한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

خطاطی کره ای(캘리그라피) درس سوم

به نام خدا


دانلود در ادامه مطلب
 
مرحله اول

مرحله دوم

مرحله سوم

مرحله چهارم



موفق باشید.
 
نظرات 5 + ارسال نظر

سلام
وبلاگ تون خیلی قشنگ و عالیه
به ما هم سربزنید

سلام عزیزم
ممنون ، چشماتون قشنگ میبینه .
چشم حتما"

hayko 1396/03/13 ساعت 16:02

چرا برای شصتو یک میگن یوک شیبوآن؟

لطفا سوال رو در درس مربوطه بپرسید.
leylasky.blogsky.com/1391/06/10/post-18/

اونیکه شما شنیدید قیمت 60 تومن هست. یا اگر قیمت 61 بوده باشه شماره یکش براتون ملموس نبوده . کلمه وان بوده که واحد پول کره هست

پورمحمد 1396/02/30 ساعت 11:59 http://koreashot.ir

با سلام ئ خسته نباشید
من از خیلی وقت پیش به وب شما سر میزدم و مطالبتونو دنبال میکردم
راستش با کیفیت مطالبی مه شما دارید، بهتره تو یه جای خوب فعالیت کنید
من بتازگی سایتی به نام کره شات (koreashot.ir) تاسیس کردم که کاملا گرافیکی با آـپشن های بالا تاسیس شده وهمین ابتدای کار هم نسبتا بازدید خوبی داشت.
من میخوام به شما پیشنهاد همکاری با ما در این سایت رو بدم تا شما بتونین مطالبتونو در قالب سایت بهتری ارائه بدید و کاربراتونم در محیطی بهتر و زیباتر از مطالب استفاده بکنن. لطفا روش فکر کنید و حتما خبر بدید
ضمن اینکه اگر تمایل به همکاری نداشتید، لطفا سیاتمونو تو وبتون معرفی کنین تا همه بتونن استفاده کنن
ممنون از شما با آرزوی توفیق روز افزون
برای ارتباط از این صفحه استفاده کنید:
http://www.koreashot.ir/contact

سلام علیکم
خیلی ممنون و متشکرم از لطفی که به ما دارید.
سایت شما رو لینک کردیم .
ما هم برای شما آرزوی موفقیت و کامیابی داریم .

سلام اجی خوبی امروز تولد ۳ سالگی وبلاگم هست اجی من مدیون تو هستم بابت این هدیه قشنگت اجی هر چقدر ازت تشکر کنم کمه اجی ممنونم اجی ممنونم تونستی پست جدیدم رو هم ببین اجی

سلام گلم .
ممنون از اینکه همیشه به ما لطف داشتید.
خواهش میکنم گلم کاری نکردم.
امیدوارم همیشه خوش و سربلند باشی .

아테나 1396/02/17 ساعت 21:06

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد