حجاب و عفاف

قطعاً مسأله حجاب و پوشش زنان و دختران مسلمان، بیش از هر زمان دیگر، در دوران پر آشوب امروز باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

 

در این میان تبیین دقیق مسأله، ریشه های آن، موانع و شبهات مرتبط با پوشش و حد و حدود آن، برای افراد موافق و مخالف، دارای اهمیت است.

فایلی که تقدیم می شود با هدف مروری سریع و مختصر، بر همه مباحث علمی و اجتماعی حجاب، تهیه شده است.

ما را از نظرات ارزشمند خود بهره مند سازید.

دانلود حجاب و عفاف

حجاب زیبا

مسلماً اگر بخواهیم چادر را در برابر بی حجابی و تبرّج قرار دهیم، هرگز نباید اجازه داد که جایگاه آن تضعیف شود و از فرهنگ رائج کشور کنار رود. اما نگاه واقع بینانه به جامعه امروز نشان می دهد که اگر چادر را در کنار برخی از انواع دیگر حجاب کامل اسلامی قرار دهیم...

ملاحظه این فایل ۵ دقیقه ای را به شما توصیه می کنیم. لطفاً ما را از نظرات ارزشمند خود بهره مند کنید.

دانلود حجاب زیبا

بهائیت

همانطور که می دانید مشکل اصلی بهائیت، انکار اصل ضروری خاتمیت است (یعنی آنها تاریخ اعتبار اسلام و قرآن را پایان یافته اعلام نموده، به اشخاصی همچون سیدعلی محمد باب، میرزا حسینعلی بهاء و پسرش عباس افندی -عبدالبهاء- ایمان آورده ، دستنوشته های آنان مثل أقدس و بیان را بعنوان کتاب آسمانی جدید قبول کرده اند!)

بنابر این برای فهم انحراف بهائیت باید مسأله خاتمیت را هم توضیح دهیم. خلاصه ای از کتاب ارزشمند خاتمیت، و مروری بر تاریخچه و انحرافات بهائیت را تقدیم میکنیم.

بهائیّــت

وهابیت

مروری بر تاریخچه، عقائد و پاسخهای فرقه منحرف و متعصّب وهابیت

وهابیت

ولایت فقیه

یکی از مهمترین مباحث سیاسی اجتماعی ما مسأله "ولایت فقیه" هست؛ موضوعی که اگر خوب فهمیده بشه خیلی از مسائل حل میشه و اگر بد فهمیده و دفاع بشه، خطرات مهمی ایجاد میشه.

امیدوارم این فایل پاورپوینت که در چندین جمع دانشجویی مطرح شده، مورد استفاده شما عزیزان باشه.

لطفاً نظرات ارزشمند خودتان را بنویسید. متشکر

ولایت فقیه

سبک زندگی اسلامی

خلاصه زیبایی از کتاب آداب و سبک زندگی اسلامی که در طرح ضیافت دانشجویی مورد تدریس قرار گرفت.

استفاده از این فایل را به همه دانشجویان و جوانانی که در آستانه ازدواج هستند توصیه می کنم، چرا که با مرور آن می توان تفاهم و هماهنگی طرفین را در مورد مهمترین پارامترهای زندگی بدست آورد.

دانلود سبک زندگی

آثار شهید مطهری


مجموعه کتب شهید مطهری در قالب پاورپوینت