مین کونگ هانگوک
اما ته هن به تنهایی معنی کره نمیده اما هانگوک به تنهایی معنی کره میده.
خوب بله ، سخته

جومونگ 1394/09/29 ساعت 20:43

سلاااام استاد عزیزم
منظورم این بود که سریال عاشقانه کره ای نیاز به بازیگرای خاصی داره
نه بابا من کجام خاصه آخه
سلیقه شما حتمااااعااالیه از موزیک های که میذارین که من خیییلی خوشم میاد
البته چون ماهانه 3 گیگ دارم تقریبا میتونم ماهی 5 قسمت دان کنم
چشم بعد (دوست دختر من روباهه) حتما شاهزاده زیر شیروانی و ارانگ و دادرس رو هم حتماااا میبینم
چون پیشنهاد شماست واجبه ببینم
واااای آهنگش خیلی نازه بازم مرسی
موفق باشین سان سنگ نیم جونم

سلام گلم
خوب البته بقول خواهرم کسایی که زبان خاص میخونن آدمهای خاصی هستند
ممنون ، شما لطف دارید.
خوبه ، امیدوارم خوشت بیاد.
خواهش میکنم
شماهم موفق باشید

جومونگ 1394/09/27 ساعت 23:24

سلاااااام
انشالله همیشه خوب باشین
دقیقا فقط افرادی خیلی خاص برای سریال عاشقولانه کره ای مناسب هستن
ولی خییییییلی خوشمله
از اون آهنگ هایی که وقتی میری تو حسش بمب هم منفجر بشه نمیای بیرون
برای فهمیدن معنی کامل اسمشم که شده میرم میبینم سریالو
فعلا "دوست دختر من روباه....." در صف دانلودمه
موفق باشین همیشه

سلام
ممنون
خوب البته که شما آدم خاصی هستید.
اما بازم پیشنهادش نمیکنم. فک میکنم دوست دختر من ر وباهه و اگه بخواید ارانگ و دادرس و شاهزاده زیر شیروانی بهتون پیشنهاد کنم البته سلیقه ها متفاوته،من سریال ها رو به ترتیب بازیگر میبینم.

L.M.H 1394/09/27 ساعت 12:38

سایت خیلی خوبی دارید و یکی از سایتایی هست که همیشه بهش سر میزنم و از آهنگ هایی که میزارین خوشم میاد.فقط خواهشی که داشتم اینکه لطفا OST سریال king's daughter soo baek hyang هم part 1 وهم part 2 رو به همراه لیریک و ترجمه اش به انگلیسی رو بذارین.

ممنون ، شما لطف دارید
چشم انشالله اونم میزارم

جومونگ 1394/09/25 ساعت 21:40

سلاااام
خوبین؟
جووووووونمی جون آپ جدید
اولین نظرو هم خودم دادم
سریالو که ندیدم ولی آهنگش خییییلی خوشمله
مرررررسی سانگ سنگ نیم جونم
من که عاااشق سریالای عشقولانم
من که زیاد به نام های فارسی سریال کره ای اهمت نمیدم چون 68%اشتباه هستن
ببخشید معنی فارسی درستش چی میشه؟
خیییلی خوشحال شدم آپ کردین
موفق باشییین

سلام گلم
ممنون
بابت اولین نظرو لطفی که به ما دارید متشکرم.
خوب البته سریال عشقولانه تا کی توش بازی کرده باشه برای من فرق میکنه
معنی فارسیش میشه :مثل سرنوشت دوستت دارم یا تقدیر رو با تو دوست دارم
اما این معنی که براش گذاشتن خیلی ازش فاصله داره.
نه تو کره ای نشانه بد داره نه تو انگلیسی !!! واقعا عجیبه
شماهم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد