한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش مکالمه زبان کره ای 2

به نام خدا



نظرات 2 + ارسال نظر
شادی 1394/03/24 ساعت 15:54

من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم پسر عمهم وبلاگت رو بهم معرفی کرد و من هم خیلی از وبت خوشم اومد
اول این که می خواستم ازت تشکر کنم و بعد بپرسم که زبان کره ای خیلی سخته ...و شما چیجور حوصله یادگیری شو دارین؟؟؟!!
من که به اندازه کافی خسته میشم از بس که زبان فرانسه و اینگلیسی می خونم خیلی دوس دارم بیشتر با کره آشنا بشم ولی حیـــــــــــف که حوصله ندارم

خیلی خوش اومدید
خیلی ممنون از لطف شما
خوب زبان کره ای بسیار زبان شیرینی هست، شیرینی که در یادگیری این زبان هست در هیچ زبانی ندیدم
از اینکه ازش خوشتون نمیاد ، ایرادی بر شما وارد نیست.چون انسانها با امیال گوناگون هستند. امیدوارم شما هم در رشته وزبانی که تحصیل میکنید موفق باشید.

حسین 1394/03/20 ساعت 17:32

بچه ها من از این سرویس آموزش زبان استفاده می کنم و خیلی راضی م :)

کد 999 رو به شماره 2050 پیامک کنین براتون فعال میشه

امیدوارم مفید باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد