한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

خطاطی کره ای(캘리그라피) درس هشتم

به نام خدا


 
  
مرحله اول

مرحله دوم

مرحله سوم

مرحله چهارم


مرحله پنجم


نظرات 6 + ارسال نظر
pari 1396/06/14 ساعت 18:44 http://gloriya.blogfa.com

آها پس یعنی توی این چند مدلی که نوشته میشه فقط یک صورتش اسم دختره
پس مثل اینکه توی کره معانی اسم ها بیشتر از روی شکل املاییشونه تا چیزی که می شنویم
مرسی عزیزم از راهنماییت
اطلاعاتی که دادی عااالی بود
فقط یک سوال دیگه میتونین بگین اسمی مثل اسم (ته کی)
املاش چطوره یا دخترونه یا پسرونس
ممنون میشم

خواهش میکنم عزیزم .
البته خب همه جا معانی وابسته به املاشون هست.
و اینکه چون شما اسم رو به فارسی مینویسید من منظور دقیق شما رو نمیدونم بخاطراینکه کره ای رو نمیشه به فارسی نوشت.
퇴기 دخترونه
태기 پسرونه
خوب الان یاد ته کیون (از اعضای تو پی ام ) افتادم که اسمش اینطوری نوشته میشه 택연

pari 1396/06/12 ساعت 04:57 http://gloriya.blogfa.com

سلام عزیزم
ببخشید شما میتونید توی اسم های کره ای اسم دخترونه رو از پسرونه تشخیص بدید؟؟
مثلا اسم جونگ هو دخترونس یا پسرونه

سلام گلم
خوب ی سری اسمها دیگه مشخص شده برای ما که دختره یا پسر
اما ی سری اسمها رو هنوز نمیدونیم . چون ی سری اسمها هم اگر توفارسی نگاه بکنید هم رو دختر میزارن هم رو پسر
جونگ هو خوب چند جور نوشته میشه به کره ای باید ببینیم منظور شما کدومش هست!!
정호 پسره
정후 دختره
중후 پسره
중호 پسره
종호 پسره
종후 پسره

مینا 1396/05/24 ساعت 17:04

بعد با آزمونه یا نه؟ یعنی حتمن باید رشتم این بوده باشه؟ اگه نه شهریش چقدره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید :)

نه آزمون ورودی نداره . فقط یه اینترویو از شما میگیرن که ببینند چقدر بلد هستید. شهریه اش رو باید برید بپرسید من خیلی وقته که دیگه اونجا نیستم . و از شهریه اش خبر ندارم . اما مطمئنا" قیمتش از همه جا مناسبتره .

مینا 1396/05/21 ساعت 18:17

سلام ببخشید شما زبان کره ایو از کجا یاد گرفتید؟

سلام . ازخیلی جاها . اما بصورت کلاسیک از دانشکده آزاددانشگاه تهران

1396/05/11 ساعت 22:03

وایییییییییییی
خلی ممنون
بعد از مدتها مامانمو راضی کردم بریم ی دونه قلمو بخریم

خواهش میکنم.
مبارکتون باشه

زهره 1396/04/30 ساعت 21:27

من تازه این وب پیدا کردم.بعد از کنکور دنبال ی وب بودم ک فعال باششه یالاخره پیدا کردم.

خوش اومدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد