한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای
한국어 배우기

한국어 배우기

آموزش گام به گام گرامر زبان کره ای

فیلم آموزش زبان تاک تومی 1

به نام خدا


learn 30 essential korean verb
نظرات 20 + ارسال نظر
جومونگ 1394/12/28 ساعت 11:19

سلام استاد عزیزم
خوبین؟؟؟
ببخشید اون دیکشنری که گفتین احتمالا 68 تومن هست و دانشکده تهران داره...
فروش پستی یا اینترنتی هم داره؟؟؟
به هرکسی میدن؟؟؟
یعنی من که تهران نیستم می تونم گیرش بیارم؟؟؟

سلام من استاد نیستم.ممنون از محبتتون
نمیدونم .تماس بگیرید بپرسید.

جومونگ 1394/10/02 ساعت 02:05

سلاااام
امیدوارم همیشه خوب باشین
مرررسی که گفتین حتمااا سر میزنم خیلی کمک بزرگی
چانگ مال کامساهامنیدااااا
خیییلی عالیه
اگه نمیگفتین فک نکنم حالا حالاها میدیدمش
برم ببینم
موفق باشین

سلام
ممنونم
خواهش میکنم.
خوب برای همین گفتم

جومونگ 1394/10/02 ساعت 00:38

سلاااام
خوبین؟
ببخشید اون دیکشنری که گفتین فارسی به کره ای و دانشکده داره که قیمتش هم تقربا 68 تومن میشه از اینترنت هم خریدش؟
آدرسی جایی ندارین؟
یا مثلا دانشکده سایتی نداره که بشه از اونجا تهیه کرد؟
ببخشید اینقد سوال کردم
موفق باشین همیییییشه

سلام
ممنون
نمیدونم ، ولی فکر نکنم .
آدرس سایت دانشکده رو هم اگه شما روی پایان تو پست ثابت کلیک کنید آدرس دانشکده اونجا لینک شده.
خواهش میکنم
راستی 2 ویدئو کلیپ هم در قسمت طرز نوشتن آپ کردم ، میتونید اونجا برید واستفاده کنید.
موفق باشید.

سوزان 1394/05/30 ساعت 15:41

شما کره ای بلدین

نه عزیزم ، هویجوری نوشتم

romina sharghi 1394/05/26 ساعت 20:14 http://http:

salam mikhastam bedonnam chetor mishe in dictionary ro tahayye kard ? mamnoon

سلام عزیزم ، این دیکشنری رو کتابفروشی های انقلاب دارن البته کمی نایاب هست و باید یه مقدار جستجو کنید، ادر ضمن دانشکده زبانهای خارجی دانشگاه تهران فارسی به کره ای رو هم آورده قیمتش فک کنم 60 ، 70 باشه ، خواهش میکنم عزیزم

فاطمه 1394/05/15 ساعت 22:15 http://5235476.blogfa.com

سلام... باهمون اسم وبلاگم لینکم کنید خوبه !!!
من فعلا شمارو بااسم وبلاگتون لینک کردم ... دوست نداشتین بگین عوضش کنم!

اوکی، ممنون

جومونگ 1394/05/06 ساعت 23:37

سلام
منظور من دیکشنری آنلاین هست
فک نکنم آنلایناش هم پولی باشن اگه پولی باشه که هیچی
آنلاینِ رایگانِ درست سراغ دارین؟
بازم مرسی

سلام گلم
والا ماکه هرچی دیکشنری آنلاین بود معرفی کردم ، نمیدونم چطور دی بگم . دیکشنری تعوم تو لینکهای کره ای ، لینکش هست روش کلیک کن، دیکشنری نه ور هست ، اونم خوبه ، دیکشنری آنلاین و آفلاین هست.تو وبم بگردی پیدا میکنی

جومونگ 1394/05/06 ساعت 04:19

سلام
میشه به من یه دیکشنری که هم فارسی به کره ای هم کره ای به فارسی و هم انگلیسی به کره ای و هم کره ای به انگلیسی و هم فارسی به انگلیسی و هم انگلیسی به فارسی داشته باشه؟
اصلا همچین چیزی وجود داره؟
اما خیلی برام واجبه و مهم فقط متن یکمی طولانی هم بشه توش ترجمه کرد
دیکشنری های دیگه هر کودومشون یه چیزی جواب میدن و مطمئن نیستم کودومش درسته واسه همین یه دیکشنری قابل اعتماد می خوام گفتم حتما شما میشناسین

سلام ، فارسی به کره ای رو دانشکده داره قیمتش فک میکنم 68 تومان باشه.

زینب 1392/02/30 ساعت 10:26

سلام. چند وقت بابا مریض بودن منم نتونستم درسارو بخونم علاوه بر اون تازه آموزشگاه ثبت نام کردم برای همین هنوز دارم درسای گذشته ی شما رو با چیزایی که یادمیگیرم هماهنگ می کنم. یه مشکل اساسی داشتم. تا حالا مشکلی با دیکشنری نداشتم ولی الان به چندتا کلمه برخوردم که کلمه ای که می خوام توی این دیکشنری با دیکشنری آن لاین متفاوته. مثلا کلمه ی "آبمیوه" توی آن لاین "주스" میشه در حالیکه توی این دیکشنری "쥬스" نوشته یا کلمه ی سوپرمارکت که توی این دیکشنری "수퍼마켓" نوشته درحالیکه توی دیکشنری آن لاین "슈퍼마켓" اومده. حالا کدوم درسته؟

سلام عزیزم
من نمیدونم تو کدوم دیکشنری دیدید اما آبمیوه رو من همیشه 주스
و سوپر مارکت رو 슈퍼마켓
دیدم .
موفق و موید باشید . انشالله که خدا به پدر گرامیتون سلامتی عنایت کنه وسایشون همیشه بالای سرتون باشه .

سنا 1392/02/08 ساعت 22:32

سلام...خیلی ممنونم لیلا جان...

پس حواسم باشه هیچ وقط نگم آنیو...راستی من تو فیلما میشنیدم که میگفتند آنیو ساگو ... اینم اشتباهه؟

سلام گلم
بله . به شنیده هامون نباید اطمینان کنیم . خطای شنیداری ما زیاده . بله درستش هست آنیانگ هَسه یُ

مریم 1392/02/05 ساعت 20:53

لیلا جان من یه درخواست دارم در مورد این دیکشنری لیلا شما میتونی از همین دیکشنری به تعداده درخواستها بگیری با محاسبه هزینه ی پست و کرایه ی ماشینت و اینا برای بچه های شهرستانی که میخان بفرستی؟البته این درخواسته میل خودت مهمه میدونی که ماشالا کشور ما از هر نظر تو شهرستانا مشکلات اینطوری داره البته من میگم اول هر کسی میخاد پولو واست بفرسته

سلام مریم جان
اجی خوشگلم راستش من الان تهران نیستم . که بتونم این کارو برای شما انجام بدم . در ثانی من این رو سه چهار سال پیش خریدم الان نمیدونم اون مغازهه داره یا نه ؟!!
شرمنده آجی جونم

سنا 1392/01/25 ساعت 21:13

آنیو لیلا...باید یه چیزه دیگه هم اضافه کنم؟!
چطوری عزیزم؟
یه سوال دارم...
من دوست دارم صحبت کردنشو یاد بگیرم نه نوشتنشو...چی کار کنم؟
آیا از همون طرز نوشتن برای صحبت کردن استفاده میکنن؟
یا اینکه براشون مسخره هست؟!
مثل اینکه مابرای حرف زدن بگیم (حالتان خوب است؟!)
منتظر پاسخت هستم وتاجایی که بتونم برای یاد گرفتن زمان بیکاریم به وبت سر میزنم...خواهش میکنم حواست به وبت باشه تا بتونیم همیشه ازش استفاده کنیم...

سلام سنا جان
بد نیستیم الحمدلله . شما خوبید؟
خوب برای صحبت کردن شما اینکه فقط بخوای صحبت کنی و لی از الفباشون چیزی سردرنیاری صحبت کردن امکان پذیر نیست . این نظر شخصی منه . اگه بخواید اینطور باشه شما اینطوری صحبت میکنید. که :
( سلوم خوفید ؟!!) مثلا" الان شما به من گفتید (خیر لیلا)

زبان کره دارای 19 آوا هست که زبان فارسی فقط شش تا ازاونو داره . و سیزده تای دیگه زبان کره در شش حرف فارسی گنجانده شده .
وقتی اونا از این سیزده تا استفاده میکنن شما یکی از این شش حرف رو میشنوید . پس عین اونو تلفظ نمیکنید بنابراین معنی کلمه شما تغییر میکنه . و شما نمیتونید خوب ارتباط برقرار کنید.
اما اگه با کلمات و لغات و نوشتار و گرامر اونا آشنا بشید و اونا رو یاد بگیرید اونوقت باشنیدن فیلم ها و تمرینات شنیداری میتونید بر اون مسلط بشید.

خوب بگذریم ... انشالله به وبلاگم سر میزنم . خوشحال میشم با شما دوستان عزیز ارتباط برقرار کنم .

موفق باشی دوست من

nilia 1392/01/18 ساعت 23:08

annyeong hasseyoh leyla shi .
mani bogoshipeosseoyoh.
nuneun ne sarangha seon seng nim
joaheyoh. kamsahamnida .
annyeong hi kesseyoh.[:S004.
لیلا جان این چیزهایی بوده که یاد گرفتم . امیدوارم که بتونم با کمک تو زود پیشرفت کنم

سلام گلم .
ممنون لطف دارید.
اما ای کاش به همون خط کره ای مینوشتید.
خوبه .
انشالله بهتراز این هم خواهید شد.
فایتینگ

nilia 1391/12/19 ساعت 11:47

به سلام لیلا خانم گل . من یه مدت خیلی درگیر بودم نتونستم بیام و یکم عقب افتادم. اما حالا که اومدم خیلی خوشحالم ما شاالله چقدر آپ کردی. دست گلت درد نکنه. همینجوری ادامه بده. ما امیدمون به شماست

به به ، سلام گلم؛‌ بالاخره تشریف اوردید.

دلمون برای شما تنگ شده بود ؛‌گفتیم شاید بی خیال زبان کره ای شدید.

امیدتون به خدا باشه .

ما هم اگه زنده بودیم درخدمت شما هستیم.

فایتینگ

MAHSA-HONG KI 1391/12/14 ساعت 23:45

خیلی سایت خوبی داریدانشاالله همینطوری ادامه بدین خیلی ممنونم فایتینگ

مرسی عزیزم . شما لطف دارید
انشالله . شما دعا کنید
ممنون

زلیخا 1391/12/12 ساعت 16:25

خب لیلا جون حالا ما چیکارکنیم چطوری گیرش بیاریم تو اینترنت که نمیشه دانلودش کرد ما حالا چیکارکنیم گناح داریم خووووووو

الهیییییییییی ،
خوب من دیکشنری های آنلاین و آفلاین رو تو لینکام گذاشتم . میتونی ازشون استفاده کنی . این دیکشنری ها خیلی بیشتر بکار میاند. چون سریع شما رو به جواب میرسونه .

موفق باشید.

زلیخا 1391/12/12 ساعت 15:59

لیلا جوووووونم خدا ایشالا به هرآرزویی که داری برسوندت خیلی خوشحالم وبت هست من یه ماهه درگیر امتحان علوم پایه م بودم ولی از امروز دیگه هر روز میام سرمیزنم
راستی لیلاجونم حالا چرا کره ای؟ چی شد که رفتی سمت کره؟!! بازیگر کره ای مورد علاقه ت کیه؟خوشحال میشم بدونم
حیف شاخه گل نداری فقط صورتکا هستن تا یه صدتا شاخه گل میزاشتم تقدیم میکردم بهت باعشششق

ممنون عزیزم .

بله یه مدت از شما خبری نبود ، خوشحالم که شما رو دوباره میبینم .

خوب اینو به خیلی ها گفتم که خیلی اتفاقی به این زبان علاقه مند شدم و بعد از یک سال تازه شروع کردم فیلمهاشونو دیدم برعکس خیلی ها که با دیدن فیلمهاشون به زبان کره علاقه مند میشند.

بازیگرمورد علاقم از وبلاگم مشخص نیست واقعا"؟

ممنون عزیزم یه دنیا شاخه گل تقدیم شما عزیزان که منو همراهی میکنید

سینا 1391/12/09 ساعت 18:45 http://sina10tina.loxblog.com

سلام
از این دیکشنری همه چیز گفتی الا دوتا چیز مهم :
1- انتشارات ؟
2- که خیلی هم مهمه : قیمت ؟

سلام
راستش اصلا انتشارات ننوشته فقط اسم چند کشور خارجی رو زیرش نوشته در اخر هم نوشته printed in germany. قیمتش هم 4 سال پیش هفت هزارتومان از روبروی دانشگاه تهران خریدم. چیز دیگه ای نبود که بخوام براتون بذارم.

فاطمه 1391/12/06 ساعت 17:49

بازم سلام!
من ویدئوهای آموزشیتونو تازه شروع کردم می بینم، خیلی خوبه ولی چرا ویدئوی پنجم رو نمیشه دانلود کرد؟! ویدئوهای قبلی رو به راحتی دانلود کردم!
گوماپسومنیدا سانگ سنگ نیم

علیک السلام .

خوب بعضی هاشون نمیشه . چون از مدتش گذشته اینطور شده مگه اینکه دوباره آپلود کنم .

ایلا 1391/11/30 ساعت 18:50

سلام.
خوبین؟
معنی 축축히 چی میشه؟!

سلام گلم . ممنون خوبم . شما خوبین ؟

والا راستش فکر کنم میشه نم نم باران . یا رطوبتی که یواش یواش همه جا رو فرا میگیره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد