한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

خطاطی کره ای(캘리그라피) درس اول

به نام خدا

برای دیدن فیلم آموزشی به ادامه مطلب تشریف ببرید.
 سلام دوستان
اولین درس آموزش خطاطی رو براتون میذارم .
امیدوارم بهره کامل رو ببرید و تا اخر با ما هم قدم باشید.
این آموزش ها هرکدوم  دارای  سه مرحله میباشد.
به خطاطی در زبان کره ای 캘리그라피 (کِل لی گِ رَپی) calligraphy میگند.


مرحله اول


مرحله دوم

مرحله سوم
 

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم 1399/12/13 ساعت 18:07

سلام به کره ای به همراه تلفظ

سلام
منظورتون‌ رو دقیقا متوجه نشدم.
اگر منظورتون اسمتون هست، تو قسمت اسم ها و در قسمت نظرات گفته شده.

ریحانه 1399/09/22 ساعت 07:42

سلام
فقط همین یه پست درمورد کالیگرافی بود؟!

سلام عزیز ، نه 9 تا مبحث داره، از صفحه اصلی ( خانه ) اونارو پیدا کنید.

مریم 1399/08/28 ساعت 22:02

ببخشید اما من هیچ لینکی برام نمیاد

سلام قالب وبلاگ رو که عوض کردند باعث شده لینکها پاک بشه . درستش کردم . باید لینکهای بعدی رو هم درست کنم .

엘레나 1399/04/14 ساعت 15:53

ببخشید ولی برای من هیچی بالا نمیاد . میشه راهنمایی کنین ؟ ممنون میشم ^^

سلام گلم ، به قسمت خانه در بالای هدر کلیک کنید، در صفحه اول درقسمت پایینتر وارد نماشا بشید ، لینک نماشا هست ، از طریق نماشا ویدیو ها رو مشاهده بفرمایید.
ممنون از توجه شما

محبت 1397/08/18 ساعت 16:34

سایتتون عالیه ممنون استاد بهترین سایت آموزش زبان کره

ممنون عزیز دلم . لطف دارید شما.کام سا هام نیدا (متشکرم)

سلام دوست عزیز با تبادل موافق بودید خبرم کنید
اموزش های وبلاگتون واقعا عالیه
فایتینگ

سلام گلم , ممنون از حسن نیتتون
چراکه نه؟!
لینک شدی گلم .

타라 1958 1396/02/17 ساعت 02:13

سلاااااممم
خوبین؟ چه عالی بازم آپ کردین
ولی نمیزنم ببینمش تا به ترتیب برم جلو هی کنجکاو بشم خراب ننویسم
اولین تمرینم به ترتیب اینا رو نوشتم...
بعد همینجوری یه کاربری نماشا ساختم که نه خودم اذیت کنم نه شما
تمرینم رو گذاشتم
این کاربری ساختم اختصاصی واسه همین چیزا
کلا نه کسی دنبال میکنم نه جایی لایک میزنم
http://www.namasha.com/v/JXYZc5rO
اگه خوب بود برم گام بعدی؟
الان میام پست نامه

سلام گلم
ممنون که اینقدر پشتکار دارید .
کارشما عالیه عزیزم

타라 1958 1396/02/15 ساعت 12:52

سلااام
آهان مرسی پس من امروز شروع میکنم عکس تمرین هامم میفرستم نظرتون رو بگین
کاَمساَهاَمنیدا~
촣은 하루 되세요

سلام گلم.
اوکی ،موفق باشید.

타라 1958 1396/02/13 ساعت 04:55

سلام آجی لیلا
آهان پس خط رو جداگانه یاد می گیرم
فقط یه سوال دیگه...
من همه رو دان کردم و دیدم خیلی جالب و قشنگ بودن
اون خط ها که کشید خیلی جالب بود فکر کنم یه جور داشت یاد میداد که اگه این خط ها رو خوب بلد بشیم میتونیم خوشنویسی هم بنویسیم درسته؟
خیلی جالب و قشنگ بودن
ولی به خوشنویسی اینجا فقط 사랑 رو نوشت
بعد توی پست بعد که دیدم هم کلا انگار یه نوع دیگه یاد میداد نه؟
اونم قشنگ بود نمیدونستم از خط های معروفشون باشه خودم رو کاغذ گاهی اون مدلی هم مینوشتم
اما برای یادگیری گام به گامش دقیقا از کودوم نوع شروع کنم از کودوما تمرین کنم؟
به ترتیب کلیپ ها پیش برم؟

سلام عزیزم
بله درسته
بله به ترتیب درسها و کلیپ ها پیش برید این درسها به هم متصل هستند.
همانطور که اسم وبلاگ آموزش گام به گام هست آموزش خطاطی اون هم بصورت قدم به قدم هست.
موفق باشید

타라 1958 1396/02/11 ساعت 01:22

سلام
ممنون خوبم، شما خوبین؟
بازم یه دنیا ممنونم زدم همه دان شد حالا برم ببینم و تمرین کنم
بعدشم برم یه سر پست نامه دادن به کره ای
آخه چند روز دیگه دارم یه نامه میفرستم ژاپن از اونجا دوست ژاپنیم داره میره کره برسونه به مقصد
قوانین خاصی نیست که باید رعایت بشه؟
ببینم اگه بتونم و راحت باشه به همین خوشنویسی بنویسمش
نامه رو هم میشه اینجور خوش خطی نوشت؟
اون کره ایه بهم نخنده

سلام گلم
خواهش میکنم
نامه رو که خطی نمی نویسن ولی میتونید به عنوان کارت پستال چیزی درست کنید وبفرستید

타라 1958 1396/02/10 ساعت 20:51

سلاااامممم
یه دنیا معذرت میخوام، بسته ی نتم تموم شده بود یهو غیب شدم
تازه الان نت خریدم
وااااییی چقد خوشحال شدم اومدن دیدم اینا رو گذاشتین
البته قبل همه چی من نبودم یه جا تبریک بگم:
روز معلمو
آغاز ماه شعبانو
میلاد حضرت سیدالشهداء و
میلاد حضرت ابوالفضل(ع)
رو بهتون تبریک میگم
انشالله بهترین روز ها رو توی این ماه مبارک سپری کنین
خب برای خط خیییلیییییییی ذوق کردم که گذاشتین
فقط من بخاطر اینکه گفتم بهتره اگه بشه دانلودشون کنم هنوز آنلاین ندیدم
خیلی دوس دارم ببینم امکان دانلودشم هست؟
یا نماشا هم گذاشتین؟
اگه دانلود کنم و داشته باشمشون عالیه اگه انکان دانلود نیست آنلاین میبینم
موفق باشید

سلام عزیزم
خوبید؟
ممنون بابت لطفت کی بما دارید.
منم به شما اعیاد شعبانیه رو تبریک میگم.
امیدوارم شما هم روزهای خوبی رو سپری کنید.
بله همه فیلمها و کلیپها در نماشا هست و امکان دانلود وجود داره .
امیدوارم شما هم موفق باشیدعزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد