آمار بازدید
بازدید امروز => 11
باردید دیروز => 27
بازدید هفته => 38
بازدید ماه => 105
بازدید سال => 1082
بازدید کل => 37568
کل مطالب => 238
کل نظرات => 232
بیشترین بازدید => 9979
تاریخ بیشترین بازدید : 1395/3/18
امکانات وب
تبلیغات
1- درحال کامل کردن نسخته انگلیسی وبلاگ
2- در حال آماده کردن امکان تبلیغ در وبلاگ
3- در حال آماده کردن صفحه ی اصلی
4- فعلآ همه صفحات اجتماعی وبلاگ بسته است (( در این زمینه منتظر اطلاع رسانی بیشتر باشید . ))
5- در حال کامل کردن یک نوشته ویژه برای تیر ماه

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت شما کاربر محترم . از این که وبلاگ ما را برای مشاهده و استفاده انتخاب کرده اید متشکریم . ما از ساخت این وبلاگ اهداف زیادی داریم که یکی از آنها رقابت با انواع سایت ها و وبلاگ های مطرح و بزرگ دنیا است . پس از شما میخواهیم که به ما در این راه کمک کنید . ما برای این که شما بتوانید به ما کمک کنید چند راه پیش روی شما میگذارم که عبارت اند از :::

1-شما میتوانید در همه پرسی ما ((نظر سنجی)) شرکت فرمایید .

2-شما میتوانید از طریق فرم تماس با ما , هرگونه نظرات , پیشنهادها و انتقادات خود را برای ما ارسال کنید .

3-شما میتوانید به مطالب ارسالی ما در وبلاگ نظر دهید یا به آنها را لایک و دیسلایک کنید . فقط یادتان باشد که اگر متن نظر شما تبلیغاتی باشد پاک میشود.

در ضمن منابع مطالب این وبلاگ در مطالب ذکر نمیشود ولی در لینک منابع میتوانید , لیست منابع وبلاگ را مشاهده کنید.

 ارسالی توسط =>سینا و تینا

[ چهار شنبه 24 اسفند 1398برچسب:سینا,تینا,Sina10Tina فارسی,وبلاگ,خوش آمدگویی,, ] [ 12:52 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

 

گروهي از ايرانيان در انتقاد به ميزباني قطر براي جام جهاني 2022  امضا گردآوري مي‌كنند.
در پي اين اعتراض، نامه‌اي به مسوولان و هموندان «فیفا»، پشتیبانان مالی «فيفا» و فوتبال‌دوستان حق‌طلب در سراسر جهان نوشته شده و در آن از گزينش قطر به عنوان ميزبان جام جهاني 2022 انتقاد شده است.

اين نامه به زبان‌هاي فارسي، انگليسي، آلماني و فرانسوي نگاشته شده و برپاكنندگان آن انتظار دارند، صد ميليون امضا در اين‌باره گردآوري شود.

اگر شما هم مي‌خواهيد در اين اعتراض شركت كنيد، بايد به اين نشاني برويد.
براي امضا كردن به نام، سن و نشاني رايانامه‌ي شما نياز است و هيچ‌يك از اطلاعات شخصي شما براي ديگران نمايش داده نخواهد شد.


متن كامل اين نامه را به زبان فارسی در زير مي‌خوانيد :
به نام‌خدا
مسوولان و اعضای گرامی فیفا
پشتیبانان و اسپانسرهای مالی ارجمند فیفا
فوتبال‌دوستان محترم و حق‌طلب در سراسر جهان
همه‌ی ما می‌دانیم که کشور قطر با رشوه، میزبانی جام جهانی 2022 را به‌دست آورده است. ما امضاکنندگان این متن به این گزینش فیفا اعتراض داریم و درخواست داریم تا دیر نشده است این میزبانی از کشور قطر گرفته شود و به کشور دیگری داده شود تا دامن ورزش فوتبال به فریب و فساد آلوده نشود.

ارسالی توسط => سینا

[ چهار شنبه 11 تير 1398برچسب:, ] [ 15:26 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

[تصویر: bmsga2vl3p81zdmogu0.gif]

پرسپولیسی ها اینو لایک و باز نشر کنن .

چون تا اونجایی که جا داره حال استقلالی ها رو میاره سر جاش ...

ارسالی توسط => سینا

[ شنبه 1 تير 1398برچسب:, ] [ 17:3 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

به نام خدای دادگری (( عادلی )) که داد (( عدالت )) را یاد انسان داده است ؛ اما برخی از انسان ها از آن استفاده میکنند و برخی دیگر نمیکنند . در بعضی از جاها داد داده نمیشود . اما به بهای چه ؟! اگر کسی ، دیگری را با بیداد (( ناعدالتی )) آزرده کرد ، ممکن است به آنچه میخواهد برسد اما هم دل کسی را میشکند و هم خدا خودش خوب میداند که با او چه کند ؛ حتی اگر که در این دنیا هم سزا داده نشود .

باید خوب دانست که زندگی اصلی آخرت است و خداوند در رستاخیز به حساب همه میرسد .

اگر کسی را ناراحت و آزرده کردیم ، اگر دلی را شکستیم ، اگر حقی را خوردیم ، اگر از بیت المال برداشتیم ، اگر حق خود را نگرفتیم ، اگر یتیمی را آزار دادیم ، اگر از زمان درست استفاده نکردیم ، اگر اشک کسی را در آوردیم ، اگر گلی را شکستیم ، اگر غیبت کردیم ، اگر دروغ گفتیم و…

باید دانست که ما به گردنشان حق داریم و باید پوزش بخواهیم (( حلالیت بطلبیم )) و دیگر کار اشتباه نکنیم .

همه در این دنیا زندگی میکنند و حقی دارند ؛ همه تلاش میکنند ! پس نباید با حرف بیهوده و دیدگاه (( نظر )) بیهوده حق کسی را از بین برد .

ای کاش همه در جایگاه داوری ، درست داوری کنند و داور خوبی باشند . هرچند باید دانست که داور اصلی و قاضی واقعی کسی نیست جز خداوند مهربان و بخشنده ؛ پس بیایید تا خودمان را اصلاح کنیم تا پیش خدا سربلند باشیم .

نویسنده => تینا

[ شنبه 4 شهريور 1396برچسب:حق,خودی,داد,دادخواهی,داور_خوب,عدالت, ] [ 17:15 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

به گواهی تاریخ، چنگیز نه تنها از آغاز قصد حمله به ایران و خوارزمشاهیان را نداشت، بلکه خواستار رفاقت و دوستی با ایران و فرمانروایان عراق بود. او در نامه‌ای دوستانه به سلطان محمد خوارزمشاه می‌نویسد: «تو سلطان آفتاب برآمدی (شرق) و من سلطان آفتاب فرود آمد (یعنی مغرب و غرب)» . می‌گویند: او در راستای همین دوستی، بازرگانان و سفیری تام‌الاختیار نزد خوارزمشاه فرستاد ولی غرور او یا تحریک مادرش آن‌ها را کشت و شوند(:دلیل) حمله‌ی مغول به ایران شد (ابن خلدون، ج 3، ص 168) . در این میان، عوامل پنهانی از جمله نامه‌های خلیفه «الناصر لدین الله » برای چنگیز و تشویق وی برای حمله به ایران (ابن اثیر، الکامل فی التاریخ، ج 9، ص 330 و 361) و ... را نباید نادیده گرفت  .

تازش مغول به ایران، در نیمه نخست قرن هفتم قمری به رهبری «تموچین » ، مشهور به «چنگیزخان » ، با اتحاد قبایل صحرانشین صورت گرفت و سرانجام «هلاکو» توانست در سال 656ق بغداد، مرکز خلافت عباسیان را پس از قرنها تصرف کند .

برای خواندن ادامه نوشته ، به ادامه مطلب بروید .

نویسنده => سینا


ادامه مطلب

به نام خدا

در حال آماده سازی یک تغییر و شگفتانه ی بزرگ ...

شاید دیر و زود داشته باشد ولی سوخت و سوز ندارد ...

نویسنده => سینا

[ شنبه 24 تير 1396برچسب:, ] [ 15:0 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

ز نیرو بود مرد را راستی ***** ز سستی کژی آید و کاستی

تینا که چند روز پیش به خاطر مسابقات کاراته به گرجستان رفته بود ، توانست در کاتای انفرادی و تیمی 2 مدال طلا بگیرد .

از همین جا قهرمانی خواهرم و یکی از مدیران این وبلاگ را به خودم ، خودش ، خانواده ، استاد ها ، دوستان ، آشنایان و ... تبریک میگویم .

امیدوارم پیروز و سربلند باشی تینا .

برای دیدن چند عکس دیگر به ادامه مطلب بروید .

نویسنده => سینا


ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 خرداد 1396برچسب:گرجستان,کاراته,مسابقه,ایران,تینا,قهرمان,طلا,مدال,کاتا,, ] [ 19:23 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

دژ ایزدخواست متعلق به دوران ساسانیان را می‌توان یکی از برجسته‌ترین آثار آباده نام برد که با سبک معماری خود یکی از شگفت‌انگیزترین  نمونه های چشمگیر شهرسازی و مهندسی زمان گذشته است .
در آغاز دشت وسیع آباده در آخرین نقطه غربی به فاصله حدود 70 کیلومتر از آباده به سوی اصفهان  به شهر ایزدخواست می رسید . این شهر با قلعه تاریخی خود با  قدمت حدود ۲۰۰۰ سال همچنین  سد قوسی و کاروانسرا  می‌تواند چند روز برای تماشا  و گردشگری ، هر مسافری را متوقف کند .
با کمترین هزینه امنیت قلعه و ساکنان داخل آن تأمین می‌شده است چون از سه سو با پرتگاهی کمابیش بر حالت عمود نسبت به کف زمین با بلندی‌های گوناگون از۶ تا ۱۵متر ، حتی با کمک ادوات جنگی برای سربازان دشمن غیر قابل نفوذ بوده است .
تنها از یک سو به دژ دسترسی بوده که آن هم با کندن زمین حدود ۳۰ متر درازا و۴ متر پهنا با عمق ۴ متر به‌راستی نفوذ به درون دژ غیر ممکن بوده است .
در درون قلعه خانه‌ها حیاط نداشته‌اند و پشت بام طبقه اول ، حیاط طبقه دوم بوده است و همه در یک همزیستی قوی در قلعه سکونت داشته‌اند و با بهره‌گیری از اضافی چوب سقف‌ها برای خانه‌های پیرامون حصار قلعه ، بالکن ایجاد کرده‌اند . دیوارها در پایین به صورت سنگ چین هستند که مانع از پوسیدگی خشت ها می‌شده و در بالا از خشت خام استفاده شده است .
سردر دژ به علت نامعلومی تخریب شده و با همان مصالح بجای مانده از سردر قبلی مجددا به صورت فعلی بازسازی شده است و تنها در چوبی آن عوض شده است .

نویسنده => سینا

به نام خدا

خبرگزاری آناتولی در خبری که به تازگی منتشر کرده از ساخت فیلمی درباره‌ی مولوی شاعر پارسی زبان ایرانی در سینمای ترکیه خبر می‌دهد و سینمای ایران همچنان خاموش است .
این خبر از زبان گونش چلیک جان ، تهیه کننده ترکیه ای است که به تازگی فیلم تاریخی « افسر عثمانی » را با همکاری هالیوود ساخته و اکران کرده است ، آورده که ترکیه درصدد ساخت فیلمی درباره مولوی است .
به گزارش مهر در این خبر گونش چلیک جان گفته است : از حالا برای انجام پروژه های تازه با هالیوود آستین بالا زده ایم و در حال حاضر پروژه داستان زندگی حضرت مولانا کلید خورده است که نوشتن سناریوی آن تقریبا از یک سال و نیم پیش آغاز شده بود .
وی افزوده است : نویسنده این فیلمنامه دیوید فرانزونی که فیلم « گلادیاتور » را در کارنامه خود دارد ، است . مدت زیادی است با او روی زندگی مولانا کار می کنیم و در سفری که به ترکیه داشت به قونیه نیز رفتیم .
ترکیه در حالی از مشارکت در ساخت فیلم زندگی مولوی شاعر ایرانی خبر می دهد که پیش از این رسانه‌های خارجی از ساخت این فیلم خبر داده بودند ولی اشاره ای به مشارکت ترکیه نشده بود .

نویسنده => سینا

[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1396برچسب:غفلت,خواب,مولوی,ایران,ایرانی,ترکیه,ترک,هالیوود,فیلم,, ] [ 14:3 ] [ سینا و تینا ]

به نام خدا

در رده‌بندی برترین باشگاه فوتبال آسیا ، قهرمان جدید لیگ برتر ایران ، بالاترین رده را در میان تیم‌های ایرانی دارد . 

در رده‌بندی برترین باشگاه‌های فوتبال جهان در پایگاه اینترنتی « فوتبال دیتا بیس » تیم فوتبال پرسپولیس تهران ، قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ برتر ایران با ۱۵۳۳ امتیاز در رده دهم برترین باشگاه‌های آسیا قرار دارد و در این رده‌بندی بالاترین تیم ایرانی در میان باشگاه‌های قاره کهن محسوب می‌شود .

سرخپوشان تهران با یک پله سقوط نسبت به ماه گذشته ، همچنان در میان تیم‌های ایرانی رتبه نخست را دارند و در رده‌بندی جهانی هم در رده 204 ایستاده‌اند .

پس از شاگردان برانکو ایوانکوویچ ، همشهری آبی‌پوش آنها استقلال ، با ۱۵۲۸ امتیاز ، دومین تیم ایرانی است که در رده‌بندی باشگاه‌های آسیایی در جایگاه پانزدهم قرار دارد و در رده‌بندی جهانی نیز رتبه 220 را در اختیار دارد . جایگاه استقلالی‌ها نسبت به ماه گذشته ، با دو پله صعود در رده‌بندی جهانی همراه بوده است .

رده‌بندی پنج تیم برتر ایران در رده بندی سایت دیتابیس را در زیر مشاهده می‌کنید :

۱- پرسپولیس (تهران) ۱۵۳۳ امتیاز ، اول ایران ، دهم آسیا و دویست‌وچهارم جهان
۲- استقلال (تهران) ۱۵۲۸ امتیاز ، دوم ایران ، پانزدهم آسیا و دویست‌وبیستم جهان
۳- تراکتورسازی (تبریز) ۱۵۰۷ امتیاز ، سوم ایران ، هجدهم آسیا و دویست‌و‌چهل‌و‌نهم جهان
۴- ذوب‌آهن (اصفهان) ۱۴۸۰ امتیاز ، چهارم ایران ، بیست‌و‌سوم آسیا و سیصد‌و‌چهارم جهان
۵- سپاهان (اصفهان) ۱۴۰۰ امتیاز ، پنجم ایران ، چهل‌و‌پنجم آسیا و پانصدوبیستم جهان

در رده‌بندی کلی باشگاه‌های جهان در سایت فوتبال دیتابیس باشگاه‌های رئال مادرید با ۲۰۷۰ امتیاز ، یوونتوس با ۲۰۰۳ امتیاز ، بایرن مونیخ با ۲۰۰۱ امتیاز ، بارسلونا با ۱۹۳۶ امتیاز و اتلتیکومادرید با ۱۹۲۲ امتیاز یکم تا پنجم هستند .

در آسیا نیز الاهلی عربستان با ۱۶۱۹ امتیاز ، جئونبوک موتوز کره جنوبی با ۱۶۱۷ امتیاز ، الهلال عربستان با ۱۶۱۳ امتیاز و گوانگژواورگراند چین با ۱۵۹۲ امتیاز ، رده‌های یکم تا پنجم را در اختیار دارند .

نویسنده => سینا

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 24 صفحه بعد

10 نوشته برتر