한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش مکالمه زبان کره ای 9

به نام خدا



نظرات 13 + ارسال نظر
سارا 1395/09/08 ساعت 22:20

mamnoooon

خواهش میکنم.

فاطمه 1395/08/25 ساعت 10:49

سلام. ممنون به خاطر اطلاعات مفیدتون من اتفاقا در سایت ممرایز عضو هستم و از اون طریق زبان کره ای رو آموزش می بینم. فوق العاده سایت خوبیه و به گسترش لغاتمون کمک میکنه. جالبه که هر کلمه ای که یاد گرفتم بعد از اون در یک سریال اون کلمه رو شنیدم و برام واقعا هیجان انگیز بود که یک کلمه به دایره لغاتم اضافه شده
با وجودی که سایتهای مختلفی برای آموزش زبان کره ای هست من هنوز هم شما رو معلم خودم میدونم و به سایتتون سر میزنم و امیدوارم حداقل یه آهنگ جدیدی رو با متنش بزارین البته من از جاهای دیگه هم آهنگ ها رو با متنش دانلود میکنم ولی سایت شما یه چیز دیگه است
사랑해요 선생님

سلام از ابراز محبتتون متشکرم.
امیدوارم همیشه موفق باشید.

ممم파테메 1395/07/09 ساعت 16:46

باسلام لیلا جان دلم براتون تنگ شده بود
فعلا درس دارم به این خاطر خبری از من نیست واذیتهای بینهایتم.
خواستم عرض ادبی کرده باشم به استادی که نمیشناسم ولی خیلی دوستش دارم . مراقب خودتون باشید . وحسابی به خوتون برسید که وقتی من برگردم دوباره کلی انرژی ازتون گرفته میشه

سلام عزیزم
ممنونم بخاطر لطف و محبتی که به ما دارید.
همیشه موفق و سربلند باشید.

الهه 1395/07/09 ساعت 10:01 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی فردا اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم[گل]

سلام گلم چشم ممنونم

افشین 1395/06/09 ساعت 19:06 http://dake90.mihanblog.com

سلام وبه خوبی داریدممنونم میشم تبادل لینک کنیم.اگرموافق بودین خبرم کنین.باتشکر
http://dake90.mihanblog.com/

سلام . سپاس از لطفت شما

지나 1395/05/30 ساعت 01:36

مرسی عزیزم. ممنونم ک اینقد با حوصله هستی.
انشالله ک موفق باشی

خواهش میکنم وظیفم هست,انشالله شماهم موفق باشید.

지나 1395/05/29 ساعت 17:05

اهان خیلی ممنونم. برای امری وقتی 라 میاریم چطور؟بده یا خوبه؟

آه ببخشید اینو یادم رفت بگم ,اینو بیشتر قدیما استفاده میکردن ,الان نه اینکه استفاده نکند ولی کمتر چون خیلی باید از طرف مقابل مقامت بالاتر باشه که بخوای ازش استفاده کنی, ی جورامری کردن هست که شما طرف رو حتما مجبور به کاری میکنی. مثل پدری که بخواد به بچه ش دستوری بده که بدون چون وچرا بچه انجام بده.

지나 1395/05/29 ساعت 01:36

سلام لیلاجون خوبی؟ببخشید که من هر وقت سوال دارم بهت سرمیزنم:'(
توی صرف افعال بین 요 و ᄂ /는다 کدوم سطح صحبتشون بالا تره؟ یعنی مودبانه تره؟
وقتی برای امری کردن از 어 /아라 استفاده میکنیم در چه سطحی از صحبته؟

سلام عزیزم ممنون خوبم
شما خوبید؟
خوب 요 بهترین حالت صحبت کردن مودبانه محاوره ای هست.
ㄴ다و 는다 عامیانه هستند.یعنی همون محاوره ای هست . که برای زمان حال استفاده میشه و برای فعل های حرکتی هست. یعنی برای صفت استفاده نمیشه ,مثل سرد بودن , خوب بودن ,زیبا بودن اینا صفت هستند که در مورد اینا نمیتونید بکارببرید.

ممم파테메 1395/05/18 ساعت 16:20

باسلام واحترام خدمت لیلای نازنین
تشکر از لطف شما که این همه دل بزرگی دارید
امید وارم همیشه موفق باشید

سلام عزیزم,
خواهش میکنم,نظر لطف شماست.
ممنون من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم.

الهه 1395/05/18 ساعت 15:05 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی اجی ۲۰ اپم تونستی سر بزن ممنونم

سلام , بله,حتما میام.

تارا 1395/05/18 ساعت 00:24

سلام آجی لیلا
چششششم وب شما که تموم شد برای یادگیری حتما به تمام سایت ها میرم فعلا یه دنیا لغت تو وب شما هست که باید یاد بگیرم...
البته فکر کنم خیلی مونده برم دبیرستان و دانشگاه ولی چشم از همین نالا سعی میکنم تحقیق کنم تا برای آیندم موفق باشم :)
منم یه دنیااااا ممنونم آجی جون خیلی با حرفاتون امیدوار و خوشحال میشم ^-^
همچنین برای شما هم آرزوی بهترین ها رو دارم...
موفق و مؤید باشین

سلام گلم ،موفق باشید.

تارا 1395/05/15 ساعت 15:13

سلام آجی لیلا
چشم حتما به دوستم آدرس سایت ها رو میدم
ببخشید ولی آخه من همه ی پست های شما رو دیدم و تقریبا به نوع آموزش دادنتون عادت کردم... اشکالی داره اگه فقط از شما یاد بگیرم؟
بازم مچکرم...
화이팅 ^-^

سلام عزیزم
ممنونم.
نه خوب هست گرامرها رو از اینجا یاد بگیرید برای افزایش وتوسعه لغات مثلا به سایتهایی مثل ممرایس تشریف ببرید .
اپلیکیشن های آموزش زبان کره رو دان کنید که البته من اونا رو براتون تو پست کره و اندروید گذاشتم.
خلاصه شما تو دبیرستان یا دانشگاه تون حتما ساعتی رو به تحقیق و پژوهش میپردازید.
این هم که گفتم حکم تحیقیق و پژوهش روداره.
به هرحال از لطف و محبت شما بسیار بسیار سپاسگزارم.
امیدوارم همیشه موفق باشید و به جایی که براش تلاش میکنید برسید.

تارا 1395/05/13 ساعت 10:27

سلام آجی لیلا عزیزم
هووووم جونمی آپ جدید مبارک
یه دنیا ممنون برای این آپتون
خب من یه سوال داشتم
این سایت ها تمام زبان ها رو به زبان فارسی آموزش میدن؟
یعنی مثلا کره ای رو از فارسی به کره ای یاد میدن یا از انگلیسی به کره ای؟
البته این سوالو من برای یکی از دوستانم پرسیدم وگرنه خودم دوست دارم کره ای رو از شما یاد بگیرم...
بازم یه دنیاااا ممنونم برای این پست
اونی فایتیبینگ

سلام گلم
من. همه اونا رو چک نکردم , و الان هم کلا یادم نیست .ولی خوب امتحان کنید.
از لطف شما سپاسگزارم اما یادگیری نباید محدود به یکجا باشه شما باید برای یادگیری به یک جا بودن اکتفا نکنید.
خواهش میکنم.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد