한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

جشنواره یکدلی ایران و کره جنوبی

به نام خدا

سفارت کره: جشنواره یکدلی ایران و کره جنوبی



به دوستان خود اطلاع دهید 

<شما را به " جشنواره یکدلی کره و ایران" دعوت می کنیم.> 
ثبت نام:


http://www.mizbantehran.ir/korea


Tell your friends! 
< we cordially invite you to Korea-Iran One Heart Festival> 
For Registration: http://www.mizbantehran.ir/korea/ 

홍보 부탁드립니다! 
<한.이란 문화공간 행사에 여러분을 초대합니다. 부디 참석하시어 자리를 빛내 주시기 바랍니다> 

تاریخ دعوتنامه :سه‌شنبه ۷ اردیبهشت


قرار است در این شب فرهنگی، که در دوم می (13 اردیبهشت ) برگزار  میشود گروه‌های موسیقی نواحی اقوام ایرانی، موسیقی ایرانی بنوازند و گروهی نیز از کره جنوبی، موسیقی محلی کره را بنوازند و همچنین در ضیافت شام، هم از غذای ایرانی و غذای کره جنوبی استفاده می‌شود.

مکان : تهران ، برج میلاد


اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب
  

 کسانی که موفق به ثبت نام نشدند می تونن ازنمایشگاه غذا بصورت مجزا استفاده کنن.که از 12 اردیبهشت الی 14 اردیبهشت هست . نمایشگاه فرهنگی و پخش فیلم که روز سه شنبه هست و جشن بطورجداگانه در سالن اصلی برج میلاد روز دوشنبه از ساعت 7 بعد ازظهربرگزار میشود و دو ستان باید از ساعت 5 بعد از ظهر اونجا باشند.





نظرات 41 + ارسال نظر

گرامر انگلیسی به زبان ساده
از سایت دیدن فرمایید جالب هستش

ممنون .حتما، لینک شدید.

واقعا باید کاری کرد که از این بلا تکلیفی زبان انگلیسی آدم در بیاد

منظورتون رو متوجه نشدم .

minho501LG 1395/04/21 ساعت 20:50 http://justminho.avablog.ir

سلام وبت عالیه به منم سر بزن و توی مسابقه شرکت کن

متشکرم از حسن نظرتون

الهه 1395/04/01 ساعت 15:00 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی الهه ام اجی نماز و روزه هات قبول باشه ان شاءالله اجی

سلام عزیزم ,ممنون ,از شماهم قبول باشه.

دانیال 1395/03/31 ساعت 13:16

سلم...
دانیالم...
نمیدونم منو یادته یا نه...
تقریبا یه سالیه از نت دور بودم...
چون از وب های دوستای قدیمیم ینی تقریبا مال دوسال پیش و مدرای وبلاگ اینجا همه چی کره ای که نمیدونم یادته یا نه و اینکه فیلتر شد فقط ادرس وب تورو داشتم و ییادم بود
خواستم اینو ازت بپرسم...
از الهه خبر داری؟
وبشو حذف کرده؟
ممون میشم جواب بدی...
ببخشید بخاطر اینکه طولانی شد...
منتظر جوابم...
فوق باشی...
فعلا...

سلام
نه شما رو یادم نمیاد ,متاسفم
اینکه الهه وبشو حذف کرده یا نه خیلی وقته که ازشون خبر ندارم ,نمیدونم حذف کرده یانه
ممنون که مارو یادتون بود ,
موفق وموید باشید.

سلام
وبلاگ خوبی داری.
خوشحال میشم به وبلاگم بیای ونظر بدی .
موفق باشی

http://mtlc.blogsky.com
با تشکر

سلام
ممنون از حسن نظرتون چشم انشالله به وبلاگ شماهم سرمیزنم.

سَلآمـ گلمـ چِ وب قشنگـی دآری خوشگلمـ {}
بِ مـَنم سر بزَن آجی{}

اووومـ هَم اسمیم {}

متشکرم ,چشم انشالله بعد امتحانام میام,البته الانم اومدم شماهم وبلاگتون قشنگه ,آدم باسلیقه و خوش ذوقی هستید (همه لیلا ها همینجورن) ,از اینکه به ماسرزدید متشکرم.

زیبا 1395/03/07 ساعت 02:18

سلام ببخشید من برای این می خوام زبان کره ای رو یاد بگیرم که بورسیه دولت کره جنوبی بشم به نظرتون هدف خوبی هست؟

سلام گلم,
بورسیه؟!! میتونه هدف خوبی باشه ولی مگه به این راحتیه؟!!! تو کل کشور یک نفرو میفرستن. و اونقدر دوستانی هستن که کلاس ومعلم خصوصی دارن که به من وشما فک نمیکنم برسه.
البته. قصد ندارم نا امیدتون کنم ولی اگه هدفی انتخاب کنید که رسیدن بهش محال نباشه یا رسیدن بهش دوراز انتظار نباشه موفق تر خواهید بود.

الهه 1395/02/27 ساعت 06:39 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر ممنونم اجی نظر دادی تایید کردم

متشکرم

ممم 1395/02/27 ساعت 00:36

استاد لیلا جون متاسفم
ولی چون قبلا سوال پرسیده بودم که آیا کره رفتید جواب ندادید ولی به این آخرین کامنت بچه ها جواب دادید....دیگه..
استاد لیلا من بهر حال نمیشه جلوی سوالامو بگیرم من میپرسم وچون شمارو قبول دارم هر جا صلاح ندونستید جواب ندیدمیپذیرم

خواهش میکنم.
شما بزرگوارید

الهه 1395/02/26 ساعت 20:53 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی الهه ام اجی امروز اپ کردم وبمو هر موقع وقت کردی بهم سر بزن اجی شرمنده اگه مزاحمت شدم

سلام .ممنون
شما خوبید؟
مراحمی .چشم .سرمیزنم.

هانی 1395/02/26 ساعت 02:28

سلام عزیز ببخشید میگم که اگه من تمام درس های شما رو پشت سرهم بخونم تموم که شدن دیگه خوب میتونم به کره ای صحبت کنم وبنویسم

سلام .خواهش میکنم.بستگی به خودتون داره.

ممم 1395/02/25 ساعت 15:24

سلام استاد لیلا جونم خوب هستید؟
بخدا دلم واستون یه ذررررره شده بود
امتحاناتون خوب بود؟ان شاءالله که همه رو خوب داده باشیدالبته نمی دونم امتحاناتون تموم شده یا نه!فقط خواستم عرض ادبی کرده باشم کلی سوال هم دارم که بعدا میپرسم راستی تو آخرین کامنت نوشتید که هیچ وقت نمیرید کره چرا لیلا جون ؟!! اگه منو قابل ندونستید مثل خیلی از سوالای دیگم جواب ندید اشکال نداره

سلام عزیزم ممنونم .
منم دلم براتون تنگ شده بود.
از دیدنتون خوشحال شدم.
خوب چرا باید برم ؟سئول هشتیمن شهر گرون دنیاست ,صرف نمیکنه برم
اختیار دارید.من به سوالاتون جواب میدم و وظیفمه.اما سوالات خصوصی رو قبول کنید که جواب دادنش خیلی راحت نیست.
موفق باشید.

타라 1395/02/25 ساعت 13:13

سلام آبجی لیلای عزیزم
پس احتمالا مشکل از سرور بلاگ اسکای هست گاهی عکس ها باز نمیشن
ولی اشکالی نداره، خیلی خوشحال شدم که دیدین و گفتین خوبه
دقیقا امتحان ترم من هم شروع شده و امروز هم امتحان دادم
برای همین درک میکنم که زمان امتحانات آدم خیلی وقتش براش با ارزش میشه
راستی همینجوری جهت اطلاع بگم :امشب که قسمت آخر جومونگ تموم شد امپراطور بادها(جومونگ2)رو پخش میکنن
با اینکه تکراریه ولی خیلی قشنگه
هرچند تلوزیون فیلمو سلاخی میکنه و خیلی هم رو اعصابه ولی بازم بازیگرش سونگه دیگه... موهیول یه چیز دیگه ست
خب زمان امتحانات مزاحمتون نمیشم
انشاءالله که در امتحاناتتون موفق باشین
برای منم دعا کنین امتحانامو خوب بدم
فااااایتینگ اونی

سلام عزیزم.
ممنونم . بله همینطوره.
برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

هانی 1395/02/24 ساعت 15:53 http://sarangexo.avablog.ir/

سلام گلی میگم که تو هیچوقت کره رفتی؟؟

نه گلم ,نرفتم و هیچوقتم نمیرم

هانی 1395/02/23 ساعت 18:23 http://sarangexo.avablog.ir/

موافقید تبادل لینک کنیم؟؟

انشالله . موفق باشید.

هانی 1395/02/23 ساعت 18:08 http://sarangexo.avablog.ir/

سلام من خیلی از این بابت خوشحالم به منم سر بزن

سلام عزیزم ,چشم

تارا 1395/02/16 ساعت 17:19

سلام آبجی لیلای عزیزم
وای واقعا راست میگین؟
خیلی خوشحال شدم از این حرفتون
اصلا فکر نمی کردم دست خطم اینقدر که میگین خوب باشه
آخه این عکس که فرستادم رو خیلی خیلی تند نوشته بودم برای همین فکر میکردم بدخطه
بله ㅌ رو اشتباه می نوشتم الان فهمیدم، دیگه درست می نویسم
فقط یه سوال...
توی کلماتی که نوشتم حرف ㅌ اصلا نبود... شما از کجا فهمیدین که من اشتباه می نویسم اون حرف رو؟
راستی من ㄷ رو دقیقا همین طور که گفتین نوشتم
یا بذارین واضح تر بگم دقیقا اینطوری مینویسم(ㅌ رو هم همینجا تمرین کردم که درست بنویسم)
http://8pic.ir/images/ayct3qeuau6987o9qkmc.jpg
راستی الان با حوصله بیشتر و آروم که نوشتم فک کنم خطم بهتره
الان چجوره این تمرینم؟؟
http://8pic.ir/images/76d6n36s7b0d7rtm4rlr.jpg
سمت چپ رو با دقت و حوصله و مثلا خوش خط نوشتم ولی سمت چپی رو کلا تو 3 دقه نوشتم سریع و تند
اگه حروفی رو اشتباه نوشتم که حتما ترک عادت میکنم و درست مینویسم، فقط منظورم از بعدا درست میکنم این بود که اگه بدخط مینویسم بعدا رو خطم کار میکنم
فااااایتینگ اونی

سلام تاراجان
عکسها برام باز نشدند. متاسفانه
خوب من از روی خط شما متوجه شدم که چطوری مینویسید.
ایکاش میتونستم این عکسها رو ببینم .
حالا یا مشکل از سرور آپلوده یا سرور بلاگ اسکای
باید ببینم تا دوباره بتونم نظر بدم.
موفق باشید.
در ضمن جای این سوالات در قسمت طرز نوشتن هست نه اینجا

ماری 1395/02/16 ساعت 16:20

استاد یه سوال دیگه ام دارممممم..ببخشید خیلی کوچولوس

یه فایل صداس میگه : تشی تِرُبایُ
دقیقا اینو میگه - فکنم میشه دوباره گوش کن
من کلمه اولو میتونم بنویسم : 다시 فکنم میشه دوباره
اما کلمه ی دومو نمیتونم بنویسم...میدونما ریشه ی فعلش گوش دادن هست : 듣다
اما خود فعلش ( تِروبایُ) رو نمیتونم بنویسم برام مینویسد؟
اگرم بهم بگید که تروبایُ زمان فعلش چیه که ممنون میشم (فکنم امری باشه)
ببخشییییییید خیلی وققتون رو گرفتم

سلام
بله میگه: لطفا دوباره گوش کنید.
در بعضی جاها اینو میگن 다시 들어보세요
ودر بعضی جاها اینو میگن 다시 들어봐요
زمانش هم حال و خواهشی هست.
افعالی هستند که به ㄷ ختم میشند وقتی به حروف صدادار میرسند تبدیل به ㄹ میشند.
معنیش به ترجمه خودم وخیلی عامیانه ش میشه (دوباره گوش کن ببینم)
خواهش میکنم.

ماری 1395/02/16 ساعت 11:41

سلام استاد
میشه تو این جمله معنی و نقش 도 رو برام بگین :

소주도 한 병 주세요.

ممنون

سلام عزیزم
به معنی (هَم)
خواهش میکنم

تارا 1395/02/15 ساعت 15:48

سلام آبجی لیلای
خوبین که انشالله؟
یه دنیا ممنونم
البته ابتدایی کلا امتحان ها آسونه ولی بازم برای اطمینان باید بخونم
جدا دومی اشتباهه؟
آخه یه جا توی یه تیکه از فیلم دیده بودم که یه نفر اون شکلی می نوشت ㄹ رو منم گفتم شاید درسته
ولی بازم حتما اشتباه کردم
پس وقتی تند می نویسم از همون اولی استفاده میکنم چون آخری یکم سخته
راستی امروز تا آخر شب لغات رو حفظ میکنم چون بیکارم بعدش می تونم برم درس بعد؟
هرچی شما گفتین گوش میدم چون خودم نمی تونم تشخیص بدم کی باید برم درس بعد
اینم تمریناتم برای ثابت کردن تلاشم(شوخی میکنم)
http://8pic.ir/images/jz0qht861ismtufmzwqt.jpg
خودم می دونم دست خطم تازگی ها خیلی افتضاحه ولی خب دیگه فعلا یاد بگیرم کره ای رو بعدا رو دست خطم هم وقت میذارم
화이팅 언니 ~^^

سلام عزیزم
خط شما عالیه بیسته بیسته
آفرین واقعا باورم نمیشه اینقدر قشنگ مینویسید.
فقط یه مشکل هست تو نوشتن حرفㄷ مشکل دارید .این حرف رو اشتباه مینویسید.
اول خط افقی بالا رو باید بکشید بعد عمودی و بعد دوباره افقی در طی 2 حرکت باید انجام بدید.
حرف ㅌ رو باید اول دوخط افقی بالا طی دوحرکت چپ به راست و سپس. خط عمودی و خط افقی طی یک حرکت.
چندین بار انجام بدید تا دستتون عادت کنه.
بعدا بخواید درست کنید خطتون رو به مشکل برمیخورید چون باید ترک عادت کنید.
موفق باشید.

میترا 1395/02/14 ساعت 21:19

سلام مجدد. لطف کنید و تصاویر این لینک را مشاهده کنید. این تصاویر مربوط به بخش لباس، ورزشهای باستانی و ارکستر دیروز در دیروز عصر میشه. ببینید صندلیهای خالی رو دوستان.... مدیریت افتضاح یعنی این!!!

عزیزم متاسفانه من لینکی دریافت نکردم.لطفا اگر براتون مقدور هست مجدد بفرستید.

میترا 1395/02/14 ساعت 20:57

سلام خدمت شما لیلا خانم و دوستان
من از موضوع جشنواره خیلی اتفاقی باخبر شدم و همون روز اول ثبت نام کردم. خیلیها هم که ثبت نام کردند، چند نفر همراه هم برای خودشون ثبت کردند.
اما امیل جوابیه برای من و همینطور خیلیهای دیگه نیومد. دریافت ایمیل ملاک قطعیِ توانایی شرکت در جشنواره بود(البته منظورم برای بخش فیلم و کنسرت هست). خلاصه اینکه مدیریت و میزبانی افتضاح محض بود و در نهایت آبروریزی. کسانی که براشون ایمیل جوابیه اومد، کاملا تصادفی و بعبارتی دیگر با پارتی انتخاب شدند و اصلا اولویت زمانبندی این وسط مطرح نبود. فقط تونستم در بخش غذا و لباس شرکت کنم و تنها اتفاق این شد که تونستم هانبوک بپوشم و عکس بگیرم. غذاها کاملا نمایشی بودند و دلمونو آب کردند.
عذر میخوام این تصاویری که گذاشتین در فضای برج میلاد نیست. میشه بپرسم برای کِی بوده و کجا؟

بله,از جریانات اتفاق افتاده کما بیش مطلع هستم. واز این بابت متاسفم, این برای سالهای گذشته هست .وبرج میلاد نیست.
قبلا که خود سفارت تمام کارها رو بدست میگرفتن نظم بهتری داشت.
عکسهای جدید رو انشالله در پست جدید میزارم.
الان دارم برای امتحان فردا آماده میشم و فرصت ندارم.
انشالله برای سالهای آینده این مشکلات مرتفع بشه.
موفق باشید واز اینکه این مطالب رو با ما درمیان گذاشتید متشکریم.

ممم 1395/02/14 ساعت 15:24

بله استاد لیلا جون توضیح دادید ولی موقع تایپ من باید فقط به کیبورد نگاه کنم بعد از تایپ کل متن تازه بعدش نگاه میکنم ببینم درست تایپ کردم یا نه -درست برعکس شما مثل سریال کره ای پرنسس وقتی که پرنسس داشت رانندگی یاد میگرفت فقط جلوشو نگاه میکرد شوهرش گفت باید حواست به آیینه های بغل وپشت سرت هم باشه پرنسسه گفت تو که بیکاری حواست به اونا باشه تا من رانندگی کنم داستان منه

تارا 1395/02/14 ساعت 14:12

سلام آبجی لیلا عزیزم
خب امروز هم دو تا امتحان دادم خداروشکر 20 شدم
الان دیگه امتحان ندارم فعلا، پس حالا که چند روز بیکارم کره ای می خونم
بازم یه دنیا ممنون برای معنی 칼
خیلی برام جالبه که حتی چیز هایی مثل میزتحریر و میز مطالعشون هم اسم های جدا دارن
یعنی فک کنم زبان کره لغات خیلی زیادی داره
راستی من سوال های کلی رو تو همینجور پست ها بدم اشکالی نداره؟
آخه بعضی وقتا سوالام با اینکه راجب زبان کره هست ولی به هیچ پستی مربوط نمیشه
حالا یه سوال دیگه هم داشتم...
راجب ㄹ هست
خیلی جاها دیدم ㄹ رو به شکل های مختلف مینویسن
بعد می خوام بدونم اگه این دو تا شکل بنویسیم بجز ㄹ اشتباه نیستن؟؟
http://8pic.ir/images/uni3eqzftqgp3q8d6591.jpg
این رو همین الان خودم نوشتم
می خوام بدونم که اشتباه نیستن؟؟
آخه وقتی کره ای تند می نویسم خیلی سخته که بخوام دقیقا شکل این ㄹ بنویسم برای همین اگه از این دو نوع استفاده کنم اشکالی نداره؟
مرسی آبجی همچنین فایتینگ

سلام عزیزم
باریکلا به خانوم زرنگ.آفرین
خوب. در مورد ریعول در ایل اولی وسومی درسته و دومی اشتباهه.
اشکالی نداره هرطوری دوست دارید از هر دومدل میتونید بنویسید.
موفق باشید.

ممم 1395/02/14 ساعت 13:30

استاد لیلا جون چطور تایپم قوی بشه:ناراحت :شما کلاس کامپیتر رفتید؟منم میخوام مثل شما تایپم سریع باشه و همینطور کامپیوترم هر کاری بگید انجام میدم استاد لیلا جون

عزیزم فکر میکنم اگه قسمت کیبورد برید اونجا توضیح دادم.

تارا 1395/02/13 ساعت 22:56

سلام آبجی لیلا
آره خیلی خیلی زبان وسیع و سختیه.... به خصوص که فوق العاده قوائدش زیاده...
خب این جمله چه معنی هایی میده؟
من تو ذهنم بود که بنویسم "قلب من خیلی درد میکنه"
هرچند این جمله رو احساس میکنم قبلا توی آهنگ یا فیلم شنیده بودم ولی خوب یادم نمیاد که کجا بوده
برای همین می خواستم بدونم درسته؟
بعد کلمه 아파 رو هم درست نوشتم؟؟ (فکر میکنم همون معنی درد رو بده)
آخه تلفظش رو خیلی زیاد شنیدم ولی تا حالا کلمش رو جایی ندیدم و خودم نوشتم
من که اگه 20 سالم دورش باشم قول دادم کره ای رو یاد بگیرم
شاید یه گاهی از زیرش در برم یا تنبلی کنم ولی دیگه شما ببخشین
اونقد این زبان رو دوست دارم که اسم زبان کره میاد این شکلی میشم
بعد یه سوال دیگه
کره ای ها به چاقو که میگن 칼 به شمشیر هم همین رو میگن؟؟
بازم مرسی آجی جونم موفق و سلامت باشین

سلام عزیزم
بله همینطوره درسته,
از مصدر아프다 هست.
بله هردوش رومعنی میده ,칼 بطورمطلق هرچیزی که شکل چاقو یا شمشیر رو داشته باشه میگن اما بطور خاص
나이프 میشه چاقو
검 میشه شمشیر
단검 میشه خنجر
خواهش میکنم
موفق باشید.

ممم 1395/02/13 ساعت 21:21

خوب استاد لیلا جون از اون جایی که شما بینهایت متواضع هستید....این جواب شما یعنی تایپم خوب نیست واز من هم راضی نیستیدهمون میانه یو


اصلن اینطور نیست.آخه اینکه تایپی خوب باشه کسی نمیتونه. متوجهش بشه جز خود آدم ..
مثلا الان تایپ من با شما یکی هست شما از کجا میدونید مثلا من چقدر خوب تایپ میکنم یا چقدر بد تایپ میکنم .
من تایپ زبان کره ایم تنده خیلی سریع تایپ میکنم بدون اینکه به صفحه کیبورد نگاه کنم. گرچه به تندی تایپ فارسیم نیست.
اما تو وبلاگم بدون اشتباه تایپ نکردم بارها دوستان این ایرادات رو بهم.گوشزد کردند.
اما خوب واقعا آیا من دارای یک تایپ خوب هستم؟!
این قضاوتش با کیه؟!
مطمئنا خودم ,اگه احساس رضایت داشته باشم خوبه وگرنه غیراز این باشه و همچین احساسی نداشته باشم رضایت دیگران سودی برای من نداره تا خودم راضی بشم .
من فقط میتونم برای شما دوستان گلم آرزوی موفقیت و کامیابی داشته باشم.
موفق باشید.

تارا 1395/02/13 ساعت 13:35

سلام آبجی لیلای عزیزم
خوب هستین؟
چه جالب یعنی برای هر جمله ی خاصی یکی رو میگن؟
الان دیگه متوجه شدم
اون یه دونه که یادم رفته بود هم همون شیم جنگ بود که نوشتین
الان این جمله که نوشتم درسته؟
می خواستم بدونم که کامل فهمیده باشم....
가슴이 너무 아파요
فک کنم کره ای ها بیشتر تو فیلم و آهنگ از همون 가슴 استفاده میکنن نه؟
الان اون هایی که فیلم زیرنویس میکنن رو درک کردم...
اگه هر کلمه رو دقیقا معنیش رو بنویسن جمله فارسی که به دست میاد خیلی قاطی پاتی میشه
برای همین فقط منظورشون رو تو زیرنویس میرسونن...
الان که این قلب رو فهمیدم یه نفس راحتی کشیدم چون همیشه تو ذهنم بود که آخرش قلب به کره ای چی میشه
بازم ممنونم آبجی که بهم گفتی معنی قلب رو
موفق و سلامت باشی آبجی لیلا عزیزم

سلام
بله خوب زبان کره خیلی وسیعه اصلن مثل زبان انگلیسی سطحی نیست که با چند دوره خواندن به اون بتونی مسلط بشی.
زحمت میخواد و پشتکار
خوب البته باید شما مینوشتید که دقیقا منظورتون از نوشتن این جمله چیه که من بگم درسته یا نه!
ممنون ، شما هم همینطور.

تارا 1395/02/13 ساعت 00:47

سلام آبجی لیلای عزیزم
در برابر زحتما شما کاری نکردم که
ولی برای من که شما هم یه استاد خیلی خیلی خیلی مهربون هستین هم یه آبجی لیلای گل
خواهش میکنم
فقط یه سوال کوچولو داشتم که خیلی وقته ذهنم رو مشغول کرده گفتم اینو همینجا بپرسم اگه اشکالی نداره
راجب واژه کره ای "قلب"
تو بعضی از فیلما و آهنگا شنیدم که به قلب میگن 가슴
بعضی جاها شنیدم که میگن 마음
یه کلمه دیگه هم بود که فکر میکنم معنی قلب میداد اما یادم نمیاد...
می خواستم بدونم قلب به کره ای دقیقا چی میشه؟
آخه این دو تا کلمه خیلی به هم شباهتی ندارن
یکی دیگه هم بود الان هرچی فکر کردم یادم نمیاد
این سوال رو خیلی وقته می خواستم پرسم ولی یادم میرفت
..............
یه دنیا ممنونم آجی جونم شما هم موفق باشین

سلام عزیزم .
خواهش میکنم .
심장 به معنای قلب فیزیکی هست. یعنی بعنوان یکی از اعضای بدن.
가슴 به معنای قفسه سینه یا همون جایگاه قلب , که در گفتارشون بکار میگیرن . مثل ما که میگیم قلبم داره از جاش در میاد . اما واقعا که در نمیاد. بگیم مثلا شما در قلب منی. اما واقعا که حضور فیزیکی نداری.
마음 به معنی دل ,اون احساس درونی هست .وقتی مثلا بگی دلم میخواد. خوشم میاد.
یکی هم شاید 몸 منظورتون باشه که اون یعنی بدن.جسم .هیکل

تارا 1395/02/12 ساعت 19:57

سلام به روی ماه ( استاد ) عزیزم آبجی لیلای گلم
هرچند گفتم که دیگه استاد صداتون نمیکنم ولی چون امروز روز معلم و استاد هست دلم می خواد اینطور صداتون کنم( امیدوارم که ناراحت نشین)
آخه می دونین شما با جواب این همه سوال هایی که کردم و حتی گاهی راجب درس هم نبودن خیلی به من لطف کردین
الان شما واقعا برای من یه استاد خیلی مهربون و دوست داشتی و با شخصیت هستین
راستش تا قبل از آشنایی شما من حتی وقتی جایی نظر میدادم خیلی بچه بازی در میاوردم و بیش از حد عامیانه حرف میزدم؛ ولی الان که با شما آشنا شدم و شخصیتتون رو دیدم واقعا وقتی به قبلاهای خودم نگاه میکنم خیلی خجالت میکشم...
شما فقط به من برای یادگیری کره ای کمک نکردین من خیلی چیز های دیگه ازتون یاد گرفتم
ببخشید که توی این روز هیچ کاری نمیتونم براتون بکنم بجز یه تشکر معمولی...
واقعا خیلی دلم می خواست یه قدردانی مفصل بکنم از زحماتتون ولی فکر نکنم که بتونم...
امروز توی نت که داشتم شعر درمورد معلم ها رو می خوندم یه شعر دیدم که یادم افتاد وقتی کلاس اول بودیم توی گروه سرود برای معلممون خوندیم و معلممون واقعا خیلی خوشحال شد
منم به یاد اون موقع که خیلی اون خاطره رو دوست دارم می خوام این شعر رو به شما تقدیم کنم
هرچند دلم می خواست خودم یه شعرقشنگ بگم و تقدیمتون کنم ولی متاسفانه امروز اصلا وقت نداشتم...
از این بابت خیلی متاسفم
می دونم شاید بچگونه باشه ولی قشنگه و دوسش دارم

***********
ای نشانه ی پاکی
ای امید بیداری
ای معلم خوبم
ای محبت جاری

من اسیر شب بودم
توچراغ راه من
مثل ماه تابیدی
در شب سیاه من

از تو دیدگان من
چون ستاره روشن شد
نکته های شیرینت
شمع روشن من شد
 
راه زندگانی را
تو به من نشان دادی
شور و عشق و ایمان را
در دلم تو بنهادی

خانه ی دل من شد
جایگاه مهر تو
من همیشه می مانی
در پناه مهر تو

***********

راستی اگه شما میگین که درسم رو بخونم و فعلا تو امتحان ها بیخیال کره ای بشم منم میگم چشم
هرچند خیلی سخته کنارگذاشتنش ولی تابستون جبران میکنم
خیلی دوستون دارم و امیدوارم اگه یه وقت در گذشته با حرف هام ناراحتتون کرده باشم یا توی چیزی زیاده روی کرده باشم من رو ببخشین
موفق و سلامت باشین

سلام تارای عزیزم
خیلی لطف کردید ,محبت کردید.
من خودمو واقعا تواین جایگاه نمیبینم.
از این همه محبت پاک وبی ریاتون یک دنیا ممنون و سپاسگزارم.
امیدوارم همیشه موفق و مؤید و سربلند باشی عزیزم

ممم 1395/02/12 ساعت 01:15

아니요 문제없어요 هه هه همشو تقلب کردم فقط تایپش کردم وااااااووو تایپم خوب شده هاااا نه استادلیلا جون

موفق باشید

ممم 1395/02/11 ساعت 16:57

پس لیلا جون ما چی!!!؟ استاد لیلا جون خودت این جور خبرا رو بهمون میگی؟؟؟؟؟ خیلی دوستت دارم خییییییییییییییییییییییییلی

بله، اما متاسفانه چون من امتحا ن داشتم ایمیلمو چک نکردم بخاطر همین دیرگذاشتم
میانه یو

ممم 1395/02/11 ساعت 13:39

لیلا جون یه سوال دارم حتما جواب بده اینایی که ثبت نام کردن از کجا یا از کدوم سایت مطلع شدن؟؟!!! میخوام بدونم چطور میتونم به این خبرها دسترسی داشته باشم ممنون آبجی

معمولا کسانی که کلاس میرند از طریق استاداشون مطلع میشند.

타라 1395/02/11 ساعت 00:55

سلام آبجی لیلای گلم
خداروشکر که خوبین انشالله همیشه خوب باشین
درسته درسم خیلی مهمه ولی واقعا کلافه شدم، روزی یه امتحان هست واقعا خیلی خسته میشم
ولی به نظر من ایرانی ها بیشتر باید قدر این روابط رو بدونن تا کره ای ها(شوخی میکنم)
انشالله که همینطور باشه
راستی می خواستم یه چیزی بگم...
با این که امتحان دارم ولی کنارش همون 5 دقه هم ک بیکار بشم سعی می کنم کره ای بخونم
خواستم بگم اگه کم کم لغت ها رو از خودم امتحان بگیرم بعدش می تونم برم درس بعد؟
لغات و مکالمه و قوائد رو حفظ باشم کافیه برای رفتن به درس بعد؟
آخه خیلی هیجان دارم که زودتر یاد بگیرم
هر وقت یه جا یه جمله کره ای یا چیزی میبینم که می تونم بفهمم خیلی ذوق میکنم
الان لغات رو حفظ کردم برم درس بعد؟
حفظ قوائد و مکالمه رو خوب بلدم ها به لغت که میرسه این شکلی میشم

سلام عزیزم
فقط مراقب باش لطمه به درسهات نخوره,اینطور که شما پیش میرید بیشتر نگران کننده هست تا امیدوارکننده باشه.
چون بازدهی درس خوندنتون رو پایین میاره.
اینو کنار بذاریدو هنگام امتحاناتتون بیخیال زبان کره بشید.البته لطفا
من درس رو اینجا گذاشتم والبته شیوه یادگرفتنش به عهده خودتون هست. هر طور که فکر میکنید در ذهنتون تثبیت میشه به همون صورت بخونید.
موفق باشید.

baha 1395/02/10 ساعت 12:05

سلام. ببخشید داخل پوستر این مراسم علاوه بر همایش ساعت 7 یه برنامه دیگه ای هم هست برای معرفی سینما کره جنوبی ساعت 4 که خب جفت این برنامه ها توی یه روز و یه محل قراره برگزار بشه این ثبت نام انلاینی که از طریق سایت میزبان تهران انجام دادیم برای جفتش حساب میشه؟ یعنی میتونیم هم از سینما استفاده کنیم و هم به همایش اصلی بریم؟ یا فقط باید ساعت 7 برای خود همایش بیایم؟؟

سلام گلم.
اطلاعات دقیقتر رو درادامه مطلب گذاشتم .
انشالله کمکتون کنه.
موفق باشید.

타라 1395/02/10 ساعت 00:32

سلاااام آبجی لیلای عزیزم
خوبین که انشالله؟؟؟
آخی حیف شد کاشکی منم می تونستم برم
واقعا خیلی دلم می خواست منم برم...
حیف که تهران نیستم
ولی از همینجا خیلی خوشحالم که کره و ایران روابطشون اینقدر خوبه
واقعا از ته دلم خوشحالم
راستی هنوزم امتحانای نیم ترم دارم میدم پشت سرهم امتحانه اصلا خیلی کم میام سر گوشی و نمی تونم فعلا بیام کره ای بخونم و تمرین کنم
از این بابت خیلی متاسفم
الان اومدم یه سری زدم همینطوری دیدم آپ کردین خیییلی خوشحال شدم
بازم یه دنیا ممنونم برای این خبر خوش
کره و ایران متحد و یکدل، دیگه بهتر از این نمیشه
فایتینگ اونی جونم

سلام عزیزم
الحمدلله ، ممنونم از احوالپرسیتون
هیچی از درس مهمترنیست ،

بله واقعا جای خوشحالی داره / اگه کره ای ها قدر این روابط رو بدونن
انشالله همه چی خوب پیش بره
فایتینگ

ممم 1395/02/09 ساعت 22:07

لیلا جون چرا هیچی نگفتی نمیگی که خواهرت دل نازکه -امیدوارم از پس امتحاناتت به نحو احسن بر بیای منم فقط دارم واسه کنکور میخونم(البته سال بعد) ازت میخوام تو هم برام دعا کنی اونقققققققققدر خوبی که شک ندارم که دعات مستجاب میشه فعلا

عزیزمییی ، قربون دل نازکت ، خوب چیکار کنم سوالای بی جواب میپرسی
ممنونم شما لطف دارید ، انشالله شما هم امتحاناتونو با موفقیت پشت سر بزارید.
التماس دعا
یاعلی

ممم 1395/02/09 ساعت 19:35

لیلا جون شما چی ثبت نان کردی ؟؟میری؟آبجی کاش تو بری بالاخره منم یه جوری خودمو مینداختم وسط تازه از همه مهتر شاید لیلا جونم رو هم میدیدم

ممم 1395/02/09 ساعت 17:47

لیلا جون ظرفیت پر شده حالا چیکار کنم؟؟؟؟؟

واقعا؟! والا چه عرض کنم. چه زود پرشد!!!

ممم 1395/02/09 ساعت 17:20

لیلا جون این برنامه کی هست!!! تاریخ پستت امروزه دعوتنامه اش هم هفتم بوده ظرفیتش هم که تکمیله هاع..... یهو ندیده بودم .....

بله متاسفانه بخاطر امتحانام ایمیلمو دیر سرزدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد