한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش مکالمه زبان کره ای 10

به نام خدا



نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه 1395/10/05 ساعت 00:58

سلام لیلا جون
خیلی خوشحال شدم که دوباره آپدیت کردین وبلاگو.. من یادگیری زبان کره ای رو 5 سال پیش از وبلاگ شما شروع کردم و هنوز که هنوزه هم به وبلاگ شما سر میزنم
사랑해요 선생님 (:

سلام فاطمه جان
خوبید؟
خیلی لطف دارید و از اینکه مارو فراموش نکردید از شما سپاسگزارم .
امیدوارم همیشه موفق و مؤید باشی عزیزم감사합니다

یاسمین 1395/09/30 ساعت 17:27

سلام سان سنگ نیم جوووووووووووووووونمخوبیمرسی از آپدیت وبلاگ مچکررررررررررررر. امیدوارم که تو امتحانات موفق باشیفاااااااااااااایتینگ

سلام عزیزم ,لطف دارید, خوشحالم که خوشتون اومده
ممنون عزیزم,امیدوارم شماهم موفق باشید

سارا 1395/09/12 ساعت 16:51

یادگیری این زبان حدودا چقدر طول میکشه؟

هرچقدر که دوست داشته باشید.

ناشناس 1395/09/12 ساعت 14:43

سلام وبلاگتون عالیه میخواستم بپرسم شما از کجا کره ای یادگرفتید که اینقدر خوب بلدید

سلام عزیزم
اولش خودم از اینترنت یاد گرفتم
بعدش رفتم دانشکده آزادزبان های خارجی دانشگاه تهران. الانم باز خودم میخونم.
البته هنوزم خوب بلد نیستم , مونده حالا تا کسی بخواد تعریف کنه.

اترین 1395/09/08 ساعت 00:24

سلام ببخشید چندتا سوال داشتم اگر نمیشه راهنماییم کنید یکی اینکه حرف ف در کره ای به چه شکل هستش و همینطور حرف (ز)
دوما اینکه شما تو قسمت مکالمه نوشته بودین جمله اسم من***هستش به کره ای میشه:چانن ***یه یو
ولی تو یه ویدیوی کره ای میگفت میشه:چانن ***ایم نیدا
کدوم درسته؟

سلام عزیزم
من تا جاییکه بتونم از کمک به دوستان گلم دریغ نمیکنم.
حرف ف رو با این حرف ㅍ درزبان کره نشون میدن
حرف ز رو با این حرف ㅈ درزبان کره نشون میدن
دوما
هردوش درسته" یه یو" عامیانه" ایم نیدا" هست.

مهناز 1395/08/29 ساعت 15:22

سلام.وقت بخیر.
برای من که تازه تازه میخوام الفبارایادبگیرم به نظرتون خیلی سخته شروع کردن ؟؟؟
واینکه حدودا چقدر طول میکشه که بتونم این زبان رایادبگیرم؟؟؟؟میدونم سوال مسخره ایه ولی میخوام بیشتر دراین رابطه بدونم.سپاس از همکاریتون

سلام ,متشکرم
باتوجه به سوالات زیر:
1-آیا برای یادگیری هدف دارید؟
2-چقدر وبه چه میزان به ادبیات (نه فیلم کره)کره علاقه مندید؟
3-آیا کلاس میرید یا خودتون میخواید بخونید؟
جواب سوال شما بستگی به نوع پاسخ شما به این سوالات داره.
موفق باشید.

مهناز 1395/08/24 ساعت 00:05

سلام.چقدر خوب که وبلاگ شما آپدیت میشه وبه روزهستش.ممنونم ازتون.من تازه تازه میخوام شروع کنم

سلام
ممنون از نظر لطفتون
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد