한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش مکالمه زبان کره ای 12

به نام خدا



نظرات 6 + ارسال نظر
타라 1958 1396/01/31 ساعت 13:18

안녕하세요
잘지냈어요?
고마워요
당신도 영원히 행복하세요
درست گفتم؟
................
برای اپلیکیشن یه دنیا ممنونم به نظر چیز خوبی میاد دانلود کردم از امروز شروع میکنم حفظ کنم
너무 너무 감사합니다 언니
امروزم یه مرور کنم ببینم قبلا تا کجای درس ها رو خونده بودم....
یه مشکل دارم که یهو اتفاقی غیب میشم از نت
انشالله فعلا مشکلی پیش نیاد و باز بتونم درس ها رو شروع کنم
انشالله همیشه موفق باشید

سلام بله درسته
اما بیشتر از항상 استفاده میکنن.
خواهش میکنم , انشالله موفق باشید

타라 1958 1396/01/31 ساعت 02:09

سلام
بله تور تفریحی هست اما کم، و منم تنها نمیرم با کسی میرم، اون بنده خدا گفت اگه به احتمال زیاد تا تابستون خوب بشه مکالمم با تور تفریحی میریم حدودای یه هفته میمونیم
من بیشتر برای تئاتر(خدای قتل و عام‌) که سونگ ایل گوک بازی میکنه میخوام برم اگه بشه اونو ببینم... چون تاریخش تقریبا تیر و مرداد شروع میشه و خرید بلیط هم که از الان شروع شده
اوهوم متاسفانه خیلی عجله ای شد، شما اپلیکیشن خوب سراغ دارین؟
یعنی به نظرتون یکیش که برای مکالمه از بقیه بهتر باشه میشه بهم معرفی کنین؟
الان دیگه عبرت گرفتم هر چیزی هم شد کره ای نذارم کنار
اگه از همون خیلی وقت پیش تا الان تمرین داشتم با پستای شما فک کنم بهترین مکالمه رو داشتم
یه دنیا ممنون میشم اگه یه اپلیکیشن خوب بهم معرفی کنین...
언니 고마와요, 그리고 사랑해요

سلام گلم
چه خوب
انشالله بهت خوش بگذره
اپلیکیشن برای مکالمه خیلی نمیشناسم.
اما فک کنم korean lite خوب باشه.
خواهش میکنم .
موفق باشید.

타라 1958 1396/01/30 ساعت 15:10

سلام
خواستم یه سوال کنم
من امسال به احتما 99% با یه تور تفریحی میتونم برم کره...
و فقط درصورتیکه مکالمم برای (در هواپیما، در هتل، در تاکسی یا ماشین و حرف زدن با افراد خیابون و ....) این چیز ها مکالمم فول باشه امکان کره رفتنم هست...
و یکی دیگه هم مکالمه دوستانه و محترمانه و اینا کامل درحدی که بتونم با چند نفر حدود یه ساعت حرف بزنم
از کودوم پست ها برای این چیزایی که گفتم کمک بگیرم در این حد راه میوفتم؟؟
متاسفانه رفتنم یکم زودتر از اونی که فکر میکردم شده و باید مکالمم خوب باشه...
برای اینا واقعا چه راهی هست که سریع مکالمم قوی کنم؟
یا کددوم پست هاتون به کارم میاد که بخونم و حفظ کنم؟
امیدوارم کمکم کنین خیلی ناامیدم
اول با خوندن و نوشتن و الفبا که یاد گرفتم خیلی خوشحال شدم که حتما کلی هنر کردم اما الان که فکر میکنم اگه برم کره اینا به کارم نمیاد فقط مکالمم باید خوب باشه

سلام گلم
مگه تور تفریحی هم به کره هست ؟
تا جائیکه من میدونم تورها به کره نمیرن
یعنی براشون صرف نمیکنه که برن
والا اگه اینقدر عجله دارید باید اپلیکشن نصب کنید .
فکر نکنم پستهای من به درد الان شما بخوره .
انشالله که موفق باشید.

타라 1958 1396/01/24 ساعت 20:11

이 음악을 너무 좋아요
감사합니다 언니

다행이네요
아니예요

hayko 1395/12/17 ساعت 20:06

motevaje nshudm

عزیزم به لینک زیر مراجعه کنید.
learnkoreanfree.blogfa.com/category/16

hayko 1395/12/14 ساعت 20:55

چرا فامیلی پارک رو پاک مینویسن و لی رو یی؟

اونا رو به انگلیسی وبراساس ریشه چینی شون تغییر دادن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد