한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

خطاطی کره ای(캘리그라피) درس دوم

به نام خدا


برای دانلود فیلم آموزشی به ادامه مراجعه کنید.  
مرحله اول

مرحله دوم


نظرات 4 + ارسال نظر
رویا 1396/03/11 ساعت 14:22

عالی هستید
وبلاگو همیشه ادامه بدین لطفا

ممنون از حسن نظرتون
چشم انشالله از بعد امتحانام ادامه میدم

타라 1958 1396/02/20 ساعت 20:50

وای واقعا خوشحالم که به نظرتون خوب شده
خیلی خیلی ممنونم
یه چند روز دیگه مال پست سوم هم مینویسم
نمیدونم نماشام چه مشکلی داره اسم رو اشتباه زدم
برای ویدئو اول باید بمویسم تمرین خوشنویسی(درس اول، دوم و سوم)
اما به اشتباه نوشته بودم درس اول
الانم با گوشی خودم و مامانم امتحان کردم گذینه ویرایش برام باز نمیشه
فقط هم مال ویدیو اول این مشکل رو داره
نمیدونم چیکار کنم

بله کارشما حرف نداره . با این امکانات تونستید همچین خطی رو بنویسید واقعا شاهکاره
بله تو نماشا باید برید قسمت ویدئوهای من اونجا ویرایش کنید.
موفق باشید.

타라 1958 1396/02/18 ساعت 13:32

سلاااام
اینم تمرینم برا این درس
http://www.namasha.com/v/fUJ6igFP
اصلا نمیخوام به خودم بنازم اما واقعا فکر میکنم عالی شده
اگه میشه یه سر بزنین

بسیار عالی و تنها کاری که میتونم بکنم اینه که از شما واقعا تشکر کنم بخاطر پشتکار خوبتون و کارتون رو در صفحه ای که مخصوص به خودتون هست بزارم .
موفق باشید.

هلنا 1396/02/11 ساعت 20:09

سلام لیلا جون. ببخشید این جمله به کره ای چی میشه؟
ای که الفبای زندگی را از سرچشمه ی نگاهت آموختم...روزت مبارک
مرسی اگه ترجمه کنین میخوام برای روز معلم تو مدرسه بگم. من تازگیا با وبلاگتون آشنا شدم واقعااااااااااااااااااااا عالیه . تچکر

سلام عزیزم
یا ابوالفضل من فارسیشم بلد نیستم.
قربونت برم همینو فارسی بگو عزیزم به خدا قبول میکنن
ممنون عزیزم . موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد