한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش زبان تاک تومی 11

به نام خدا



how do you say (or) in korean

نظرات 14 + ارسال نظر
اتیه 1395/10/02 ساعت 14:29

فعلاش غلطه یا چیز دیگه؟ خواهش واسم درستشو بگووو

اینو از کجا آوردید؟چون اگه شعر باشه من تخصصم در حد شعر نیست.
گرچه اصن کلا غلط بنظرم میاد.

اتیه 1395/10/02 ساعت 01:41

میشه درستشو بگید

خوب ی دفعه بفرمایید با کلمات بهم ریخته جمله بسازید.

اتیه 1395/10/01 ساعت 12:31

생일 축하 나의 친애하는 삼촌
이 선물은 매우 무시할 수,하지만 난 당신이 그것을 좋아 바랍니다.
우리는 최고의 소원
این درسته؟؟؟؟

سلام ,بعیدمیدونم درست باشه

جومونگ 1394/07/19 ساعت 21:15

سلااام
خوبین؟
من که چن تایی از آهنگای مین وو رو گوش دادم خییییلی خوشم میاد اما اینو گوش نداده بودم عاااااااااااااااالیه
مرررررررررسی واااااااقعا عاااااااااالیه
سریالش رو هم میبینم چون آهنگشو از وب شما دیدم
بازم بگم خییییییییییییییییییییییییییییلی خوشمله

سلام گلم
ممنون عزیزم
بله ، عالیه ....ممنون از ابراز احساسات قشنگتون.
سریالشم خیلی قشنگه مثل همه سریالهای قشنگ کره ای

رکسانا 1393/07/12 ساعت 17:36

خیلی ممنونم از راهنماییتون.

خواهش میکنم
در مورد سی دی شرمنده واقعا چون این مشکل همه ماست . فقط یه سری سی دی که استادامون برای کتابها دادن همونهاست.
خوب شما که دانشکده میرید کتابها رو که بهتون میدن باید ازشون سی دیشو هم بخواید . باید بهتون سی دی بدن. من تو سایت جدیدی که برای گروه متوسطه هست سعی کردم تودگی بزارم اما چون سایتم هنوز نصفه هست فعلا نمیتونم معرفی کنم چون بیشتر از یه ساله که آپ نشده . کارپردردسری هست و منم آدم پرمشغله ای هستم .

roxana 1393/07/09 ساعت 20:20 http://airen-lsg.mihanblog.com

راستی بخشید اینقدر سوال میکنم شما هیچ سی دی رو میشناسید که به یادگیری توگی کمک کنه؟من واقعا توگیم افتضاحه.....باید یه کم تمرین کنم.

سی دی خاصی رو نمیشناسم مگه اینکه استادا داشته باشند. خوب این طبیعیه دیگه ؛ باید بیشتر رو شنیداریمون کار کنیم.

فاطمه 1393/07/04 ساعت 21:46

سلام. یه سوال
قاعده ی کلمه ی 쬐어와 چیه؟ چه زمانی حرف ㅉ صدای س میده؟
ممنون

سلام خانومی ، دراین مورد من اطلاعی ندارم ، میپرسم بهتون میگم

ایلا 1393/07/04 ساعت 20:24

سلاااااام..
به به قالب جدید..خییلی قشنگه..امیدوارم به زودی درسای جدید هم ببینیم..
ولی چرا قسمت نظرات دیگه شکلک نداره؟!:(

سلااااااام...
ممنون
من امتحان کردم درست بود !!!

فاطمه 1393/06/31 ساعت 14:36

سلام. من این سریالو به تازگی دیدم.. خیلی قشنگبود.. 너무 너무 너무 너무 너무 고마워
منظر درسها و آهنگهای جدیدتون هستیم. .
راستی وبلاگتون جدیدا از لبتابم باز نمیشه و میگه ویروس داره و ارور میده! لطفا در صورت امکان درستش کنید.

سلام عزیزم
بله واقعا سریال قشنگی هست .
ممنون عزیزم
والا وبلاگ که ویروس نمیگیره اما چشم به مدیرسرور گزارش میدم . چون الان که گفتید با لب تابم نگاه کردم این مشکل برای منم وجود داره اما با پی سی این مشکل نبود.
ممنون که گفتید.

سایه 1393/06/29 ساعت 12:13 http://sig26.blogfa.com

سلام عزیزم یه نظرسنجی گذاشتم تو وبم خوش حال میشم در نظرسنجی شرکت کنی
ممنون

اوکی

رها 1393/06/26 ساعت 22:45

سلام آهنگ وبلاگتون مال کیه؟اسم آهنگ وخواننده رو لطف میکنید بگید؟خیلی دوسش دارم

همین پست آهنگ وبلاگ هست.

سایه 1393/06/25 ساعت 17:16 http://sig26.blogfa.com

سلام وبتون خیلی آموزنده وقشنگه خوشحال میشم به منم سربزنی ونظر بدی

ممنون

سلام ، ممنون خانومی، چشم الان میام

sanamhoo 1393/06/25 ساعت 13:54 http://koreapop.blogfa.com

سلام ..
خوبی؟

آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
منتظرت میمونم ...

یه سر به وبم بزن..

سلام ، ممنون ، اوکی، الان میام

ایلا 1393/06/10 ساعت 10:33

سلاااااااااااااااااااااام..بالاخره اهنگو عوض کردین..
من این اهنگو خیییلی دوس دارم ولی نمیدونم چرا واسه من اینجا نمیخونه..!واسه شما درسته؟
راستی کی درس جدید میزارین؟منتظریم..

به به ایلا جان
سلام خوبی؟
از اینورااا
راستش نمیدونم ، ی فکرایی دارم اما واقعا اینکه چقدر عملی کنم نمیدونم.تو فکراینم که ی سری نکات بگم . تا ببینم چی پیش میاد.
آهنگ حجمش بالاست براهمین نمیخونه هرچی هم سعی کردم بیارم پایین نشد، حالا ببینم چیکارمیشه کرد منم دوسش دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد