한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

ریاضی به زبان کره ای

به نام خدا


  
سلام دوستان عزیزم

خوب همانطور که در پست قبل قول دادم که یک آموزش متفاوت رو شروع میکنیم انشالله

الوعده وفا ، اینم یک آموزش متفاوت برای علاقه مندان زبان کره

آموزش چهار عمل اصلی به زبان کره ای

امیدوارم خوشتون بیاد.



کلمات جدید :
باضافه = ( تاهَگی ) 더하기
3+5=8
삼 더하기 오는 팔
سَم تاهَگی اونن پَل
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تفریق =(به گی )빼기
2-1=1
이 빼기 일은 일
ایی به گی ایرون ایل
_______________________________
ضرب = (گُپ هَگی ) 곱하기
3×2=6
삼 곱하기 이는 육
سَم گُپ هَگی ای نون یوک
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
나누기 تقسیم ( نَ نو گی )
10÷2=5
십 나누기 이는 오
شیپ نَ نو گی اینون اُ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لغات  هندسی
مثلث = (سَم گَک هیونگ) 삼각형
مربع = (سَ گَک هیونگ) 사각형

مستطیل = ( جیک سَ گَک هیونگ) 직사각형

متساوی الاضلاع = ( جانگ سَ گَک هیونگ)  정사각형

متوازی الاضلاع = (سَ پیان هیونگ) 사변형

موازی = ( پیان هِنگ ) 평행

ذوزنقه =(سَدَری کُل) 사다리꼴

دایره =(وان یانگ ) 원형

گرد، کروی = (تونگه رَددَ) 동그랗다

استوانه = ( وانگ تون یانگ)원통형

دایره زدن = (سون هوئه) 순회

نظرات 10 + ارسال نظر
محمدعلی 1401/09/15 ساعت 20:12

مینا موسوی 1401/06/07 ساعت 10:56

سلام ببخشید میخواستم فرمول معادله خط رو به زبان کره ای بدونم

سلام
ممنون که به وبلاگم اومدید
اما منظور شما رو متوجه نمیشم
فرمول معادله خط؟؟
فکر کنم منظورتون مدل نوشتن خط کره ای هست .
خوب به قسمت سیلاب ها از ستون سمت راست وبلاگ تشریف ببرید اونجا فرمولش رو گفتم
اگر با موبایل هستید سه خط بنفش بالای وبلاگ رو ببینید روش کلیک کنید و گزینه سیلاب ها رو انتخاب کنید و از مطالبش استفاده کنید.
موفق باشید.

z 1401/05/03 ساعت 20:53

سلام.سایتتون خیلییییییییییییییییییییییییی عالیهههههههههههههههه ممنوننننننننننننننننننن فقط میشه لطفا متن شمردن گیومی رو که اول فیلم میگه بزارید هرجا گشتم نبود لطفا بزارید که بتونیم یاد بگیریم اگه ممکنه ممنونننن بابت سایت عالیتون

سلام خواهش میکنم .
چیز خاصی نمیگه در کل میگه من عاشق ریاضی هستم . یعنی عاشق جمع بستن و تفریق کردن و ضرب و تقسیم هستم . هرچی که مربوط به یادگیری باشه رو گذاشتم .

Soyun 1400/10/09 ساعت 14:13

عزیزم کلا اشتباه نوشتی من یک سال کلاس میرم و‌فتی به مربیم گفتم گفت تلفظ اشتباه ولی کره اش درسته اول اینکه 삼تلفظ میشه سام نه سم....سم مخفف سونگ سنگ‌نیمه یعنی معلم.....په گی نه به گی ㅂوسط نیومده که میگی ب و اینگه تو هاگی نه توهگی

من اجباری ندارم ، هر جوری دوست دارید عمل کنید.
من نظرم خلاف شماست .
به هر حال اون چیزی که مهم هست ، اینه که استادت رو قبول داشته باشی و بهش اعتماد کنی ، ماشالله الان همه فیلم ها رو می بینند. طبق دیده هاشون می تونن تشخیص بدند که به کدام استاد می تونند اعتماد کنند.
من استادم نیتو کره بوده . بنابراین به درستی مباحثم مطمئن هستم . مگر اینکه اشتباه تایپی باشه ، اونوقت در اونصورت مطلب رو درست میکنم و تغییر میدم .
اما طبق مثال هایی که فرمودید ، متوجه شدم مشکل تایپی نبوده .
بنابراین هر طور که دوست دارید میتونید عمل کنید.

عارفه 1399/08/03 ساعت 16:32

سلام لیلا جان . من میتونم به جای این عدد هایی که توی فیلم گفت عدد های دیگه رو بگم . منظورم هانا ، تول ،ست هست؟

سلام عزیزم ، نه فقط باید از اعداد غیر کره ای استفاده بشه و از اعداد نیتیو کره نمیتونید استفاده کنید.

Jina 1396/05/29 ساعت 02:13

سلام لیلاجون. خوبی? خیلی وقته سر نزدم اینجا. ولی یهویی دلم تنگ شد. گفتم حالتو بپرسم. ممنون از سایت خوبت. خیلی عالیه

سلام عزیزم
ممنون از محبتت
شما خوبید؟
덕분에 감사합니다

من 1396/04/03 ساعت 14:53 http://frshteh92.persianblog.ir

پس کو!؟؟ چرا آموزش ندادى؟

فیلم آموزشی رو گذاشته بودم .اما متاسفانه ظاهرا لینک تغییر کرده بوده ، الان درست کردم .
هر جای وبلاگ دیدید که فیلم گذاشته شده پاک شده ، اصل فیلم رو از صفحه نماشای این وبلاگ ببینید ، برای اینکار به صفحه اول ( خانه ) بروید و روی شکل نماشا( پروانه ) کلیک کنید. و فیلم موردنظرتون رو از آونجا مشاهده و یا دانلود بفرمایید.

عسل 1396/03/06 ساعت 06:21

سلام.
من خیلی وبلاگتون رو دوست دارم. از هر نظر عالیه!

سلام گلم
ماهم شما رو دوست داریم و متشکرم

مریم 1396/01/31 ساعت 18:57

سلام عزیزم وبلاگ ت عالیه

ممنون عزیزم لطف دارید

ایلا 1396/01/05 ساعت 20:25

سلام
اول از همه سال نو رو بهتون تبریک میگم
نمیدونم منو یادتون هست یا نه
خیلی وقته نظر نذاشتم اگرچه هر چند وقت یکبار اینجارو به امید پست جدید چک میکردم
الان که این پستو دیدم خیلی خوشحال شدم
امیدوارم سال خوبی داشته باشید و البته با پست های بیشتر

سلام عزیزم , خوبید؟
سال نو شماهم مبارک باشه ایلا جان
بله, معمولا دوستان رو با اسم میشناسم.اگر اسم مشابه باشه با آی پی اونا البته اگه دوست داشته باشن بشناسمشون.
وگرنه بیشتر توجه من روی سوالات هست تا روی اسامی.
انشالله در سال جدید با پستهای متفاوت تری در خدمت دوستان خواهم بود.
منم امیدوارم سال خوب و پر از موفقیت پیش رو داشته باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد